MD- scanning og køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Ja det er jo lige det   Mener jeg har hørt det er fra uge 24 

Ja er der jo  

Ja det er vidst også rigtig nok. Jeg kan ikke huske det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2015

Babydrøm

Mor8320 skriver:

Vi fik det at vide med barn nr. 2 og ville ikke vide det med den første. Nogle gange spørger ham el. hende der skanner, andre gange spørger de ikke. Selvfølgelig må I gerne få det at vide, hvis de vel at mærke kan se det. Det er jo jeres barn. Men nogle gange ligger den lille baby, så man ikke kan se det. Held og lykke med det.

Mvh. M

Vi var til en vellykket scanning i fredags og fik af vide vi venter en lille pige   

Vi spurgte om hun ville se om hun kunne se det  

Anmeld Citér

3. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Ja det er vidst også rigtig nok. Jeg kan ikke huske det. 

Det forstår jeg godt  hun sagde det i fredags  

Hvordan går det idag?  

Anmeld Citér

3. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Det forstår jeg godt  hun sagde det i fredags  

Hvordan går det idag?  

Så er det 24 når hun sagde det i fredags. Det ved hun med større garanti end mig ihvertfald 

Har det ok. Der er ikke rigtig noget nyt. Bare super utålmodig synes jeg. Men prøver så vidt muligt at lade være at kigge efter tegn mere. Bliver bare skuffet hver gang det går i sig selv 

Anmeld Citér

3. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Så er det 24 når hun sagde det i fredags. Det ved hun med større garanti end mig ihvertfald 

Har det ok. Der er ikke rigtig noget nyt. Bare super utålmodig synes jeg. Men prøver så vidt muligt at lade være at kigge efter tegn mere. Bliver bare skuffet hver gang det går i sig selv 

Det forstår jeg godt, det skal jo nok gå igang, men forstår godt utålmodigheden, bare se hvor utålmodig jeg er, og det er for at mærke hende  Men forstår godt det må være frustrerende! Kan du holde til varmen og få tiden til at gå?  

Anmeld Citér

3. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Det forstår jeg godt, det skal jo nok gå igang, men forstår godt utålmodigheden, bare se hvor utålmodig jeg er, og det er for at mærke hende  Men forstår godt det må være frustrerende! Kan du holde til varmen og få tiden til at gå?  

Graviditet er vidst bare en lang rejse af utålmodighed  men tro mig. Når du når hertil. Så tænker man "hvor blev tiden af" også kommer utålmodigheden for alvor 

Er det ikke en sjov følelse at man pludselig kan sige hun i stedet for den? 

Ja varmen er ikke noget problem endnu synes jeg. Og går en masse ture for at få tiden til at gå og ellers nyder manden og jeg bare de sidste dage sammen inden vi bliver 3 

Anmeld Citér

3. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Graviditet er vidst bare en lang rejse af utålmodighed  men tro mig. Når du når hertil. Så tænker man "hvor blev tiden af" også kommer utålmodigheden for alvor 

Er det ikke en sjov følelse at man pludselig kan sige hun i stedet for den? 

Ja varmen er ikke noget problem endnu synes jeg. Og går en masse ture for at få tiden til at gå og ellers nyder manden og jeg bare de sidste dage sammen inden vi bliver 3 

Ja er den vist  Oki, det vil jeg da glæde mig til hihi  Synes allerede det er vildt at jeg er halvvejs, men de sidste uger op til scanningen føles alligevel langsomme pga. utålmodigheden 

Jo det er det, og meget mere personligt   Er glad for at vi ved kønnet 

Godt at høre, det lyder dejligt med gåture og nyde tiden sammen før I bliver 3  Jeg synes jeg bliver lidt utilpas i varmen.. Men det går nok 

Anmeld Citér

3. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Ja er den vist  Oki, det vil jeg da glæde mig til hihi  Synes allerede det er vildt at jeg er halvvejs, men de sidste uger op til scanningen føles alligevel langsomme pga. utålmodigheden 

Jo det er det, og meget mere personligt   Er glad for at vi ved kønnet 

Godt at høre, det lyder dejligt med gåture og nyde tiden sammen før I bliver 3  Jeg synes jeg bliver lidt utilpas i varmen.. Men det går nok 

Du har vel også den tanke nu når du har været til Md scanning der siger "jamen vent lige har da lige været til Nf scanning" ?  Og man syntes bare tiden virkede så uoverskuelig fra Nf til Md. 

Meget mere personligt ja. Synes man knyttet sig mere. Men respekt til dem der kan gå helt til fødslen med at vide kønnet 

Puh smerterne har virkelig taget til her til aften. Gør ondt på en helt ubeskrivelig måde. Kan ikke rigtig finde ud af om det er rigtige veer denne gang. 

Kan også blive utilpas i varmen. Men synes nu ikke den er så slem endnu. Husk endelig og drik rigeligt med vand 

Anmeld Citér

3. august 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Du har vel også den tanke nu når du har været til Md scanning der siger "jamen vent lige har da lige været til Nf scanning" ?  Og man syntes bare tiden virkede så uoverskuelig fra Nf til Md. 

Meget mere personligt ja. Synes man knyttet sig mere. Men respekt til dem der kan gå helt til fødslen med at vide kønnet 

Puh smerterne har virkelig taget til her til aften. Gør ondt på en helt ubeskrivelig måde. Kan ikke rigtig finde ud af om det er rigtige veer denne gang. 

Kan også blive utilpas i varmen. Men synes nu ikke den er så slem endnu. Husk endelig og drik rigeligt med vand 

Ja tiden imellem nf og md, føles virkelig lang, især når man stadig håbede alt var ok, men man ik vidste det. Og nu er jeg jo utålmodig, fordi jeg SÅ gerne vil mærke hende  Især fordi hun jo så kan "fortælle" at alt er som det jo skal være   Den utålmodighed.. 

Ja lige præcis, synes jeg også   Men ja respekt for dem der kan vente. 

Okay, det lyder slet ikke rart, men godt hvis det er rigtige veer, så der snart sker noget  

Okay, ja forsøger også at huske at drikke en masse vand.

Anmeld Citér

3. august 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Ja tiden imellem nf og md, føles virkelig lang, især når man stadig håbede alt var ok, men man ik vidste det. Og nu er jeg jo utålmodig, fordi jeg SÅ gerne vil mærke hende  Især fordi hun jo så kan "fortælle" at alt er som det jo skal være   Den utålmodighed.. 

Ja lige præcis, synes jeg også   Men ja respekt for dem der kan vente. 

Okay, det lyder slet ikke rart, men godt hvis det er rigtige veer, så der snart sker noget  

Okay, ja forsøger også at huske at drikke en masse vand.

Ja tiden i mellem Nf og Md var lang da man gik og ventede. Men nu når dage. Har været der. Har du så ikke følelsen af "hvor blev tiden af" 

er virkelig meget i tvivl om om det er rigtige veer. Når man er blevet snydt så mange gange så tror man ikke rigtig på det mere. 

Tror jeg vil gå i seng og vågner jeg så af det fortsætter. Så må jeg ringe til fødegangen 

Ja det er altså vigtigt at du husker det. Specielt når du er gravid i den her varme.  Jeg har aldrig været god til at huske at drikke vand og fik en ordentlig skideballe af min jordmoder fordi jeg ikke drak nok så mit blodtryk var helt nede på 95/66. Så vand vand vand 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.