BH hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

B&J

Kb skriver:

Jeg ved hvad du mener Og syntes absolut ikke vi skal være med til at bakke op om denne kedelige udvikling..... Det skal da stadigvæk bare være top og fis og ballade at være 11 år - og ikke BHer, gucci tasker og bare maver, kan du følge mig....

ja det kan jeg helt klart men jeg kan kun gøre til mine børn ikke bliver sådan men hvis de andre piger i klassen har bh på skal min datter da også så hun ikke bliver mobbet... hvis jeg får en pige men jo er ked af når man går op i byen den måde 10piger snakker på og går klædt og går på ja hold da op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Tulle28

Honningblomst skriver:

Jeg synes det er for tidligt at give et barn bh på.....en top må være fint og et barn behøver jo ikke det hold som en bh giver og så er meningen med en bh vel at støtte, forme og se sexet ud og det burde slet ikke være noget et barn skulle i nærheden af.
Men det kommer jo ikke andre ved hvad du gør, men i min verden er børn og bh'er ikke noget som skal i forbindelse med hinanden.
KNus Eva

Helt enig!

Anmeld

30. juni 2010

Miss.Sunshine

Kb skriver:

Slap af søster  

Jeg syntes bare det er en kedelig tendens at vi skal gøre 10 årige til små voksne. Og ja det er nu engang det der sker i samfundet idag - så kan du svine mig til al det du vil, men det er facts.... 

Spænd hjelmen brormand...

Det kan da godt være det er DIN mening,men fordi EN mor vælger at købe en BH til sin datter, kan du sguda ikke skære alle mødre over én kam og sige alle gør deres børn til små voksne. Det syntes jeg sgu er noget fis i en hornlygte.

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

Hvor er det sjovt, at en så gammel tråd pludselig bliver vakt til live igen

Mon ikke der er taget hånd om situationen i september 2009

K.h. Linda

Anmeld

12. august 2011

Mariaersej14

Syntes da bestemt ikke det er forkert at give en på 10-11 bh på?.. Vi lever ik i år 1980 mere altså... Hvis det er det der skal til for at støtte så er den da bare ikke længere. 
Jeg er selv 13 år ( og 9 mdr) Jeg fik da min første bh i den alder er så også meget langt fremme på de kanter der .. Og den første jeg fik var da en 65A og nu er jeg oppe i en 75-80B!.. Dem fra klassen under mig går da også med bh alle sammen,.. Men nej en sexede eller push up er da nok lige overdrevet men en lille hello kitty, snoopy eller snuske what ever det er ikke andet end et par stykker vat med en bøjle og et 'overtræk' på .. 

Jeg syntes det var det rigtige at gøre, knuzz  

Anmeld

12. august 2011

Mariaersej14

Mariaersej14 skriver:

Syntes da bestemt ikke det er forkert at give en på 10-11 bh på?.. Vi lever ik i år 1980 mere altså... Hvis det er det der skal til for at støtte så er den da bare ikke længere. 
Jeg er selv 13 år ( og 9 mdr) Jeg fik da min første bh i den alder er så også meget langt fremme på de kanter der .. Og den første jeg fik var da en 65A og nu er jeg oppe i en 75-80B!.. Dem fra klassen under mig går da også med bh alle sammen,.. Men nej en sexede eller push up er da nok lige overdrevet men en lille hello kitty, snoopy eller snuske what ever det er ikke andet end et par stykker vat med en bøjle og et 'overtræk' på .. 

HOVSA DER SKULLE IKKE STÅ AT JEG VAR 13 ÅR MEN 16!!!!!

Anmeld

13. august 2011

Frøken J.

Mariaersej14 skriver:

Jeg er ikke klar over om du har set det, men debatten er fra 2009

Anmeld

13. august 2011

Mariaersej14

Frøken J. skriver:

Jeg er ikke klar over om du har set det, men debatten er fra 2009

Ups' det havde jeg ik lige bemærket, knuzz Nanna

Anmeld

13. august 2011

Isabella_mor

jeg fik min første bh som 12-13 årig.. og den var så lille bitte men det var bare så stort et øjeblik for mig... 

Anmeld

28. maj 2012

loui574p

min datter er også den mest udhvilket i klassen vi skal og så ud at købe en bh til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.