Dårlig kundeservice Ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:



Super godt! Det er simpelthen ikke i orden det der



Nej det syntes jeg heller ikke. Den er jo ødelagt af.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:



Dragten er over 6 mdr gammel. Den har været pakket væk siden i vinters opdagede det nu jeg fandt den frem. Der er på intet tidspunkt stillet spørgsmål , først nu jeg klager over deres reparation det pludselig ikke er en reklamation . Altså ikke noget der er skrevet ( sagt ) i de 5 uger jeg har mailet med dem



Er dragten under 2 år gammel?

Du har "brokkeretten" deraf reklamation i 2 år efter købet, og de har ret til at reparere  dragten efter bedste evne, er du ikke tilfreds kan du lave indsigelser, som du har gjort.

Anmeld Citér

10. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:



Er dragten under 2 år gammel?

Du har "brokkeretten" deraf reklamation i 2 år efter købet, og de har ret til at reparere  dragten efter bedste evne, er du ikke tilfreds kan du lave indsigelser, som du har gjort.



Ja den er under 2 år gammel. Så det er under reklamation. Ved de har ret til at lave den , problemet ligger i reparationen. Som skrevet sidst i mit start indlæg , skal dragten se ud som " ny " dvs man må ikke kunne se den er lavet. Kopieret fra Forbrugerrådet side. Det kan deres reparation bestemt ikke leve optil 

Anmeld Citér

11. oktober 2015

Anonym trådstarter

 Samme indlæg er skrevet på Ej sikke lej's facebook side.

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ka godt huske din første tråd. Og helt ærlig så var jeg for længst gået bananas over deres dårlige service og elendige reparation af dragten.

Den ka jo ik engang sælges vidre nu! 

Det er slet ik ok, det der!!  Vh stine



Indlægget er lagt på ej sikke lej facebook side

men de har slettet det  mon de ikke helt vil stå ved det ?? 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Jeg havde forlangt en ny dragt! Den der reperation er  under al kritik!

Ellers havde jeg klaget til forbruger rådet.

Slå op i købe loven og copypaste  direkte til dem, virker det ikke ville jeg meddele dem at jeg ville klage til forbruger rådet



Indlægget er lagt på ej sikke lej facebook side

men de har slettet det mon de ikke helt vil stå ved det ??

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Dårlig stil -

Og vil også sige at den sag skal du gå videre med. 

Håber du får medhold for den er jo fuldstændig ødelagt. 



Indlægget er lagt på ej sikke lej facebook side

men de har slettet det mon de ikke helt vil stå ved det ??

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:



Super godt! Det er simpelthen ikke i orden det der



Indlægget er lagt på ej sikke lej facebook side

men de har slettet det mon de ikke helt vil stå ved det ??

Anmeld Citér

15. oktober 2015

alenemor42

Anonym skriver:



Indlægget er lagt på ej sikke lej facebook side

men de har slettet det mon de ikke helt vil stå ved det ??



Så gå på trustpilot og skriv om dem! Der kan de ikke slette noget som helst!

Kæft det er usmageligt! !!

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:



Så gå på trustpilot og skriv om dem! Der kan de ikke slette noget som helst!

Kæft det er usmageligt! !!



Jep. Må lige prøve at kikke det trust pilot , det kender jeg slet ikke.

har lagt det op igen ( gå gerne ind og skriv )

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.