Så starter de i børnehave, og jeg fortryder allerede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2015

Mom2Two

Mami skriver:

Haha �� Fik lige redigeret det helt skævt kan jeg se 

Haha lagde godt mærke til det .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

TNBC

Ja, det er nok der de blir skilt

Måske, men det kan komme an på hvor stor børnehaven er, om de er delt i alder/grupper, for så vil de komme i hver deres gruppe, og ja de vil være på samme stue, men de vil ikke være "sammen"..

Anmeld Citér

15. december 2015

Mom2Two

Yurie skriver:

Måske, men det kan komme an på hvor stor børnehaven er, om de er delt i alder/grupper, for så vil de komme i hver deres gruppe, og ja de vil være på samme stue, men de vil ikke være "sammen"..

De kommer i samme gruppe, på samme stue, jeg har talt med lederen idag.. Grupperne er delt op sådan her: 0-1, 2-4, og før skole... Der er så mange stuer i hver gruppe... Men det er som jeg vil ha det, og som jeg vil ha børn. De kommer ikk afsted fordi jeg ska arbejde eller andet, men for a de kommer ud og lege og brænde en masse krudt af. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Mami

Mom2Two skriver:

Haha lagde godt mærke til det .. 

Ville ha skrevet, min søster og jeg er som hund og kat og min bror og jeg er perlevenner og vi er blevet passet hjemme og mange i min familie er blevet passet hjemme og de er helt normale

Anmeld Citér

15. december 2015

Mami

mor:) skriver:

Ligefrem skadeligt tror jeg nu heller ikke. Men jeg har set børn som slet ikke kunne finde ud af det når de ikke kunne være sammen. Men på den anden side er det selvfølgelig også pædagogens job at lære dem det. 

ja hvis pædagogerne og forældrene kun laver ting hvor de er sammen vil jeg mene der er en fejl, de skal selvfølgelig respekteres som individ

Anmeld Citér

15. december 2015

Lillepeanut89

Jeg vil være helt ærlig og sige at mine tvillingebrødre blev skilt ad i børnehaven og det har ødelagt rigtigt meget, for de var slet ikke klar, og det fandt børnehaven også til sidst ud af, men bare for sendt. Du skal virkelig kæmpe for hvad der er bedst for dine børn, for du ved BEDST. Mine brødre har stadig følger eller traumer af det den dag i dag!

Anmeld Citér

15. december 2015

Lillepeanut89

Vil lige tilføje at jeg godt læste at dine børn ikke er tvillinger, men hvis de har så tæt et bånd så er det vigtigt at bibeholde!

Anmeld Citér

15. december 2015

Monski

Mom2Two skriver:

jeg er så ked af det!! Jeg fortryder, og jeg har slet ikk lyst til at sende dem afsted alligevel.. Jeg har talt med den her børnehave, som sagde a vi ville tale om, om de sku gå sammen osv, hvilket jeg VIL ha a de skal. De skal ikke skilles, de er for tidligt fødte, sensitive, og har ALTID gået hjemme.. De er IKKE trætte af hinanden... Nu har jeg så li fået brev om a de ska på hver deres stue, hvilket SLET ikk var planen.. Jeg er SÅ ked af det!!! Det haster ikk med at få dem afsted, venter gerne længere tid på a få dem samme sted... 

Tror i a hvis jeg ringer imorgen og forklarer dem det, a de kan komme på samme stue? De har ALDRIG været adskilt, de er MEGET tætte... Tror faktisk slet ikk de ville kunne klare det, følsesmæssigt... Ikk nok med a de ska i instution, og "væk" fra mig, men også skilles. De ville blive så kede af det... 

Nu har jeg læst hele tråden og jeg synes det er duper godt dj har fulgt din mavefornemmelse, det er trods alt dig der kender dine børn bedst 

men undrer mig lidt, hvordan kan det være din yngste allerede skal starte i børnehave nu? 

Anmeld Citér

16. december 2015

Mom2Two

Monski skriver:

Nu har jeg læst hele tråden og jeg synes det er duper godt dj har fulgt din mavefornemmelse, det er trods alt dig der kender dine børn bedst 

men undrer mig lidt, hvordan kan det være din yngste allerede skal starte i børnehave nu? 

Det er ikk sådan rigtigt børnehave  

Anmeld Citér

16. december 2015

Mom2Two

Lillepeanut89 skriver:

Vil lige tilføje at jeg godt læste at dine børn ikke er tvillinger, men hvis de har så tæt et bånd så er det vigtigt at bibeholde!

Det syntes jeg også det er .. Det er synd a ødelægge..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.