BH hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

MariaJ

Ok, det her er så en af de tråde, der får mig til at føle mig oldgammel og får mig til at ytre bedrevidende sætninger fra "da mor var dreng".

Jeg er helt vildt overrasket over at 10-årige går med BH, og tror da bestemt en sports BH/top må være nok selv til en tidligt udviklet pige. Jeg er en D-skål og ejede ikke en BH før jeg blev 18, og der var så vidt jeg husker INGEN i min klasse der gik med BH i folkeskolen (og selvom jeg er gammel, er jeg altså ikke så gammel at vi først fik bryster som 18 årige ).

Maria (der også synes en BH er voksenundertøj og slet ikke hører hjemme på en ti-årig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Kb

Syntes det er lidt skræmmende, så mange herinde der syntes det bare er Helt i orden at en 10 årig går med BH... Come on, det kan I ikke mene alvorligt. 

En 10 årigs bryster kan da umuligt være SÅ store at de ligefrem skal have støtte af en BH, det tror jeg simpelthen ikke på. Mener at der er at seksualisere et barn når man ifører det BH, så er det sagt.

LAD NU BØRN VÆRE BØRN for pokker...

Anmeld

28. juni 2010

Miss.Sunshine

Kb skriver:

Syntes det er lidt skræmmende, så mange herinde der syntes det bare er Helt i orden at en 10 årig går med BH... Come on, det kan I ikke mene alvorligt. 

En 10 årigs bryster kan da umuligt være SÅ store at de ligefrem skal have støtte af en BH, det tror jeg simpelthen ikke på. Mener at der er at seksualisere et barn når man ifører det BH, så er det sagt.

LAD NU BØRN VÆRE BØRN for pokker...

Min veninde har en datter på 11 der har store bryster. Hun bruger en Bskål! Hun kan slet ikke finde små pige toppe der passer.

Syntes du har en gammeldags holdning og tror ikke du aner en pind om hvad du udtaler dig om!-Så er det sagt.

Anmeld

28. juni 2010

Kb

Miss.Sunshine skriver:

Min veninde har en datter på 11 der har store bryster. Hun bruger en Bskål! Hun kan slet ikke finde små pige toppe der passer.

Syntes du har en gammeldags holdning og tror ikke du aner en pind om hvad du udtaler dig om!-Så er det sagt.

Det er absolut meget muligt at en 11 årig kan have så "stor bryster" at de ikke kan være i en top beregnet til små piger, men så kan man da købe en top fra sloggi eller ligende.... En neutral hvid top/sportsbh. Frem for at købe en bøjlebh, som jo alt andet end lige giver løft og dermed fremhæver brysterne....

Nægter at tro på at der er nogen små piger på 10,11,12 eller 13 for den sags skyld, som syntes det er fedt med en stor barm.

Kan slet ikke forstå at man som mor ikke ønsker at beskytte sin datter for al den sexfiksering piger idag bliver udsat for, i hvert fald så længe det er muligt.

Syntes ikke jeg er gammeldags, nok mere lidt feministisk....... Men nok i vor dage det samme som at være gammeldags 

Anmeld

28. juni 2010

Risen

Kan da slet ikke se hvorfor det skulle være at seksuelt at give en lille pige bh på?  Det er da først når man tænker sådan at det overhovedet kan blive det.. Tanken ville aldrig strejfe mig.. 

Anmeld

28. juni 2010

Sissel

Jeg synes også det er for tidligt.. Hvis pigen har brug for støtte til brysterne, eller bare at de blir pakket ind, så må en bomulds bh uden bøjle og form/fyld, være nok. En størrelse 65 a er i mine øjne en unødvendig bh størrelse, da det jo så stort set intet bryst er. Men jeg kan godt forstå hvis en ung pige der så småt begynder at udvikle bryster gerne vil pakke dem ind.
Men uanset hvad, så er det ikke noget en lærer skal blande sig i!

Anmeld

28. juni 2010

Nadia&Daniel

Kb skriver:

Det er absolut meget muligt at en 11 årig kan have så "stor bryster" at de ikke kan være i en top beregnet til små piger, men så kan man da købe en top fra sloggi eller ligende.... En neutral hvid top/sportsbh. Frem for at købe en bøjlebh, som jo alt andet end lige giver løft og dermed fremhæver brysterne....

Nægter at tro på at der er nogen små piger på 10,11,12 eller 13 for den sags skyld, som syntes det er fedt med en stor barm.

Kan slet ikke forstå at man som mor ikke ønsker at beskytte sin datter for al den sexfiksering piger idag bliver udsat for, i hvert fald så længe det er muligt.

Syntes ikke jeg er gammeldags, nok mere lidt feministisk....... Men nok i vor dage det samme som at være gammeldags 

Man skal holde sig (så vidt mulig) fra sloggi toppe - disse støtter ikke barmen og vil forvolde mere skade end gavn længere hen..

Der er også stor forskel på at bruge en sort blonde bh og en bomulds bh fra h&m - f.eks. med nuser på eller bare en lyserød en.. Og der så er bøjle i eller ej..

p.s. ja, du er vist meget gammeldags (for at bruge dit eget ord)

Anmeld

28. juni 2010

B&J

hvis jeg havde en pige på 11-12 år sam havde lidt bryster og kunne udfylde en lille a skål og hvor der måske var nogle figur på så ville jeg da sige det var sødt man kan da også få de toppe der minder om en bh ved sku ikke om der er så meget forskeld jo en bøjle men børn bliver jo hurtig voksen nu desværre for bare 5år siden havde jeg også tænkt børn bh bøjle glem det....

Anmeld

28. juni 2010

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Man skal holde sig (så vidt mulig) fra sloggi toppe - disse støtter ikke barmen og vil forvolde mere skade end gavn længere hen..

Der er også stor forskel på at bruge en sort blonde bh og en bomulds bh fra h&m - f.eks. med nuser på eller bare en lyserød en.. Og der så er bøjle i eller ej..

nemlig kunne ikke lige huske hvad de figure hed det var jo nuser hihihhiih

Anmeld

29. juni 2010

Kb

Nadia&Daniel skriver:

Nu får du det jo til at lyde som om pigen har brug for en dobbelt D skål. Vi snakker 65 A - nærmest ikke eksisterende bryster, i mine øjne.... Så i sådanne et tilfælde tror jeg nu en Sloggi ville kunne klare jobbet.

Jeg mener bare at det er alt for tidligt med BH når man er 10 år. Er man 13 eller 12 for den sags skyld, syntes jeg man kan tale om det.... Bare min mening...

Nu siger du jeg er gammeldags, kunne det være dig der var umoden???? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.