MD- scanning og køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik I kønnet af vide til MD-scanningen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.486 visninger
78 svar
33 synes godt om
25. juli 2015

Babydrøm

Vi skal til MD scanningen på fredag, vi glæder os så ubeskriveligt meget!!  Og synes tiden går SÅ langsomt!  Glæder os så meget til at se baby igen og få kønnet af vide   

Fik I kønnet af vide til MD scanningen? Spørger de om vi vil vide det? Skal vi selv spørge om vi må få kønnet af vide? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Vi skal til MD scanningen på fredag, vi glæder os så ubeskriveligt meget!!  Og synes tiden går SÅ langsomt!  Glæder os så meget til at se baby igen og få kønnet af vide   

Fik I kønnet af vide til MD scanningen? Spørger de om vi vil vide det? Skal vi selv spørge om vi må få kønnet af vide? 

Nu har jeg godt nok ikke født endnu, men har stemt "ja og kønnet stemte ved fødslen" alligevel. Det har jeg fordi jeg har fået foretaget fostervandsprøve det er bekræftet på og har et fint 3D billede af det også. Så der er ingen tvivl

Jeg kunne ikke vente helt til MD scanning så jeg købte en kønsscanning selv da jeg var 14 fulde uger. Så har fået bekræftet mange gange at jeg venter mig en lille dreng.

Tiden går sindssyg langsomt ja. Bare vent til du nærmer dig slutningen. Jeg er 39+0 i morgen og min tålmodighed er sluppet op

Anmeld Citér

25. juli 2015

Ayasmor

Nej, det gjorde vi ikke men vi bad også specifikt om ikke at kende kønnet

Anmeld Citér

25. juli 2015

Anna2706

Vi fik kønnet at vide til MD scanning :-) Vi spurgte ikke selv, faktisk så sagde hun, "han" om den lille da hun scannede, det var vidst rimelig tydeligt hvad der gemte sig ;-) Til sidst i scanningen bekræftede hun det så 100% :-) 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Bebe89

Vi fik kønnet at vide da vi skulle have en biopsi, men MD scanningen viste det samme, så her passede det 

Anmeld Citér

25. juli 2015

Bshizzle

Ved min første fødte ville jeg ikke vide kønnet.. 

Ved nr 2 valgte vi at få kønnet af vide.. 

Hvis det skulle ske at vi fik én mere, så ville vi igen af det af vide.. 

Simpelhen af praktiske grunde... 

Anmeld Citér

25. juli 2015

lineog4

Fik ikke kønnet at vide de to første gang: første gang ville de ikke oplyse det og 2. Gang kunne de ikke se det.

De to andre gange blev jeg scannet en del gange og første bud holdt hele vejen også da de kom ud 

Men det er jo ikke sikkert de kan se kønnet til MD hvis baby ligger og gemmer det, og da intentionen med scanning er noget helt andet end hyggekig og køn, så er det ikke sikkert de vil scanne yderligere, prøve at få baby til at flytte sig osv.

Hvis du vil være sikker på køn må I nok betale jer fra det.

Anmeld Citér

25. juli 2015

Troldemommi

Her har det passet begge gange 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Steffecph

Nix. Her gemte baby sig, så det kunne ikke ses :-) 

tilgengæld havde jeg købt mig til en kønsscanning og en tidlig misdannelsesscanning som begge sagde det ville blive en pige. I uge 29 var jeg til vækstscanning og der blev scanneren sat direkte på kønsdelene.. Og der var ingen tvivl. Ud kom da også en pige :-) 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Nu har jeg godt nok ikke født endnu, men har stemt "ja og kønnet stemte ved fødslen" alligevel. Det har jeg fordi jeg har fået foretaget fostervandsprøve det er bekræftet på og har et fint 3D billede af det også. Så der er ingen tvivl

Jeg kunne ikke vente helt til MD scanning så jeg købte en kønsscanning selv da jeg var 14 fulde uger. Så har fået bekræftet mange gange at jeg venter mig en lille dreng.

Tiden går sindssyg langsomt ja. Bare vent til du nærmer dig slutningen. Jeg er 39+0 i morgen og min tålmodighed er sluppet op

Okay hihi, godt at høre 

Hihi, det kan jeg forstille mig  Håber snart han vil ud og møde sin mor  

Har jo drømt om en pige og alle siger nærmest pige  Min mor og jeg prøvede det der trick med min ring over maven, og den siger en dreng hihi, så nu får vi af se   Det er jo lige meget, bare den er sund og rask   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.