MD- scanning og køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2015

Steffecph

Babydrøm skriver:

Oki, ja det er jo ik sikkert baby vil vise det, vi håber, ellers må vi købe en scanning   

Dejligt at høre det passede 

Må jeg spørge om du kom til en vækstscanning eller købte du den? Er bare nysgerrig  

Jeg kom til den fordi jordemoder vurderede baby for lille og at jeg samtidigt stadig ikke var begyndt at mærke særlig meget liv. Så jeg betalte ikke :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2015

Babydrøm

Mortilenpige skriver:

Jeg spurgte og fik kønnet af vide men han kunne ikke sige det med sikkerhed men det bestemte dog alligevel ved fødslen (:

Oki godt at høre 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babydrøm

Steffecph skriver:

Jeg kom til den fordi jordemoder vurderede baby for lille og at jeg samtidigt stadig ikke var begyndt at mærke særlig meget liv. Så jeg betalte ikke :-) 

Okay på den måde, men baby havde det godt?  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Håber så meget at der sker mere i nat. Man er lidt træt af det hele her til sidst 

Vi håbede begge på en dreng ja. Men ville selvfølgelig være ligeså glade for en pige. Det er vores første ja. Han er ikke planlagt så det hele kom som noget af er chok. Men ikke desto mindre meget ønsket 

Tror vi som kvinder altid har en følelse af hvad vi tror det bliver. Hvor mange der så har ret i er jo så ikke til at vide. 

Det vigtigste er nemlig bare at baby er sund og rask. Desværre er der dog Md hos min dreng. Men Intet alvorligt heldigvis. Og ville aldrig bytte ham for en "rask" den dag i dag 

hvad dato skal du afsted? 

Det forstår jeg godt, håber der er sket noget i nat 

Okay, dejligt det så er en dreng  Og skønt at selvom det er et chok, så er han ønsket  

Ja har vi nok, men ja om det passer eller ej er nok lige det 

Ja det er jo det vigtigste, ik kønnet  Det ved jeg ikke hvad er? Men er glad for at høre at det ikke er alvorligt 

Vi skal afsted på fredag!   Glæder os så meget! 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Steffecph

Babydrøm skriver:

Okay på den måde, men baby havde det godt?  

Hun havde det fint. 16% under gennemsnittet ifølge scanning, men hun så ud til at stor trivedes  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Det forstår jeg godt, håber der er sket noget i nat 

Okay, dejligt det så er en dreng  Og skønt at selvom det er et chok, så er han ønsket  

Ja har vi nok, men ja om det passer eller ej er nok lige det 

Ja det er jo det vigtigste, ik kønnet  Det ved jeg ikke hvad er? Men er glad for at høre at det ikke er alvorligt 

Vi skal afsted på fredag!   Glæder os så meget! 

Der skete desværre Intet i nat. Banditten valgte at blive i hulen 

Klumpfod er når den ene eller begge fødder vendée kraftigt indad. Men kan rettes op med gips og skinnebehandlinger 

ihh hvor spændende. Glæder mig til at høre en Update på hvordan det er gået 

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babydrøm

Steffecph skriver:

Hun havde det fint. 16% under gennemsnittet ifølge scanning, men hun så ud til at stor trivedes  

Oki, dejligt at høre  

Anmeld Citér

27. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Der skete desværre Intet i nat. Banditten valgte at blive i hulen 

Klumpfod er når den ene eller begge fødder vendée kraftigt indad. Men kan rettes op med gips og skinnebehandlinger 

ihh hvor spændende. Glæder mig til at høre en Update på hvordan det er gået 

Ej den bandit altså  Han har det for godt derinde  hvordan går det nu?

Oki på den måde, men rigtig godt, der kan gøres noget ved det! 

Ja SÅ spændende!  

Anmeld Citér

28. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Ej den bandit altså  Han har det for godt derinde  hvordan går det nu?

Oki på den måde, men rigtig godt, der kan gøres noget ved det! 

Ja SÅ spændende!  

Jeg har stadig mange veer i dag, men de tager stadig ikke til og er ikke regelmæssige nok. Men må jo bare se det som at der i det mindste sker noget. Men nøj hvor må han godt komme ud nu

Lægerne er sindssyg dygtige i dag, så vi har ingen bekymringer. Hellere klumpfod end en hjerneskade, hjertefejl eller andet alvorligt.

Jaa meget

Anmeld Citér

28. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Jeg har stadig mange veer i dag, men de tager stadig ikke til og er ikke regelmæssige nok. Men må jo bare se det som at der i det mindste sker noget. Men nøj hvor må han godt komme ud nu

Lægerne er sindssyg dygtige i dag, så vi har ingen bekymringer. Hellere klumpfod end en hjerneskade, hjertefejl eller andet alvorligt.

Jaa meget

Det lyder lidt frustrerende, men ja godt at der sker noget  Håber han er på vej  

Ja det er de jo, og ja heldigvis er det ik en hjerneskade eller andet alvorligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.