Vi skal skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

LouiseNielsen

På den ene side forstår jeg dig fuldt ud, på den anden side så syntes jeg du er lige lovlig hurtig....

Det din mand har gjort er slet ikke okay, og det skal han vide og kæmpe for at gøre godt igen.... Men jeg syntes også at eftersom i er gift og har barn sammen så bør du give ham en chance for at vise han virkelig er så ked af det som han giver udtryk for.....

Forstår din reaktion, og tror den er helt normal. Men er bange for at når det hele lige kommer lidt på afstand så vil du fortryde.... Som du selv skriver, du elsker ham. Og ja lige nu har du også et had til ham, hvilket er helt naturligt. Men igen, jeg syntes i skal sætte jer og snakke om tingene istedet for at gøre noget så drastisk.... Måske har han savnet noget i jers forhold som har "drevet" ham til det han har gjort. Så det er måske jer begge der har noget i skal arbejde med, og ikke kun ham..... Han har trods alt ikke været dig fysisk utro, og det var måske slet heller ikke hans hensigt..... Dermed ikke sagt det er okay at gøre det han har gjort, for det er ikke på nogen måde okay.

Håber du lige slår kold vand i blodet, og tænker dig godt om, og måske giver din mand en chance.... Hvis ik, så held og lykke med skilsmissen!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
puha.. øv da!
Jeg håber at I i løbet af separationsperioden finder ud af det, og at han KAN bevise overfor dig at han vil værdsætte Jeres ægteskab!
Ved ikke hvad jeg skal sige til dig, for jeg tror ikke noget kan gøre situationen bedre for dig!
Vil bare sende dig en masse tanker og kram!
Knus Caroline

Anmeld

21. september 2009

Mira0911

Jeg synes nu os det er gået pænt stærkt... Men det er dit valg...

Anmeld

21. september 2009

Lone Jakobsen

vil også bare sende dig en stor
håber du ved hvad du går ind til og har tænkt det hele grundigt igennem.

Anmeld

21. september 2009

LineD

Sikke en tung beslutning!
men jeg synes det er den rette, i modsætning til en del kan jeg se, men jeg har det bare sådan, at kan jeg ikke stole på en person så er det bare ud af vagten, i gav hinanden et løfte i og med i blev gift, og kan man ikke leve op til det, ja så kan jeg ikke se hvad man skal sammen.

Det er da mindst ligeså sårene at han har skrevet ting sammen med denne kvinde som hvis han havde kysset hende!

Håber du/i finder ud af det i seperationsperioden! Og at jeres prinsesse ikke mærker for meget til stridighederne

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

Vi havde en krise da Emil ikke var så gammel, hvor han faktisk skrev med en på nettet, de havde hellere ikke gjort noget som helst fysisk, og det sårede mig og var meget tæt på at gå fra ham, men han sagde også at han havde opdaget hvor meget jeg betød for ham osv.
Gav ham en chance og lagde det op imod at han havde altså ikke gjort noget med hende og syntes han skulle have chancen for at vise at der ikke var noget i det.
Og jeg siger dig, han blev en hel anden, lidt for meget i staretn fordi han altid fortalte hvad han lavede på sin computer, lidt sødt syntes jeg
Men vi har da stadig nogle ting vi kæmper med, en af dem er jo så det med at stole på hinanden. Men vi kæmper og det er ikke altid nemt men vi har et barn sammen og vi elsker hinanden, så vi "skylder" hinanden det.

Og hvis du kan sige det at du vil skilles efter så få dage jamen så vil jeg mene der ligger mere i det. Er ikke for at lyde led eller noget overhovedet, men sådan tænker jeg bare.

Er monster hårdt at finde ud af sådan noget, men pas på du ikke bare handler i chokket over at have fundet ud af det.

Jeg er helt enig

Ville aldrig selv blive skilt pga. fræk chat/frække beskeder, men jeg ville gøre det MEGET klart at det IKKE skulle ske igen!!! Der står jo trods alt heller ikke idiot på ryggen af mig, så næste gang ville der være NO MERCY

Men bare at du er HELT sikker på at du VIL skilles og det ikke kun er fordi at du er mega såret og gal Du har jo heldigvis betænkningstid inden I bliver SKILT....det er jo nemlig derfor at man bliver separeret først Har selv prøvet det

Kæmpe krammer herfra

Anmeld

21. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Tja...hvis du virkelig elsker ham, vil du så ikke kæmpe for det...jeg kan sagtens forstå du er såret, men altså...livet er ikke bare lyserødt og nogle gange skal man igennem ting der ikke er så lette, men der kan nemt komme noget bedre ud af det.
Få noget hjælp til at løse det....det ville jeg gøre. Måske han er din store kærlighed, måske den eneste du vil opleve...I har et barrn...vælg hinanden...og alle kan sørme få gjort og sagt noget de fortryder...
Nå, men hvis den kærlighed I havde ikke er større end det der er sket, så er det jo det rigtige at skilles.
Held og lykke..
Eva.

Jo men han løj om noget ligende i starten af vores forhold, så derfor bliver jeg virkelig nødt til nu at vise at jeg mener jeg ikke holdet til hans løjne mere..
Føler kun jeg kan vise ham det ved at blive skilt og han HAR jo også fattet pointen.

Men som jeg siger så giver jeg ham jo chancen for at vise han kan være ærlig (hvis han kan).
Så må tiden jo vise resten.

Og ja vi har et barn sammen, netop derfor er der mere at kæmpe for.

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

LotteGabriella skriver:

Jeg er helt enig

Ville aldrig selv blive skilt pga. fræk chat/frække beskeder, men jeg ville gøre det MEGET klart at det IKKE skulle ske igen!!! Der står jo trods alt heller ikke idiot på ryggen af mig, så næste gang ville der være NO MERCY

Ja nemlig. Tror også jeg fik det skåret ud i pap dengang hehe

Kan huske jeg snakkede med min mor om det dengang og hunsagde faktisk at der er nogle mænd de tænker slet ikke over det, og tænker ikke over hvor meget det betyder for den anden halvdel. Ogås derfor jeg mener at man skal give det en chance efter man har skåret det ud i pap, så de kan bevise at de kan lade være.

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Jo men han løj om noget ligende i starten af vores forhold, så derfor bliver jeg virkelig nødt til nu at vise at jeg mener jeg ikke holdet til hans løjne mere..
Føler kun jeg kan vise ham det ved at blive skilt og han HAR jo også fattet pointen.

Men som jeg siger så giver jeg ham jo chancen for at vise han kan være ærlig (hvis han kan).
Så må tiden jo vise resten.

Og ja vi har et barn sammen, netop derfor er der mere at kæmpe for.

Dvs du straffer ham som et barn ved at lade som om du vil skilles for at han kan bevise han ikke gør det igen???
Jamen hvordan skal han så bevise det??
Jeg forstår nok ikke helt din tankegang og så tror jeg på samtale og ligeværdighed er vejen frem og ikke at den ene svinger pisken og den anden dukker nakken.
Tal om tingene...der er en grund til han søger kontakten og den skal I finde frem til sammen, for at få en forståelse, samhørighed og dialog...
Nå, men det er bare min mening..
Håber i finder ud af det..
Knus..

Anmeld

21. september 2009

LotteGabriella

suanne85 skriver:

Ja nemlig. Tror også jeg fik det skåret ud i pap dengang hehe

Kan huske jeg snakkede med min mor om det dengang og hunsagde faktisk at der er nogle mænd de tænker slet ikke over det, og tænker ikke over hvor meget det betyder for den anden halvdel. Ogås derfor jeg mener at man skal give det en chance efter man har skåret det ud i pap, så de kan bevise at de kan lade være.

lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.