Dårlig kundeservice Ej sikke lej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Louises skriver:

Altså jeg forstår godt hvis deres tålmodighed også er sluppet op. Kan udmærket godt se at det ikke er pænt syet. Sig ja tak til en ny dragt og så er sagen afsluttet 

Deres tålmodighed ?? Hvorfor ?? Det er dem der ikke svare på mails , spørg ovenikøbet om de vil ringe mig op så vi hurtigt kan få løst sagen ? Hvor har jeg gjordt noget galt ? Udover at jeg takkede nej til en anden farve jeg fik tilbudt .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

IngenKoPåIsen

Louises skriver:

Altså jeg forstår godt hvis deres tålmodighed også er sluppet op. Kan udmærket godt se at det ikke er pænt syet. Sig ja tak til en ny dragt og så er sagen afsluttet 

helt uenig! Når man betaler så mange penge for en dragt, vil jeg sørme også godt nok selv bestemme hvordan den skal se ud- og det er også det købeloven siger! Identisk vare eller pengene retur, slut færdig! 

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Malunsesmutti skriver:

helt uenig! Når man betaler så mange penge for en dragt, vil jeg sørme også godt nok selv bestemme hvordan den skal se ud- og det er også det købeloven siger! Identisk vare eller pengene retur, slut færdig! 

Sådan - færdig bum. Det er nemlig korrekt. Kan slet ikke forstå folk ser igennem fingerne med det ESL har gjordt i denne sag men vender det som det er min egen skyld. Der er jo klare regler som står på forbruger rådets side.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.