På den ene side forstår jeg dig fuldt ud, på den anden side så syntes jeg du er lige lovlig hurtig....
Det din mand har gjort er slet ikke okay, og det skal han vide og kæmpe for at gøre godt igen.... Men jeg syntes også at eftersom i er gift og har barn sammen så bør du give ham en chance for at vise han virkelig er så ked af det som han giver udtryk for.....
Forstår din reaktion, og tror den er helt normal. Men er bange for at når det hele lige kommer lidt på afstand så vil du fortryde.... Som du selv skriver, du elsker ham. Og ja lige nu har du også et had til ham, hvilket er helt naturligt. Men igen, jeg syntes i skal sætte jer og snakke om tingene istedet for at gøre noget så drastisk.... Måske har han savnet noget i jers forhold som har "drevet" ham til det han har gjort. Så det er måske jer begge der har noget i skal arbejde med, og ikke kun ham..... Han har trods alt ikke været dig fysisk utro, og det var måske slet heller ikke hans hensigt..... Dermed ikke sagt det er okay at gøre det han har gjort, for det er ikke på nogen måde okay.
Håber du lige slår kold vand i blodet, og tænker dig godt om, og måske giver din mand en chance.... Hvis ik, så held og lykke med skilsmissen!
Kram
Anmeld