Diosa85 skriver:
Spørg du bare løs. Det er helt ok.
Der er ikke så meget nyt nej. Uregelmæssige men meget smertefulde veer og tegnblødning torsdag aften. Så status er det samme. 
Ihh hvor dejligt. En lille prinsesse 
Har lige læst din tråd. Tillader mig lige at besvare dit spørgsmål mht at baby er sund og rask her så jeg ikke behøver hoppe frem og tilbage i indlæggene
der er selvfølgelig ingen garanti før baby er født. En fostervandsprøve kan selvfølgelig se mere end en scanning. Men en vellykket Md scanning som jeres så er % delen så lille at i intet har at bekymre jer for. Hvis jordmoderen der scannede dig var nervøs for noget. Så havde hun sagt det. 
Ja ellers havde de jo bare opdaget det når han blev født. Men rart at vide det så tidligt så vi har kunnet forberede os på det
ja han skal hedde Tobias Viktor. Men kaldes kun Tobias. Viktor er efter min afdøde farfar. 
Har i snakket navne til jeres endnu eller er det en hemmelighed? 
Oki, det gør jeg
Oki, håber det er gode tegn på at der snart sker noget
Troede ik man kunne have veer i flere dage mm. men der er vist meget jeg ik ved hihi 
Ja så dejligt, en lille prinsesse
Helt i orden, god ide
Okay, det er dejligt at høre, det var også det vi regnede med, så det er en lettelse 
Ja det er jo rigtigt, men ja rart at I kunne forberede jer på det
Super sødt navn, og sødt I opkalder ham efter din farfar
Vi har snakket lidt navne, men det er hemmeligt, da vi intet ved endnu, det er rigtig svært, synes vi, så godt vi har tid endnu
Anmeld
Citér