BH hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Kb

B&J skriver:

hvis jeg havde en pige på 11-12 år sam havde lidt bryster og kunne udfylde en lille a skål og hvor der måske var nogle figur på så ville jeg da sige det var sødt man kan da også få de toppe der minder om en bh ved sku ikke om der er så meget forskeld jo en bøjle men børn bliver jo hurtig voksen nu desværre for bare 5år siden havde jeg også tænkt børn bh bøjle glem det....

Tror nu ikke evolutionen går SÅ hurtig at piger udvikles meget før i dag end for 5 år siden, men muligvis en smule før end for 20 år siden.....  

Hello Kitty, sorte blonder - potato patato......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Nadia&Daniel

Kb skriver:

Nu får du det jo til at lyde som om pigen har brug for en dobbelt D skål. Vi snakker 65 A - nærmest ikke eksisterende bryster, i mine øjne.... Så i sådanne et tilfælde tror jeg nu en Sloggi ville kunne klare jobbet.

Jeg mener bare at det er alt for tidligt med BH når man er 10 år. Er man 13 eller 12 for den sags skyld, syntes jeg man kan tale om det.... Bare min mening...

Nu siger du jeg er gammeldags, kunne det være dig der var umoden???? 

Om du bruger A eller D er for den sags skyld lige meget, det er stadig en masse under dit skin, som tynder i kroppen - A gør dog knap så meget som D..

Anmeld

29. juni 2010

Nadia&Daniel

Kb skriver:

Nu får du det jo til at lyde som om pigen har brug for en dobbelt D skål. Vi snakker 65 A - nærmest ikke eksisterende bryster, i mine øjne.... Så i sådanne et tilfælde tror jeg nu en Sloggi ville kunne klare jobbet.

Jeg mener bare at det er alt for tidligt med BH når man er 10 år. Er man 13 eller 12 for den sags skyld, syntes jeg man kan tale om det.... Bare min mening...

Nu siger du jeg er gammeldags, kunne det være dig der var umoden???? 

Er ikke umoden, men udlært indefor dette fag og har undersøgt en del... Men sødt af dig at spørge..

Anmeld

29. juni 2010

B&J

Kb skriver:

Tror nu ikke evolutionen går SÅ hurtig at piger udvikles meget før i dag end for 5 år siden, men muligvis en smule før end for 20 år siden.....  

nej ikke på den måde mente af en på 11år er mere ja ved ikke lige hvad jeg skal kalde det men mere voksen de opføre sig mere voksent osv.. da jeg var 11 var det top og fis og ballade

Anmeld

29. juni 2010

Kb

Nadia&Daniel skriver:

Er ikke umoden, men udlært indefor dette fag og har undersøgt en del... Men sødt af dig at spørge..

Ja det havde jeg lidt på fornemmelsen du var - altså udlært inden for BH branchen... Og tror bestemt også at de problematikke du beskriver, i højgrad gør sig gældende i forhold til voksne kvinder, med henholdsvis små eller store bryster. Men tror altså ikke den samme teori kan bruges på små 10 årig piger.... 

Voksende kvinder kan naturligvis have meget krops fedt, men små bryster og derved brug for ordenlig støtte og hold. Børn har jo ikke samme anatomi som voksende kvinder eller teenager for den sags skyld....

Det bliver det sidste herfra

Anmeld

29. juni 2010

IAH

Kb skriver:

...fik kigget nærmere på min nieces legetøjsbold. Hello Kitty mærket er fra 1976!!!

Jeg tror ikke det med bher opfattes på samme måde hos præ-teenagere, som hos os voksne i dag. Jeg tror vi seksualiserer det mere end dem. Det var utrolig ubetænksomt og grænseoverskridende af læreren. Det skal læreren have at vide.

Anmeld

29. juni 2010

Kb

B&J skriver:

nej ikke på den måde mente af en på 11år er mere ja ved ikke lige hvad jeg skal kalde det men mere voksen de opføre sig mere voksent osv.. da jeg var 11 var det top og fis og ballade

Jeg ved hvad du mener Og syntes absolut ikke vi skal være med til at bakke op om denne kedelige udvikling..... Det skal da stadigvæk bare være top og fis og ballade at være 11 år - og ikke BHer, gucci tasker og bare maver, kan du følge mig....

Anmeld

29. juni 2010

Miss.Sunshine

Kb skriver:

Jeg ved hvad du mener Og syntes absolut ikke vi skal være med til at bakke op om denne kedelige udvikling..... Det skal da stadigvæk bare være top og fis og ballade at være 11 år - og ikke BHer, gucci tasker og bare maver, kan du følge mig....

Så fordi en pige på 10 eller 11 får en lille bh på,så skal hun også vise mave og gå med gucci? damn en syg holdning du har til tingene.

Lad mig vende det om,hvis du ser en pige på 11 år med bh på,og tænker sex,så er det dig der burde modtage noget hjælp.

Anmeld

29. juni 2010

Kb

...fik kigget nærmere på min nieces legetøjsbold. Hello Kitty mærket er fra 1976!!!

Jeg tror ikke det med bher opfattes på samme måde hos præ-teenagere, som hos os voksne i dag. Jeg tror vi seksualiserer det mere end dem. Det var utrolig ubetænksomt og grænseoverskridende af læreren. Det skal læreren have at vide.

Det tror jeg for så vidt du har ret i. Men vi (de voksne) er med til at rykke præ-teenagernes (også bare kaldt børn) grænser, ved at acceptere og aldrig sige nej, når de kommer med ønsker om at gå i tøj tiltænkt voksne, sminke eller ligende.

Hallo Kitty har desværre fået et andet og lidt mere sexet image, efter den kære Paris Hilton har taget "hende" til sig

Anmeld

29. juni 2010

Kb

Så fordi en pige på 10 eller 11 får en lille bh på,så skal hun også vise mave og gå med gucci? damn en syg holdning du har til tingene.

Lad mig vende det om,hvis du ser en pige på 11 år med bh på,og tænker sex,så er det dig der burde modtage noget hjælp.

Slap af søster  

Jeg syntes bare det er en kedelig tendens at vi skal gøre 10 årige til små voksne. Og ja det er nu engang det der sker i samfundet idag - så kan du svine mig til al det du vil, men det er facts.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.