Dårlig kundeservice Ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.598 visninger
52 svar
28 synes godt om
10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Vil gerne dele min erfaring med Ej sikke lej med jer.

D 8/9-2015 kontakter jeg ESL via email , min flyverdragt er gået op i sømmen ved reflekserne på det ene ben. Vi snakker om en flyverdragt som er brugt max 15-20 gange, og ser ud som ny. Der er stadigvæk reklamation på dragten.

Jeg får hurtigt svar retur og vores kommunikation er i gang. En kommunikation der hurtigt bliver temmelig rodet, da der bliver spurgt til oplysninger, jeg har svaret på i de første mails. De ting jeg spørger til bliver der ikke svaret retur på. Jeg må også et par gange rykke efter svar.

Jeg sender et billeder af fejlen i mail og vi aftaler, at jeg skal sende dragten ind, hvilket jeg gør. Jeg bliver lovet en ny dragt flere gange, bliver spurgt om jeg ønsker en dragt i en anden farve, hvilket jeg takker nej til ( da jeg ikke får min dreng i denne farve ) igen bliver jeg lovet der bliver sendt en dragt til mig. Men nu skal min dragt til syerske, hvilket er fint med mig ( så længe det bliver lavet holdbart ) Da dragten er lavet bliver den sendt retur til mig J

Men men da jeg modtager dragten ser jeg, at det virkelig ikke er lavet særligt pænt. Et er, at selv syningerne virkelig er grimme, så har syersken valgt at løse fejlen ved at sy igennem foret . Så yderstoffet & inderforet nu er syet sammen. Det vil sige, at foret ikke længere falder ordenligt inden i dragten, samt at vandtætheden er forringet.

Jeg kontakter igen ESL, som siger jeg skal sende dragten retur igen, hvilket jeg gør. Jeg sender 4 mails for, at høre hvordan & ledes , dem bliver der ikke svaret på. Dragten er nu sendt tilbage til mig igen uden ,jeg har hørt mere fra ESL.

Jeg har imellem tiden kontaktet E-Mærket da ESL er E-mærket. Deres jurist snakker med ESL, som nu mener, at der slet ikke har været talt om en reklamation. Og dragten i øvrigt er lavet fint og ikke fejler noget. Juristen får en aftale med ESL om, at de vil dække halv skade af dragten. Skal siges, at der på INTET tidspunkt er oplyst til mig, at det ikke skulle være tale om en reklamation. Men de behandler den som en reklamation.

Jeg har været i en sportsforretning & en børnetøjs butik , de har set billeder og mener begge, at der klart er tale om en reklamation & det er den grimmeste reparation, de har set. Jeg har været i en stofbutik og snakket med en syerske, som siger at dragten ikke er lavet korrekt.

Så må sige, at jeg virkelig er overrasket over ESL’s håndtering af denne sag. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Da jeg i min mail korrespondance giver udtryk for, at jeg syntes deres kundeservice virkelig ikke er god, får jeg besked på at min tålmodighed & tolerance da heller ikke er særlig høj.

Så COME ON – ESL er det virkelig det I kalder for GOD kundeservice.

Har kopieret dette fra forbrugerrådets hjemmeside : En afhjælpning må ikke forringe varens værdi. En reparation skal fx være udført, så man ikke kan se, at varen er repareret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka godt huske din første tråd. Og helt ærlig så var jeg for længst gået bananas over deres dårlige service og elendige reparation af dragten.

Den ka jo ik engang sælges vidre nu! 

Det er slet ik ok, det der!!  Vh stine

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka godt huske din første tråd. Og helt ærlig så var jeg for længst gået bananas over deres dårlige service og elendige reparation af dragten.

Den ka jo ik engang sælges vidre nu! 

Det er slet ik ok, det der!!  Vh stine

Syntes egenlig jeg har taget det pænt hele vejen men må indrømme jeg er rystet og ja også pisse sur. Dragten er som ny og skulle være brugt i år. Nu er den ødelagt. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

alenemor42

Jeg havde forlangt en ny dragt! Den der reperation er  under al kritik!

Ellers havde jeg klaget til forbruger rådet.

Slå op i købe loven og copypaste  direkte til dem, virker det ikke ville jeg meddele dem at jeg ville klage til forbruger rådet

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Jeg havde forlangt en ny dragt! Den der reperation er  under al kritik!

Ellers havde jeg klaget til forbruger rådet.

Slå op i købe loven og copypaste  direkte til dem, virker det ikke ville jeg meddele dem at jeg ville klage til forbruger rådet

Ej sikke lej svare ikke længere på mine mails . Da jeg klagede over syningen skrev hun jeg skulle sende den retur. Jeg sagde de skulle overføre penge for dragten. Jeg har flere gange spurgt om de ville ringe mig op uden held. Dragten blev sendt retur til dem efter jeg klagede over deres reparation . Nu er dragten så kommet retur til mig UDEN jeg har hørt fra ej sikke lej. Har fra E-mærket fået fortalt , at de siger der aldrig har været tale om en reklamation og den i øvrigt er syet fint. Alle deres medarbejder har kikket den og har vurderet den er fin, for benet er jo ikke syet sammen 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Carina:-)

Dårlig stil -

Og vil også sige at den sag skal du gå videre med. 

Håber du får medhold for den er jo fuldstændig ødelagt. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Dårlig stil -

Og vil også sige at den sag skal du gå videre med. 

Håber du får medhold for den er jo fuldstændig ødelagt. 

Ja det syntes jeg også. Hele deres håndtering er så langt ude i skoven, at jeg bliver flov på deres vegne. Sagen er oprettet i forbruger rådet. 

Anmeld Citér

10. oktober 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Ja det syntes jeg også. Hele deres håndtering er så langt ude i skoven, at jeg bliver flov på deres vegne. Sagen er oprettet i forbruger rådet. 

Super godt! Det er simpelthen ikke i orden det der

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hvornår købte du dragten, for er det indenfor 6 mdr, da du klager, er det iflg købeloven en fejl man antager har vil have været der fra start af, uagtet om den reelt har været der eller ej. Ergo skal de fixe fejlen uden at stille spørgsmål. Og husk at der er 2 års reklamationsret på denne fejl igen fra den dato de har repararet den.

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvornår købte du dragten, for er det indenfor 6 mdr, da du klager, er det iflg købeloven en fejl man antager har vil have været der fra start af, uagtet om den reelt har været der eller ej. Ergo skal de fixe fejlen uden at stille spørgsmål. Og husk at der er 2 års reklamationsret på denne fejl igen fra den dato de har repararet den.

Dragten er over 6 mdr gammel. Den har været pakket væk siden i vinters opdagede det nu jeg fandt den frem. Der er på intet tidspunkt stillet spørgsmål , først nu jeg klager over deres reparation det pludselig ikke er en reklamation . Altså ikke noget der er skrevet ( sagt ) i de 5 uger jeg har mailet med dem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.