Dårlig kundeservice Ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg har skrevet forkert, det er billede 2

Har lige tjekket dragten og der er et eller andet stivt inde bag ved stoffet. Som gør det kommer en " kant " så tænker stoffet er lidt udsat så . Sliddet er ihvertilfald lige der hvor kanten er. Man kan hvis også se på billederne der ligesom er " streger " på benet, kan så se nu der simpelthen er noget inden under.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Syningerrne på billede 2 var slet ikke gået op. Dem har de blot valgt at sy alligevel. Det er syningens på billedet 1 som var gået op 2 steder. 

Det kan jeg godt forstå de har gjort. De har vel, logisk, tænkt at når syningen er gået op på det ene ben, så er der også risiko for, at det vil gå op på det andet ben, og så har de syet det for en sikkerheds skyld.

jeg tror de har syet det skævt for, fordi man i den slags stof ikke kan sy i de gamle huller, hvis det giver mening.

Men det ændrer ikke ved, at jeg synes dragten ser slidt ud. Og hvis den er slidt ved underbene, så undrer det mig ikke at refleksen er gået op. Mine børn har altid slidt den strop der sidder under foden, i løbet af ingen tid. Jeg har aldrig klaget ovet det, synes det er naturligt i forhold til hvad en flyverdragt udsættes for.

Flyverdragtens formål er vel at holde barnet varmt og tør? Og jeg forstår ikke hvordan du mener deres reperation kan have ødelagt det?

Anmeld Citér

16. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Det er korrekt, at der er tegn på brug ( slid ) på billede 2. Det eneste man kan se på dragten. Ellers ingen tegn på brug. Ej heller de klassiske steder som knæ , numse & ved ærmekanterne. Jeg kender heller ikke deres dragter, men at syningerne går op, er altså ikke slid. Det er dårlig syning. 

Det er jeg så ikke enig i. For hvis reflekserne sidder, så de hele tiden gnubber imod hinanden, når barnet går, så sker der jo netop slitage, helt naturligt.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Har lige tjekket dragten og der er et eller andet stivt inde bag ved stoffet. Som gør det kommer en " kant " så tænker stoffet er lidt udsat så . Sliddet er ihvertilfald lige der hvor kanten er. Man kan hvis også se på billederne der ligesom er " streger " på benet, kan så se nu der simpelthen er noget inden under.

Jeg kan godt se de streger. Jeg gik ud fra det var folder fra den havde været pakket til forsendelse.

Kan det være noget forstærkning de har syet indenunder?

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det kan jeg godt forstå de har gjort. De har vel, logisk, tænkt at når syningen er gået op på det ene ben, så er der også risiko for, at det vil gå op på det andet ben, og så har de syet det for en sikkerheds skyld.

jeg tror de har syet det skævt for, fordi man i den slags stof ikke kan sy i de gamle huller, hvis det giver mening.

Men det ændrer ikke ved, at jeg synes dragten ser slidt ud. Og hvis den er slidt ved underbene, så undrer det mig ikke at refleksen er gået op. Mine børn har altid slidt den strop der sidder under foden, i løbet af ingen tid. Jeg har aldrig klaget ovet det, synes det er naturligt i forhold til hvad en flyverdragt udsættes for.

Flyverdragtens formål er vel at holde barnet varmt og tør? Og jeg forstår ikke hvordan du mener deres reperation kan have ødelagt det?

Kunne aldrig drømme om at klage over en dragt der bliver slidt. Kan nu godt se forskel på slid og syninger det går op .Men nu ved jeg at dragten ikke er brugt mere så kan jo kun sige deres kvalitet ikke er god hvis den ser slid ud efter så kort tids brug. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er jeg så ikke enig i. For hvis reflekserne sidder, så de hele tiden gnubber imod hinanden, når barnet går, så sker der jo netop slitage, helt naturligt.

Men vi tale fortsat om en dragt det er brugt max 20 gange og aldrig i børnehave . Skal en flyverdragt ikke kunne holde til mere ?? Jeg har aldrig oplevet det før . Trods flyverdragter fra 3 børn .

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg kan godt se de streger. Jeg gik ud fra det var folder fra den havde været pakket til forsendelse.

Kan det være noget forstærkning de har syet indenunder?

Der er et eller andet stivt inden under , som gør det bliver kanter der. Og dermed streger . 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Louises

Altså jeg forstår godt hvis deres tålmodighed også er sluppet op. Kan udmærket godt se at det ikke er pænt syet. Sig ja tak til en ny dragt og så er sagen afsluttet 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Rockertand

Anonym skriver:

Men vi tale fortsat om en dragt det er brugt max 20 gange og aldrig i børnehave . Skal en flyverdragt ikke kunne holde til mere ?? Jeg har aldrig oplevet det før . Trods flyverdragter fra 3 børn .

"Min far kan banke din far"... Her i huset har vi erfaring fra 5 børn, og vi købte ESL sidste år, og vi har gjort det igen i år, og vi gør det formentligt også til næste år, ingen af flyverdragterne har vi oplevet de mindste problemer med, super lækre varme flyverdragter med flot design, holdbare og slidstærke.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

"Min far kan banke din far"... Her i huset har vi erfaring fra 5 børn, og vi købte ESL sidste år, og vi har gjort det igen i år, og vi gør det formentligt også til næste år, ingen af flyverdragterne har vi oplevet de mindste problemer med, super lækre varme flyverdragter med flot design, holdbare og slidstærke.

Men så kunne man jo tænke at der måske var en dårlig syning på min ?? Eller er det utænkeligt ?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.