Anonym skriver:
Forløbet er helt som beskrevet . Hvorfor skulle jeg lyve om det ?? Det er jo hele forløbet som også er så grotesk. Og det endelig resultat er jo ikke videre flot. Ærligt så havde jeg ikke i min vildeste fantasi forstiller mig, de ville lave den sådan. Må indrømme at til en dragt til de penge så syntes jeg ikke det er okay syningerne går op.
Du behøver ikke at fare i kridthuset
siger ikke du lyver, men har jo ikke læst alle mails fra hverken dig eller dem, og ved en historie altid har to sider - dog bør man i service branchen altid huske kunden 99% af gangene har ret som udgangspunkt. Men jeg kan jo ikke vide om der er en konstruktiv undskyldende mail, hvor man forklarer der er tale om en udgået flyverdragt og man derfor ikke kan erstatte den med præcis samme model og farve, men man vil erstatte med en tilnærmelsesvis samme slags (farve og model) eller man kan forsøge at ordne dragten.
Ved jo heller om ordene fra din eller deres side har været imødekommende, forsøge at problemløse osv.
Og må indrømme jeg stadig synes det er flot de tager dine ord for gode varer om dragten kun er brugt så lidt hvis den er sidste sæsons dragt og ikke købt sidst på sæsonen (på udsalg).
Og så rent teknisk så er de refleksbånd og andre bånd sat med pyntestikning bare super dumme til at holde fast, især hvis tråden ikke er en virkelig god tråd der kan klare at blive våd, kold, varm, tør flere gange og blive slebet på af unger der leger.... Ja selv en god tråd vil have problemer.
Anmeld
Citér