BH hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

35.030 visninger
63 svar
4 synes godt om
20. september 2009

Mor.sander

Min datter 10½ år, har fornylig fået sin første BH, str. 65 A fra H&M. Hun fylder den helt ud... og kan derfor ikke se noget stort problem i at hun bruger BH, istedet for top eller ingen ting.

Men min datter have så fået en bemærkning for deres hjælpe lære i klassen, at hun var da alt for lille til at bruge den slags!! Hvilket have såret hen meget.

Det skal lige siges at hun er den der er mest udviklet i klassen, de andre er først nu begyndt at få bryster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Maise

Mor.sander skriver:

Min datter 10½ år, har fornylig fået sin første BH, str. 65 A fra H&M. Hun fylder den helt ud... og kan derfor ikke se noget stort problem i at hun bruger BH, istedet for top eller ingen ting.

Men min datter have så fået en bemærkning for deres hjælpe lære i klassen, at hun var da alt for lille til at bruge den slags!! Hvilket have såret hen meget.

Det skal lige siges at hun er den der er mest udviklet i klassen, de andre er først nu begyndt at få bryster.

Din datter kan jo ikke gøre for at hun er tidlig udviklet, så synes bare den lære skal  tie sin mund og støtte hende i stedet for, da det nok er svært i forvejen for hende at hun er begyndt at få bryster. Har du talt med læren om det ?

Anmeld

20. september 2009

Becks

Det skal den laerer da slet ikke blande sig i...
Det maa da vaere mere behageligt for hende, at gaa med BH, end med en top hvor stoetten ikk er saerlig god!

Og den laerer maa da taenke paa, at de fleste piger nu, udvikler sig tidligere end for nogle aar siden..

Haaber ikke din datter lader sig gaa paa af den dumme kommentar, hun skal goere hvad hun selv foeler er det bedste for hende!

Knus

Anmeld

20. september 2009

Mor.sander

Nej, jeg har ikke snakket med hende endnu. For jeg ville lige være sikker på at det ikke var mig der var galt på den, derfor ville jeg lige spørger her på baby.dk  Og det er nok meget godt at jeg ikke gjorde med det samme ellers have jeg nok kommet til at sige noget jeg ville fortryde.

Anmeld

20. september 2009

Diana...

Maise skriver:

Din datter kan jo ikke gøre for at hun er tidlig udviklet, så synes bare den lære skal  tie sin mund og støtte hende i stedet for, da det nok er svært i forvejen for hende at hun er begyndt at få bryster. Har du talt med læren om det ?

Meget enig.

Anmeld

20. september 2009

Becks

Mor.sander skriver:

Nej, jeg har ikke snakket med hende endnu. For jeg ville lige være sikker på at det ikke var mig der var galt på den, derfor ville jeg lige spørger her på baby.dk  Og det er nok meget godt at jeg ikke gjorde med det samme ellers have jeg nok kommet til at sige noget jeg ville fortryde.

Jeg var sgu ogsaa blevet gal tror jeg.
Hun skal netop stoette din datter i det, som en anden ogsaa skriver...

Puberteten er en ekstrem svaer tid og komme igennem, saa det goer det ikke ligefrem bedre med saadan en kommentar...

Anmeld

20. september 2009

karina1980

Mor.sander skriver:

hun er da absolut ikke for ung til at gå med BH, heller at hun fra start lærer at gå med den og at brysterne får den rigtig støtte,

hun er jo ikke skyld i at hun udvikler sig tidligt, jeg var også den første i klassen som udviklede mig og det var absolut ikke sjovt,

så synes bestemt du skal sige noget til den lærer så hun ikke både skal tackle en dum lærer og de andre børn

Anmeld

20. september 2009

Mor.sander

Jamen, så er det afgjort.. Tager fat i læren på mandag... Mange tak for jeres svar

Anmeld

20. september 2009

Sweet1978

Kan se du har fået svar men vil også lige sige enig, de skal ha det som passer dem ikke det andre finder rigtigt.

Sidst vi var ude at købe undertøj til Nadia 9 år var der trusser og så enten undertrøje eller sportsbh og hun synes da bh'erne var mest seje og jeg kan ikke se noget galt i det så hun bruger allerede "godt nok uden slål jo" men det er da hip som hap....

Anmeld

20. september 2009

Honningblomst

Jeg synes det er for tidligt at give et barn bh på.....en top må være fint og et barn behøver jo ikke det hold som en bh giver og så er meningen med en bh vel at støtte, forme og se sexet ud og det burde slet ikke være noget et barn skulle i nærheden af.
Men det kommer jo ikke andre ved hvad du gør, men i min verden er børn og bh'er ikke noget som skal i forbindelse med hinanden.
KNus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.