Dårlig kundeservice Ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Indlægget er lagt på ej sikke lej facebook side

men de har slettet det mon de ikke helt vil stå ved det ??

Det kan jo også være, at de ikke synes, at du er rimelig i din fremstilling? 

Som jeg tidligere har skrevet, ville det nok have været uendelig meget nemmere at tage imod deres tilbud om en ny dragt. Nemmere for dem og bestemt også nemmere for dig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det kan jo også være, at de ikke synes, at du er rimelig i din fremstilling? 

Som jeg tidligere har skrevet, ville det nok have været uendelig meget nemmere at tage imod deres tilbud om en ny dragt. Nemmere for dem og bestemt også nemmere for dig. 

Måske men det er nu engang sandheden.. Så må de da modargumentere ?? Har jo alle deres mails. Men jeg har faktisk ret til at sige nej . Og ja det havde det, men de lovet mig jo faktisk en ny, efter jeg har takket nej. Og sagen er jo at de har valgt at sy dragten , og det er slet ikke lavet i orden. Syntes du virkeligt det er håndteret korrekt ?? Hele forløbet ? 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Måske men det er nu engang sandheden.. Så må de da modargumentere ?? Har jo alle deres mails. Men jeg har faktisk ret til at sige nej . Og ja det havde det, men de lovet mig jo faktisk en ny, efter jeg har takket nej. Og sagen er jo at de har valgt at sy dragten , og det er slet ikke lavet i orden. Syntes du virkeligt det er håndteret korrekt ?? Hele forløbet ? 

DU har vel valgt, at de skulle sy dragten? 

De ville helst give en ny... At farven var gået ud af produktion, er jo ikke nogens skyld. 

Det er en teknisk vanskelig opgave, som de forsøgte at undgå. Nu skal du køre en sag for at opnå, hvad de tilbød  dig i første omgang. 

Jeg synes bestemt, at det lyder som et træls forløb, men nogle gange skal man også være lidt imødekommende som forbruger, hvis man vil have en god behandling.

(og smileyen kom af sig selv - sammen med kursiv) 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

DU har vel valgt, at de skulle sy dragten? 

De ville helst give en ny... At farven var gået ud af produktion, er jo ikke nogens skyld. 

Det er en teknisk vanskelig opgave, som de forsøgte at undgå. Nu skal du køre en sag for at opnå, hvad de tilbød  dig i første omgang. 

Jeg synes bestemt, at det lyder som et træls forløb, men nogle gange skal man også være lidt imødekommende som forbruger, hvis man vil have en god behandling.

(og smileyen kom af sig selv - sammen med kursiv) 

Altså hun sagde at dragten skulle til deres syerske og som forretning , har de lov til at udbedre fejlen ved en reklamation. Så har jeg valgt det ?? Vil jo selvfølgelig gerne have min dragt lavet, da den jo er helt ny. At de så vælger at lave den som de gør, kan vel aldrig være min skyld ??? Kan simpelthen ikke se det er min skyld? Som du udlægger det ? Ville du virkelig selv være tilfreds ?? Jeg er åbenbart så naiv, at jeg tror på de rent faktisk laver den ordenligt.

sagen er jo den om det nemmeste er jeg havde sagt ja, så er hele forløbet SÅ krotesk . Og jeg som kunde faktisk har nogle rettigheder som ESL slet ikke overholder

Anmeld Citér

15. oktober 2015

EAF

Anonym skriver:

Vil gerne dele min erfaring med Ej sikke lej med jer.

D 8/9-2015 kontakter jeg ESL via email , min flyverdragt er gået op i sømmen ved reflekserne på det ene ben. Vi snakker om en flyverdragt som er brugt max 15-20 gange, og ser ud som ny. Der er stadigvæk reklamation på dragten.

Jeg får hurtigt svar retur og vores kommunikation er i gang. En kommunikation der hurtigt bliver temmelig rodet, da der bliver spurgt til oplysninger, jeg har svaret på i de første mails. De ting jeg spørger til bliver der ikke svaret retur på. Jeg må også et par gange rykke efter svar.

Jeg sender et billeder af fejlen i mail og vi aftaler, at jeg skal sende dragten ind, hvilket jeg gør. Jeg bliver lovet en ny dragt flere gange, bliver spurgt om jeg ønsker en dragt i en anden farve, hvilket jeg takker nej til ( da jeg ikke får min dreng i denne farve ) igen bliver jeg lovet der bliver sendt en dragt til mig. Men nu skal min dragt til syerske, hvilket er fint med mig ( så længe det bliver lavet holdbart ) Da dragten er lavet bliver den sendt retur til mig J

Men men da jeg modtager dragten ser jeg, at det virkelig ikke er lavet særligt pænt. Et er, at selv syningerne virkelig er grimme, så har syersken valgt at løse fejlen ved at sy igennem foret . Så yderstoffet & inderforet nu er syet sammen. Det vil sige, at foret ikke længere falder ordenligt inden i dragten, samt at vandtætheden er forringet.

Jeg kontakter igen ESL, som siger jeg skal sende dragten retur igen, hvilket jeg gør. Jeg sender 4 mails for, at høre hvordan & ledes , dem bliver der ikke svaret på. Dragten er nu sendt tilbage til mig igen uden ,jeg har hørt mere fra ESL.

Jeg har imellem tiden kontaktet E-Mærket da ESL er E-mærket. Deres jurist snakker med ESL, som nu mener, at der slet ikke har været talt om en reklamation. Og dragten i øvrigt er lavet fint og ikke fejler noget. Juristen får en aftale med ESL om, at de vil dække halv skade af dragten. Skal siges, at der på INTET tidspunkt er oplyst til mig, at det ikke skulle være tale om en reklamation. Men de behandler den som en reklamation.

Jeg har været i en sportsforretning & en børnetøjs butik , de har set billeder og mener begge, at der klart er tale om en reklamation & det er den grimmeste reparation, de har set. Jeg har været i en stofbutik og snakket med en syerske, som siger at dragten ikke er lavet korrekt.

Så må sige, at jeg virkelig er overrasket over ESL’s håndtering af denne sag. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Da jeg i min mail korrespondance giver udtryk for, at jeg syntes deres kundeservice virkelig ikke er god, får jeg besked på at min tålmodighed & tolerance da heller ikke er særlig høj.

Så COME ON – ESL er det virkelig det I kalder for GOD kundeservice.

Har kopieret dette fra forbrugerrådets hjemmeside : En afhjælpning må ikke forringe varens værdi. En reparation skal fx være udført, så man ikke kan se, at varen er repareret

Som pro. syerske hvilket jeg formoder vedkommende er, ville jeg aldrig nogensinde sende sådan noget makværk afsted. Det er da utroligt pinligt for personens professionalisme og omdømme. Alle kan da se det der er helt galt. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Altså hun sagde at dragten skulle til deres syerske og som forretning , har de lov til at udbedre fejlen ved en reklamation. Så har jeg valgt det ?? Vil jo selvfølgelig gerne have min dragt lavet, da den jo er helt ny. At de så vælger at lave den som de gør, kan vel aldrig være min skyld ??? Kan simpelthen ikke se det er min skyld? Som du udlægger det ? Ville du virkelig selv være tilfreds ?? Jeg er åbenbart så naiv, at jeg tror på de rent faktisk laver den ordenligt.

sagen er jo den om det nemmeste er jeg havde sagt ja, så er hele forløbet SÅ krotesk . Og jeg som kunde faktisk har nogle rettigheder som ESL slet ikke overholder

Jeg havde taget imod deres yderst rimelige tilbud om en ny dragt, og helt ærligt undrer det mig, at din dragt beskrives som ny, i mine øjne er den pænt brugt ud, ville i hvert fald aldrig købe den udfra de billeder, du har uploadet, der er da tydeligt slid på den.

Det ændrer så ikke på, at reparationen ikke er særligt pænt lavet, det vil jeg give dig ret i, kundeservice burde nok have stået fast på tilbud om ny dragt eller ingenting, det kan jo heller ikke svare sig for dem at betale en syerske for at lave reparation og forsendelse frem og tilbage.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

SilkeAbeSprangForbi skriver:

Som pro. syerske hvilket jeg formoder vedkommende er, ville jeg aldrig nogensinde sende sådan noget makværk afsted. Det er da utroligt pinligt for personens professionalisme og omdømme. Alle kan da se det der er helt galt. 

Jeg er enig men alle kan åbenbart ikke. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg havde taget imod deres yderst rimelige tilbud om en ny dragt, og helt ærligt undrer det mig, at din dragt beskrives som ny, i mine øjne er den pænt brugt ud, ville i hvert fald aldrig købe den udfra de billeder, du har uploadet, der er da tydeligt slid på den.

Det ændrer så ikke på, at reparationen ikke er særligt pænt lavet, det vil jeg give dig ret i, kundeservice burde nok have stået fast på tilbud om ny dragt eller ingenting, det kan jo heller ikke svare sig for dem at betale en syerske for at lave reparation og forsendelse frem og tilbage.

Dragten er brugt max 20 gange så den er virkelig flot. Man kan ikke se den er brugt på selve dragten. Jeg har den jo ligesom her . Så hvis du kan vurdere hele standen udfra de 2 billeder er det flot . Men man skulle da formode en flyverdragt skulle kunne bruges mere end 20 gange. Som skrevet er hele det her forløb simpelthen under alt kritik. Jeg har faktisk lov til at takke nej til anden farve, og det ændre jo ikke på de bagefter lover mig en ny i samme farve . Utroligt du kan se det ikke er lavet flot . Hvis man ikke kan lave det ordenligt må man jo lade være. Nu er nu engang sådan det er som forretning , der er 2 års reklamationsret og deres vare skal jo ikke gå op i syningernerne. Forsendelse skal de betale, der er jo ligesom klare regler. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

lineog4

De kunne godt bruge en der var bedre til kommunikation i deres kunderådgivning ingen tvivl om det (hvis forløbet er som du beskriver).

men udover det synes jeg egentlig det er et flot tilbud at erstatte med en helt ny flyverdragt når den er en sæson gammel og havde selv taget imod med kyshånd. Ja egentlig havde jeg nok bare brugt den da det "kun" er refleksbåndene og ikke noget der ødelægger dens primære funktion; at holde varm og tør. 

Og sikke en dårlig reparation udover det...

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

De kunne godt bruge en der var bedre til kommunikation i deres kunderådgivning ingen tvivl om det (hvis forløbet er som du beskriver).

men udover det synes jeg egentlig det er et flot tilbud at erstatte med en helt ny flyverdragt når den er en sæson gammel og havde selv taget imod med kyshånd. Ja egentlig havde jeg nok bare brugt den da det "kun" er refleksbåndene og ikke noget der ødelægger dens primære funktion; at holde varm og tør. 

Og sikke en dårlig reparation udover det...

Forløbet er helt som beskrevet . Hvorfor skulle jeg lyve om det ?? Det er jo hele forløbet som også er så grotesk. Og det endelig resultat er jo ikke videre flot. Ærligt så havde jeg ikke i min vildeste fantasi forstiller mig, de ville lave den sådan. Må indrømme at til en dragt til de penge så syntes jeg ikke det er okay syningerne går op. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.