Dårlig kundeservice Ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

De kunne godt bruge en der var bedre til kommunikation i deres kunderådgivning ingen tvivl om det (hvis forløbet er som du beskriver).

men udover det synes jeg egentlig det er et flot tilbud at erstatte med en helt ny flyverdragt når den er en sæson gammel og havde selv taget imod med kyshånd. Ja egentlig havde jeg nok bare brugt den da det "kun" er refleksbåndene og ikke noget der ødelægger dens primære funktion; at holde varm og tør. 

Og sikke en dårlig reparation udover det...

Hele deres kundeservice er jo helt ude i skoven. Har kontakt til en som også står med en reklamation på en flyverdragt uden de tar ansvar . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

lineog4

Anonym skriver:

Forløbet er helt som beskrevet . Hvorfor skulle jeg lyve om det ?? Det er jo hele forløbet som også er så grotesk. Og det endelig resultat er jo ikke videre flot. Ærligt så havde jeg ikke i min vildeste fantasi forstiller mig, de ville lave den sådan. Må indrømme at til en dragt til de penge så syntes jeg ikke det er okay syningerne går op. 

Du behøver ikke at fare i kridthuset  siger ikke du lyver, men har jo ikke læst alle mails fra hverken dig eller dem, og ved en historie altid har to sider - dog bør man i service branchen altid huske kunden     99% af gangene har ret som udgangspunkt. Men jeg kan jo ikke vide om der er en konstruktiv undskyldende mail, hvor man forklarer der er tale om en udgået flyverdragt og man derfor ikke kan erstatte den med præcis samme model og farve, men man vil erstatte med en tilnærmelsesvis samme slags (farve og model) eller man kan forsøge at ordne dragten. 

Ved jo heller om ordene fra din eller deres side har været imødekommende, forsøge at problemløse osv. 

Og må indrømme jeg stadig synes det er flot de tager dine ord for gode varer om dragten kun er brugt så lidt hvis den er sidste sæsons dragt og ikke købt sidst på sæsonen (på udsalg). 

Og så rent teknisk så er de refleksbånd og andre bånd sat med pyntestikning bare super dumme til at holde fast, især hvis tråden ikke er en virkelig god tråd der kan klare at blive våd, kold, varm, tør flere gange og blive slebet på af unger der leger.... Ja selv en god tråd vil have problemer.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du behøver ikke at fare i kridthuset  siger ikke du lyver, men har jo ikke læst alle mails fra hverken dig eller dem, og ved en historie altid har to sider - dog bør man i service branchen altid huske kunden     99% af gangene har ret som udgangspunkt. Men jeg kan jo ikke vide om der er en konstruktiv undskyldende mail, hvor man forklarer der er tale om en udgået flyverdragt og man derfor ikke kan erstatte den med præcis samme model og farve, men man vil erstatte med en tilnærmelsesvis samme slags (farve og model) eller man kan forsøge at ordne dragten. 

Ved jo heller om ordene fra din eller deres side har været imødekommende, forsøge at problemløse osv. 

Og må indrømme jeg stadig synes det er flot de tager dine ord for gode varer om dragten kun er brugt så lidt hvis den er sidste sæsons dragt og ikke købt sidst på sæsonen (på udsalg). 

Og så rent teknisk så er de refleksbånd og andre bånd sat med pyntestikning bare super dumme til at holde fast, især hvis tråden ikke er en virkelig god tråd der kan klare at blive våd, kold, varm, tør flere gange og blive slebet på af unger der leger.... Ja selv en god tråd vil have problemer.

Det gør jeg nu heller ikke. Prøver blot at forklare hvordan tingene hænger sammen. At der bliver stillet spørgsmåls tegn er fint. Men jeg får intet ud af ikke at sige sandheden. Jeg har som skrevet været i 2 butikker for at undetsøge om jeg var galt på den. Ja en historie har altid 2 sider. Men kan jo kun fortælle min oplevelse af forløbet. Som skrevet har kommunikation være SÅ mangelfuldt , har selv arbejdet i butik og haft min egen. Så syntes nok jeg kender til kundeservice.  Jamen man kan altså se på dragten den ikke er brugt , det er ikke slid på den. Som jeg skrev før er jeg ikke den eneste som har " problemer " med deres kundeservice ved reklamation . 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Det gør jeg nu heller ikke. Prøver blot at forklare hvordan tingene hænger sammen. At der bliver stillet spørgsmåls tegn er fint. Men jeg får intet ud af ikke at sige sandheden. Jeg har som skrevet været i 2 butikker for at undetsøge om jeg var galt på den. Ja en historie har altid 2 sider. Men kan jo kun fortælle min oplevelse af forløbet. Som skrevet har kommunikation være SÅ mangelfuldt , har selv arbejdet i butik og haft min egen. Så syntes nok jeg kender til kundeservice.  Jamen man kan altså se på dragten den ikke er brugt , det er ikke slid på den. Som jeg skrev før er jeg ikke den eneste som har " problemer " med deres kundeservice ved reklamation . 

Jeg synes dragten ser slidt ud, ud fra det første billede.

Da reflekserne sidder nederst på benene, hvor de slidder imod i hinanden, når barnet går, synes jeg ikke det er underligt hvis syningen er gået op.

Jeg ville bare have forsøgt at sy det lidt selv, eller have taget det løse refleks af.

Ej sikke lej må jo synes de har gjort hvad de kunne for at afhjælpe situationen. Eftersom dragten er udgået(da du ikke kan få en ny tilsvarende), er den jo ikke ny længere, og jeg synes de har gjort meget for at hjælpe. Skrev du ikke også, at de ville give økonomisk kompensation oveni?

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Da reflekserne sidder nederst på benene, hvor de slidder imod i hinanden, når barnet går, synes jeg ikke det er underligt hvis syningen er gået op.

Jeg ville bare have forsøgt at sy det lidt selv, eller have taget det løse refleks af.

Ej sikke lej må jo synes de har gjort hvad de kunne for at afhjælpe situationen. Eftersom dragten er udgået(da du ikke kan få en ny tilsvarende), er den jo ikke ny længere, og jeg synes de har gjort meget for at hjælpe. Skrev du ikke også, at de ville give økonomisk kompensation oveni?

Fair du syntes dragten ser slidt ud . Jeg har dragten her, og den er på ingen måde slidt. Og hvis den ser slidt ud må deres kvalitet virkelig være dårlig, tør da slet ikke tænke på hvordan dragten så ville se ud, hvis den havde været brugt af et børnehave barn ... Jeg er helt sikkert naiv, at tro en flyverdragt kan holde til at blive brugt. Kan konstatere at ESL ikke er noget for mig. Jeg har en anden dragt som blev brugt hver dag i børnehave , brugt 2 sæsoner. Den er slet ikke gået op nogle steder. Har helt klart en anden forventning til overtøj end det ELS kan leve optil. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Kan ikke se på billede 1 af den ser slidt ud ?? Reflekserne flosser er det det du mener ?? Det er efter de har syet i den . På billede 2 kan man se lidt slid men der var syningens så slet ikke gået op. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Kan ikke se på billede 1 af den ser slidt ud ?? Reflekserne flosser er det det du mener ?? Det er efter de har syet i den . På billede 2 kan man se lidt slid men der var syningens så slet ikke gået op. 

Det slid jeg kan se, sidder under refleksen på det brune stof. Det er ligesom flosset i det. På samme må, som hvis man har gået igennem et brombærkrat.

Det kan sagtens være du har ret i, at det er dårlig kvalitet, jeg kender ikke deres flyverdragter.

Anmeld Citér

16. oktober 2015

loop

Anonym skriver:

Jeg har skrevet forkert, det er billede 2

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg har skrevet forkert, det er billede 2

Syningerrne på billede 2 var slet ikke gået op. Dem har de blot valgt at sy alligevel. Det er syningens på billedet 1 som var gået op 2 steder. 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det slid jeg kan se, sidder under refleksen på det brune stof. Det er ligesom flosset i det. På samme må, som hvis man har gået igennem et brombærkrat.

Det kan sagtens være du har ret i, at det er dårlig kvalitet, jeg kender ikke deres flyverdragter.

Det er korrekt, at der er tegn på brug ( slid ) på billede 2. Det eneste man kan se på dragten. Ellers ingen tegn på brug. Ej heller de klassiske steder som knæ , numse & ved ærmekanterne. Jeg kender heller ikke deres dragter, men at syningerne går op, er altså ikke slid. Det er dårlig syning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.