Min datter 10½ år, har fornylig fået sin første BH, str. 65 A fra H&M. Hun fylder den helt ud... og kan derfor ikke se noget stort problem i at hun bruger BH, istedet for top eller ingen ting.
Men min datter have så fået en bemærkning for deres hjælpe lære i klassen, at hun var da alt for lille til at bruge den slags!! Hvilket have såret hen meget.
Det skal lige siges at hun er den der er mest udviklet i klassen, de andre er først nu begyndt at få bryster.
Jeg syntes det er helt okay, og absolut ikke noget en lærer eller andre skal blande sig i

.
Hvis min datter har en barm der kræver en bh som 10-11 årig, vil jeg ikke tvivle et eneste sekund med at købe én til hende. Nogle piger er jo bare tidligt udviklet og det skal de da absolut ikke føle skam over. Det skal vi som forældre da hjælpe dem med

Selvfølgelig skal det da ikke være en push up, men blot en helt alm bh.
Jeg syntes du har gjort det rigtige og skal være fløjtende ligeglad med andres mening.
Jeg fik selv min menses da jeg var 10½ år, men jeg var ikke ked af det, for jeg havde fået fortalt rigtig mange gange hvad det var og hvorfor man fik det. Jeg blev slet ikke bange da jeg så blodet, jeg var alene hjemme med min 4 år ældre bror, som jeg gik ind og fortalte det. Han sagde: så kan du få børn

Da min mor kom hjem sagde hun blot: tillykke i de voksnes rækker

Jeg fik også bryster meget tidligt og måtte osse have top/bh. Jeg var lidt ked af det, men min mor lærte mig hurtigt at være stolt over det - og at de andre piger en dag ville misunde mig dem, hvilket var rigtigt

Knus Lone - som altid har haft en god stor barm
Anmeld