Så starter de i børnehave, og jeg fortryder allerede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mom2Two skriver:

Det syntes jeg også det er .. Det er synd a ødelægge..

helt ærligt, så tror jeg ikke, deres bånd ville blive ødelagt overhovedet!  

Men det er vigtigt, at du får det du er tryggest ved... Og hvis det er at de er på samme stue, så er det jo fint... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mom2Two skriver:

jeg er så ked af det!! Jeg fortryder, og jeg har slet ikk lyst til at sende dem afsted alligevel.. Jeg har talt med den her børnehave, som sagde a vi ville tale om, om de sku gå sammen osv, hvilket jeg VIL ha a de skal. De skal ikke skilles, de er for tidligt fødte, sensitive, og har ALTID gået hjemme.. De er IKKE trætte af hinanden... Nu har jeg så li fået brev om a de ska på hver deres stue, hvilket SLET ikk var planen.. Jeg er SÅ ked af det!!! Det haster ikk med at få dem afsted, venter gerne længere tid på a få dem samme sted... 

Tror i a hvis jeg ringer imorgen og forklarer dem det, a de kan komme på samme stue? De har ALDRIG været adskilt, de er MEGET tætte... Tror faktisk slet ikk de ville kunne klare det, følsesmæssigt... Ikk nok med a de ska i instution, og "væk" fra mig, men også skilles. De ville blive så kede af det... 

Faldt lige over denne tråd...- ville egentlig ikke ha' svaret - for der var så mange der skrev  - men nu gør jeg det så alligevel, da jeg faldt over et svar du havde givet i en anden tråd om julegaver  - kunne læse at du havde købt dobbelt at de ting de skulle ha'...- og jeg kan bestemt være ligeglad, men synes allivel du skal tænke og huske på at de er to forskellige individer...- måske du endda ville opleve at de ville blomstre endnu mere, hvis de blev kigget på som 2 og ikke én...

Rigtig god jul til dig og dine drenge 

//Mette

Anmeld Citér

17. december 2015

Mullesmith

Mom2Two skriver:

jeg er så ked af det!! Jeg fortryder, og jeg har slet ikk lyst til at sende dem afsted alligevel.. Jeg har talt med den her børnehave, som sagde a vi ville tale om, om de sku gå sammen osv, hvilket jeg VIL ha a de skal. De skal ikke skilles, de er for tidligt fødte, sensitive, og har ALTID gået hjemme.. De er IKKE trætte af hinanden... Nu har jeg så li fået brev om a de ska på hver deres stue, hvilket SLET ikk var planen.. Jeg er SÅ ked af det!!! Det haster ikk med at få dem afsted, venter gerne længere tid på a få dem samme sted... 

Tror i a hvis jeg ringer imorgen og forklarer dem det, a de kan komme på samme stue? De har ALDRIG været adskilt, de er MEGET tætte... Tror faktisk slet ikk de ville kunne klare det, følsesmæssigt... Ikk nok med a de ska i instution, og "væk" fra mig, men også skilles. De ville blive så kede af det... 

Nu har jeg ikke fo tidligt fødte men jeg har tvillinger og jeg må sige at de har så meget gavn af at gå på hver deres stue. Vi har bare det modsatte problem her at de skal gå på samme stue fordi de er alders opdelt og det er så pisse irriterende fordi de er vidt forskellige når de ikke er sammen og kan bedre koncentrere sig om individuelle opgaver når de ikke er sammen. De har noget helt specielt sammen, som godt kan hæmme dem i at opnå andre legerelationer og fungere godt socialt. Jeg ved det er hårdt som forældre at skille dem ad, det synes jeg også det var da de startede i børnehave, der kunne de godt gå på hver deres stue, men hvor har det været godt for dem ikke at skulle hænge på sin bror konstant og også bare det ikke at blive forvekslet og kaldt for "i" og "jer"!! Synes du skal gøre dem en stor tjeneste og lade dem arbejde henimod at blive mindre afhængige af hinanden. Har de ikke mulighed for at lege sammen og være sammen på tværs af stuerne? 

Anmeld Citér

17. december 2015

Mom2Two

Faldt lige over denne tråd...- ville egentlig ikke ha' svaret - for der var så mange der skrev  - men nu gør jeg det så alligevel, da jeg faldt over et svar du havde givet i en anden tråd om julegaver  - kunne læse at du havde købt dobbelt at de ting de skulle ha'...- og jeg kan bestemt være ligeglad, men synes allivel du skal tænke og huske på at de er to forskellige individer...- måske du endda ville opleve at de ville blomstre endnu mere, hvis de blev kigget på som 2 og ikke én...

Rigtig god jul til dig og dine drenge 

//Mette

Jeg ser dem skam ikk som én... Den ene er vild med minions, den anden spiderman, de begge manglede desuden en cykel, hbis det var den tråd du tænkte på, den ene mangler en cykelhjelm, de begge mangler en taske, de er helt vilde med biler - som så mange andre drenge, og de syntes den træk bil er ret sej...... Kan ikk se problemet...

min tråd handlede overhovedet ikk om hvorvidt folk syntes jeg skulle skille dem, men om de troede man kunne ringe og få dem sammen, intet andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.