BH hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Malene

Jeg kan ikke se noget poblem i at have en BH i en tidlig alder, hvis hun/de er kommet tidligt i pubateten.

Jeg kom selv hurtigt i pubateten, jeg var 7 år, da jeg begyndte at få bryster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

line0101

Mor.sander skriver:

Min datter 10½ år, har fornylig fået sin første BH, str. 65 A fra H&M. Hun fylder den helt ud... og kan derfor ikke se noget stort problem i at hun bruger BH, istedet for top eller ingen ting.

Men min datter have så fået en bemærkning for deres hjælpe lære i klassen, at hun var da alt for lille til at bruge den slags!! Hvilket have såret hen meget.

Det skal lige siges at hun er den der er mest udviklet i klassen, de andre er først nu begyndt at få bryster.

Jeg er tretten og har haft det samme problem men hvis hun går i bh fordi at hun kan passe dem og ikke fordi hun vil være mere voksen end man er når man er ti er det fuldstændig ok at hun går med bh.. Og fortæl hendes lære hvorfor hun gør det så kan det være at hendes lære kan forstå dig og hende 

jeg har en vildt streng Mor og jeg begyndte altså at gør i bh da jeg var ti 

Held og lykke 

Anmeld

19. august 2013

modesty

Min datter 10½ år, har fornylig fået sin første BH, str. 65 A fra H&M. Hun fylder den helt ud... og kan derfor ikke se noget stort problem i at hun bruger BH, istedet for top eller ingen ting.

Men min datter have så fået en bemærkning for deres hjælpe lære i klassen, at hun var da alt for lille til at bruge den slags!! Hvilket have såret hen meget.

Det skal lige siges at hun er den der er mest udviklet i klassen, de andre er først nu begyndt at få bryster.

Slettet - da jeg så at TS' indlæg var fra 2009. 

Anmeld

19. august 2013

twinny

Hehe. Sjovt at se sådan en gammel tråd. Når folk snakker om baby var bedre og hyggeligere tidligere.   Denne her tråd, synes jeg da er værre end de er nu. De taler da rigtig pænt til hinanden. Høhø. 

Måske bare mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.