BH hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

4xGreve

Jeg ved ikke om det jeg skriver giver mening men prøver lidt at huskle hvordan jeg selv havde det dengang jeg var barn og var den første med mens. og bryster...

Kan huske at jeg var virkelig flov og ked af det, men da jeg fik en bh følte jeg mig meget mere tilpas og hurtigt fulgte alle de andre piger trop med bhér tros de ingen ting havde...

Syntes ikke det er godt at man skal lære sine børn at sådan er alle andre jo, og sådan gør alle andre og det gør alle de andre ikke osv. det er godt at lære sine børn at det gør ikke noget ikke at ligne de andre, det gør ikke noget at være lidt foran, og det gør ikke noget at man følger sine egne veje og sit eget hovde mm.

Og ærlig talt det må da være vildt ubehagligt at man rander rundt i skolegården og bim så stritter de små brystvorter og da de sidder på et par rigtige par bryster er du jo mere naturlige og det må da skabe mere opmærksomhed end en bh gør...

Syntes godt man kan støtte sine børn i deres udvikling uanset hvor hurtigt den kommer, for de har brug for at føle sig støtte og forstået og brug for at vide at her kan de komme...
Syntes man skal lytte til sine børn og høre hvad de har det bedst med og lad dem være emd til at tag beslutningen, ja vi er forældrne men husk det er sku deres liv og deres personlige dele!

Knus stina der helt sikkert vil ha gjordt det samme hvis det var det min datter ønsket!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Cris

Jeg synes hellere ikke, at en lærer skal blande sig i så nogle ting. Men jeg synes også, at det er lidt tidligt. Jeg fik min mens meget tidligt og har kunnet bruge en BH som din datter. Men min mor og jeg blev enig om, at jeg skulle vente. Og nu er jeg meget glad for, at jeg ventede. Man bliver pludseligt drillet eller et eller andet, for man er den eneste pige i klassen, som bruger BH. Jeg er glad, at jeg ikke skulle igennem det der, for egentligt var jeg ikke så vild glad for at have større bryster end de andre. Jeg tror, at da jeg blev 13 var der allerede flere piger i klassen som brugte BH og så begyndte jeg også.

Anmeld

20. september 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Jeg synes det er for tidligt at give et barn bh på.....en top må være fint og et barn behøver jo ikke det hold som en bh giver og så er meningen med en bh vel at støtte, forme og se sexet ud og det burde slet ikke være noget et barn skulle i nærheden af.
Men det kommer jo ikke andre ved hvad du gør, men i min verden er børn og bh'er ikke noget som skal i forbindelse med hinanden.
KNus Eva

Jeg syntes også det er alt alt for tidligt. Havde selv bryster i så tidlig en alder, man skal også passe på ikke at gøre en lille pige mere 'voksen' end hun er.

Knus

Anmeld

8. maj 2010

garali

hej jeg er en pige på 11 år og jeg synes bestemt ikke at en lære skal blande sig i den slags jeg ville selv blive meget ked af det vis nogle af mine lære sagde det til mig. jeg er selv den første til at få bruster i min klasse og det er jeg bestemt ikke ked af, jeg er var også den første til at en kæreste men det fik jeg helt tilbage i 1 klasse

p.s jeg bruger selv top men synes slet ikke der er noget problem med at bruge bh og det gør min mor heler ikke hun køber bare til mig hvad jeg nu hælst vil have kærlig hilsen ciara

Anmeld

8. maj 2010

garali

Cris skriver:

Jeg synes hellere ikke, at en lærer skal blande sig i så nogle ting. Men jeg synes også, at det er lidt tidligt. Jeg fik min mens meget tidligt og har kunnet bruge en BH som din datter. Men min mor og jeg blev enig om, at jeg skulle vente. Og nu er jeg meget glad for, at jeg ventede. Man bliver pludseligt drillet eller et eller andet, for man er den eneste pige i klassen, som bruger BH. Jeg er glad, at jeg ikke skulle igennem det der, for egentligt var jeg ikke så vild glad for at have større bryster end de andre. Jeg tror, at da jeg blev 13 var der allerede flere piger i klassen som brugte BH og så begyndte jeg også.

jeg er 11 og har kæmpe store bruster men jeg bliver ikke  drillet

men drengene stire  lidt men det har jeg skam ikke noget imod

Anmeld

8. maj 2010

nannanadja

jeg syntes det er for tidligt at bruge bh som 10 årig.. hvis min datter kom og spurte om det ville jeg sige nej.

hun er stadig et barn og en top eller undertrøje må være fint nok, i den alder er der ikke brug for støtte til noget efter min mening.

men syntes ikke at læren skal blande sig i det, det er noget imellem dig og din datter.

Anmeld

28. juni 2010

Malene

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive.

Men jeg selv kom meget tidligt i pubateten, jeg begyndte at få bryster allerede som 7 årig. Men tror først jeg begyndte at bruge BH da jeg var omkring 13 eller 14 år, men jeg kan ikke helt huske det.

Anmeld

28. juni 2010

Dansker i England

Jeg synes, det er ok, at få bh, når man får bryster, men jeg ville da mene, en sports bh var skønnere for en pige i den alder, da barmen ikke kunne "hoppe" osv, når hun løber mm.
En ting jeg dog ikke forstår er, hvordan læreren kunne vide, hun gik med bh? Det var vel ikke fordi, hun sad og viste den frem i klassen!

Anmeld

28. juni 2010

Nadia&Daniel

Honningblomst skriver:

Jeg synes det er for tidligt at give et barn bh på.....en top må være fint og et barn behøver jo ikke det hold som en bh giver og så er meningen med en bh vel at støtte, forme og se sexet ud og det burde slet ikke være noget et barn skulle i nærheden af.
Men det kommer jo ikke andre ved hvad du gør, men i min verden er børn og bh'er ikke noget som skal i forbindelse med hinanden.
KNus Eva

Nu er der jo stor forskel på en sort sexet bh med blonder og så en bomuldsbh fra H&M i str. 65 A..

Synes det er op til hver enkel hvornår bh'en skal bruges. Samtidige kan det skade kun at bruge top, for selvom ens barm er lille, vil den stadig påvirke ryggen, især når man er så ung.

Heller forbygge end forvolde

Anmeld

28. juni 2010

mortilfreja

Fik selv min første bh da jeg var 11 år.

Det er meget naturligt at piger i dag er tidligere udviklet.

Puberteten indtræder oz tidligere i dag. Hørte forleden i tv at det for nogen allerede er i 9-10 års alderen.

Så helt naturligt

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.