MD- scanning og køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Har heldigvis fået det bedre her op af dagen.  Men stadig underligt i maven. 

Man bliver utrolig forskrækket første gang. Det er slet ikke til at beskrive  jeg mærkede bobler allerede omkring uge 14-15 stykker. Og mærkede første rigtige spark d 3/3 da jeg var 18+2  

Min nevø lignede sig selv på hans 3D og da han blev født. Så regner da med der er en god lighed med billederne 

Jeg drømte hele tiden vi fik en pige og havde en fornemmelse der også sagde pige. Men tror det mest handlede om at både min kæreste og jeg håbede på en dreng. Så ved at tænke pige underbevidst så ville vi kun kunne blive positiv overraskede.  En pige havde selvfølgelig været ligeså velkommen. Ingen tvivl om det. 

Godt at høre må håbe det er gode tegn 

Det kan jeg forstille mig at man gør  Hold da op, er det ik meget tidligt?!  Heldige dig!  Troede jeg ik var muligt, og slet ik med den første, men fedt  Hvor jeg glæder mig!   

Oki  Ja mon ik han ligner billederne meget 

Okay, ja kan godt ske det er derfor, men dejligt I fik jeres ønske opfyldt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Godt at høre må håbe det er gode tegn 

Det kan jeg forstille mig at man gør  Hold da op, er det ik meget tidligt?!  Heldige dig!  Troede jeg ik var muligt, og slet ik med den første, men fedt  Hvor jeg glæder mig!   

Oki  Ja mon ik han ligner billederne meget 

Okay, ja kan godt ske det er derfor, men dejligt I fik jeres ønske opfyldt

Jo det er meget tidligt. Men ikke unormalt. Jeg er meget slank af bygning og derfor mærkede jeg det tidligt. Vejede kun 48 kg da jeg blev gravid.  Det kan være du allerede har mærket det men at du ikke har forbundet det med lille pigen netop fordi det er tidligt.  Det er sjovt når de får hikke. det føles så underligt. 

Tror desværre der går mange dage endnu før der sker noget. Har godt nok termin Idag. Men veer og det hele er gået helt i stå. Der er langt i mellem dem og er kun plukveer igen nu. Øv øv 

Anmeld Citér

2. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Jo det er meget tidligt. Men ikke unormalt. Jeg er meget slank af bygning og derfor mærkede jeg det tidligt. Vejede kun 48 kg da jeg blev gravid.  Det kan være du allerede har mærket det men at du ikke har forbundet det med lille pigen netop fordi det er tidligt.  Det er sjovt når de får hikke. det føles så underligt. 

Tror desværre der går mange dage endnu før der sker noget. Har godt nok termin Idag. Men veer og det hele er gået helt i stå. Der er langt i mellem dem og er kun plukveer igen nu. Øv øv 

Okay, hvor er det dejligt for dig Det giver jo god mening, når du er slank, heldige dig Jeg har lidt ekstra, men ik for meget synes jeg, men havde jo noget mave og ekstra kg, da jeg blev gravid, så er nok normalt at jeg ik har mærket hende endnu, må prøve at være tålmodig, lettere sagt end gjort  Men sygeplejesken, der scannede mig, sagde jeg nok snart ville mærke det, så håber da!   Ja måske, men synes kun jeg stadig har smerter on/off.. Så ik noget jeg vil tro er baby, men ved jo ik hvordan det skal føles..  

Hihi, ja det må da føles sjovt 

Oki, øv øv, han har det super godt i din mave  

Anmeld Citér

2. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Okay, hvor er det dejligt for dig Det giver jo god mening, når du er slank, heldige dig Jeg har lidt ekstra, men ik for meget synes jeg, men havde jo noget mave og ekstra kg, da jeg blev gravid, så er nok normalt at jeg ik har mærket hende endnu, må prøve at være tålmodig, lettere sagt end gjort  Men sygeplejesken, der scannede mig, sagde jeg nok snart ville mærke det, så håber da!   Ja måske, men synes kun jeg stadig har smerter on/off.. Så ik noget jeg vil tro er baby, men ved jo ik hvordan det skal føles..  

Hihi, ja det må da føles sjovt 

Oki, øv øv, han har det super godt i din mave  

Ja og samtidig så ligger min moderkage ind mod ryggen. Det gør det også nemmere at mærke.  Har du fået at vide hvor din ligger?

hvis jeg skal beskrive hvordan de første bobler mærkes så er det lidt ligesom en nerve der vibrerer under huden. Eller sådan en kildende fornemmelse på indersiden af huden. 

Anmeld Citér

2. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Ja og samtidig så ligger min moderkage ind mod ryggen. Det gør det også nemmere at mærke.  Har du fået at vide hvor din ligger?

hvis jeg skal beskrive hvordan de første bobler mærkes så er det lidt ligesom en nerve der vibrerer under huden. Eller sådan en kildende fornemmelse på indersiden af huden. 

Ja har jeg også fået af vide, det gør min også, så det sker forhåbentligt snart, at jeg kan mærke hende  

Okay, det lyder specielt, på den gode måde  Synes ik jeg har kunnet mærke sådan noget, men det skal nok komme  er jo bare ret utålmodig 

Anmeld Citér

2. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Ja har jeg også fået af vide, det gør min også, så det sker forhåbentligt snart, at jeg kan mærke hende  

Okay, det lyder specielt, på den gode måde  Synes ik jeg har kunnet mærke sådan noget, men det skal nok komme  er jo bare ret utålmodig 

Så er det kun et spørgsmål om tid så skal du nok mærke hende 

Det er også specielt. Men en dejlig følelse.  Og alligevel når de så begynder at mosle rundt om aftenen så kan man blive helt dårlig fordi de rammer alle indre organer 

Anmeld Citér

2. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Så er det kun et spørgsmål om tid så skal du nok mærke hende 

Det er også specielt. Men en dejlig følelse.  Og alligevel når de så begynder at mosle rundt om aftenen så kan man blive helt dårlig fordi de rammer alle indre organer 

Dejligt at høre, håber jeg også!  Det skal nok komme 

Ja må det være, men ja også dejligt  Kan de jo også "fortælle" at alt er som det skal være  Ja okay, lige det sidste lyder ik så rart hehe 

Anmeld Citér

2. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Dejligt at høre, håber jeg også!  Det skal nok komme 

Ja må det være, men ja også dejligt  Kan de jo også "fortælle" at alt er som det skal være  Ja okay, lige det sidste lyder ik så rart hehe 

Ja man skal jo mærke liv dagligt fra uge 25 eller sådan noget. Og jo mere jo bedre. Så har de det dejligt. 

Der er fordele og ulemper ved det hele. 

Anmeld Citér

3. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Ja man skal jo mærke liv dagligt fra uge 25 eller sådan noget. Og jo mere jo bedre. Så har de det dejligt. 

Der er fordele og ulemper ved det hele. 

Ja det er jo lige det   Mener jeg har hørt det er fra uge 24 

Ja er der jo  

Anmeld Citér

3. august 2015

Mo9ca

Babydrøm skriver:

Vi skal til MD scanningen på fredag, vi glæder os så ubeskriveligt meget!!  Og synes tiden går SÅ langsomt!  Glæder os så meget til at se baby igen og få kønnet af vide   

Fik I kønnet af vide til MD scanningen? Spørger de om vi vil vide det? Skal vi selv spørge om vi må få kønnet af vide? 

Vi fik det at vide med barn nr. 2 og ville ikke vide det med den første. Nogle gange spørger ham el. hende der skanner, andre gange spørger de ikke. Selvfølgelig må I gerne få det at vide, hvis de vel at mærke kan se det. Det er jo jeres barn. Men nogle gange ligger den lille baby, så man ikke kan se det. Held og lykke med det.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.