Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diosa85 skriver: Ja tiden i mellem Nf og Md var lang da man gik og ventede. Men nu når dage. Har været der. Har du så ikke følelsen af "hvor blev tiden af" er virkelig meget i tvivl om om det er rigtige veer. Når man er blevet snydt så mange gange så tror man ikke rigtig på det mere. Tror jeg vil gå i seng og vågner jeg så af det fortsætter. Så må jeg ringe til fødegangen Ja det er altså vigtigt at du husker det. Specielt når du er gravid i den her varme. Jeg har aldrig været god til at huske at drikke vand og fik en ordentlig skideballe af min jordmoder fordi jeg ikke drak nok så mit blodtryk var helt nede på 95/66. Så vand vand vand
Ja tiden i mellem Nf og Md var lang da man gik og ventede. Men nu når dage. Har været der. Har du så ikke følelsen af "hvor blev tiden af"
er virkelig meget i tvivl om om det er rigtige veer. Når man er blevet snydt så mange gange så tror man ikke rigtig på det mere.
Tror jeg vil gå i seng og vågner jeg så af det fortsætter. Så må jeg ringe til fødegangen
Ja det er altså vigtigt at du husker det. Specielt når du er gravid i den her varme. Jeg har aldrig været god til at huske at drikke vand og fik en ordentlig skideballe af min jordmoder fordi jeg ikke drak nok så mit blodtryk var helt nede på 95/66. Så vand vand vand
Tjo det har jeg nok lidt Især når jeg allerede er halvvejs, føler nærmest at jeg næsten lige er blevet det og vi har delt den glædelig nyhed
Det forstår jeg godt at du ikke gør.. God ide med at gå i seng og se hvad der sker. Al held og lykke hvis fødslen er nær
Okay, ik godt, er heller ik vildt god til det, men det du lige skrev, gør at jeg vil gøre endnu mere for at huske det! Ønsker ikke en skideballe når jeg skal til jordmoder om en uge Oki vand vand vand
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydrøm skriver: Tjo det har jeg nok lidt Især når jeg allerede er halvvejs, føler nærmest at jeg næsten lige er blevet det og vi har delt den glædelig nyhed Det forstår jeg godt at du ikke gør.. God ide med at gå i seng og se hvad der sker. Al held og lykke hvis fødslen er nær Okay, ik godt, er heller ik vildt god til det, men det du lige skrev, gør at jeg vil gøre endnu mere for at huske det! Ønsker ikke en skideballe når jeg skal til jordmoder om en uge Oki vand vand vand
Det er lige præcis det jeg mener. Man synes først tiden snegler sig afsted og pludselig flyver den bare
Kl 18:50 kom lille Tobias til verden efter 21 timer med med kraftige veer.
Han er den smukkeste lille dreng man kunne ønske sig. 3170 gram og 49 cm lang.
Nej så få du drukket en masse vand. Det kan også være skyld i utilpashed i varmen hvis du ikke drikker nok
Diosa85 skriver: Det er lige præcis det jeg mener. Man synes først tiden snegler sig afsted og pludselig flyver den bare Kl 18:50 kom lille Tobias til verden efter 21 timer med med kraftige veer. Han er den smukkeste lille dreng man kunne ønske sig. 3170 gram og 49 cm lang. Nej så få du drukket en masse vand. Det kan også være skyld i utilpashed i varmen hvis du ikke drikker nok
Stort tillykke søde, hvor dejligt! Fødslen gik godt? Men var lang med veer i 21 timer Hvor er det fantastisk at han endelig kom ud og møde jer
Ja jeg drikker en masse mere vand nu, så det hjælper på det
Idag skal vi ud og have rådgivning i babysam og bestille startpakken, bliver hyggeligt
Babydrøm skriver: Stort tillykke søde, hvor dejligt! Fødslen gik godt? Men var lang med veer i 21 timer Hvor er det fantastisk at han endelig kom ud og møde jer Ja jeg drikker en masse mere vand nu, så det hjælper på det Idag skal vi ud og have rådgivning i babysam og bestille startpakken, bliver hyggeligt
Mange tak. Ja fødslen gik rigtig godt selvom det tog så lang tid. Han fik lige stress inden pressefasen men ikke noget alvorligt. 21 timer er meget lang tid. Og føles endnu længere når det starter om aftenen så man ingen søvn når at få.
Hvad er det for noget rådgivning i har været til?
Diosa85 skriver: Mange tak. Ja fødslen gik rigtig godt selvom det tog så lang tid. Han fik lige stress inden pressefasen men ikke noget alvorligt. 21 timer er meget lang tid. Og føles endnu længere når det starter om aftenen så man ingen søvn når at få. Hvad er det for noget rådgivning i har været til?
Godt at høre Godt det ik var alvorligt Ja det lyder som meget lang tid!! Godt alt gik godt
Man kan bestille en times gratis rådgivning i babysam, hvilket vi synes var en rigtig god ide Så det fik vi og har bestilt/købt hele babypakken idag Så det er super skønt at have tjek på
Babydrøm skriver: Godt at høre Godt det ik var alvorligt Ja det lyder som meget lang tid!! Godt alt gik godt Man kan bestille en times gratis rådgivning i babysam, hvilket vi synes var en rigtig god ide Så det fik vi og har bestilt/købt hele babypakken idag Så det er super skønt at have tjek på
Det er meget normalt at babyerne kan blive lidt stressede under en fødsel. Det er jo også en hård omgang for dem.
Okay det vidste jeg slet ikke at man kunne. Jeg har kun benyttet mig af deres gratis baby pakke. Har til gengæld benyttet mig af den 2 gange.
Diosa85 skriver: Det er meget normalt at babyerne kan blive lidt stressede under en fødsel. Det er jo også en hård omgang for dem. Okay det vidste jeg slet ikke at man kunne. Jeg har kun benyttet mig af deres gratis baby pakke. Har til gengæld benyttet mig af den 2 gange.
Ja det giver jo god mening
Vidste vi heller ik, så er glad for at vi spurgte
Hvorfor/hvordan har du det to gange?
Er den god?
Her passede det begge gange.
Frk.S skriver: Her passede det begge gange.
Skønt at vide Tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128