MD- scanning og køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2015

Babydrøm

Anna2706 skriver:

Vi fik kønnet at vide til MD scanning :-) Vi spurgte ikke selv, faktisk så sagde hun, "han" om den lille da hun scannede, det var vidst rimelig tydeligt hvad der gemte sig ;-) Til sidst i scanningen bekræftede hun det så 100% :-) 

Okay, hihi, super der ingen tvivl var  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2015

Babydrøm

Bebe89 skriver:

Vi fik kønnet at vide da vi skulle have en biopsi, men MD scanningen viste det samme, så her passede det 

Dejligt at høre 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Babydrøm

Bshizzle skriver:

Ved min første fødte ville jeg ikke vide kønnet.. 

Ved nr 2 valgte vi at få kønnet af vide.. 

Hvis det skulle ske at vi fik én mere, så ville vi igen af det af vide.. 

Simpelhen af praktiske grunde... 

Det forstår jeg godt 

Tror vi har lettere ved at knytte os til lille blyp, når vi kender kønnet og ik skal sige den mere   Og ja også af praktiske årsager er det jo rart at vide  

Anmeld Citér

26. juli 2015

Babydrøm

lineog4 skriver:

Fik ikke kønnet at vide de to første gang: første gang ville de ikke oplyse det og 2. Gang kunne de ikke se det.

De to andre gange blev jeg scannet en del gange og første bud holdt hele vejen også da de kom ud 

Men det er jo ikke sikkert de kan se kønnet til MD hvis baby ligger og gemmer det, og da intentionen med scanning er noget helt andet end hyggekig og køn, så er det ikke sikkert de vil scanne yderligere, prøve at få baby til at flytte sig osv.

Hvis du vil være sikker på køn må I nok betale jer fra det.

Okay, så du har prøvet begge dele, dejligt det passede på de to sidste 

Det ved jeg godt at det ikke er, men var nysgerrig for at vide hvor mange der havde fået køn af vide, håber baby vil vise os det, ellers ja så må vi købe en scanning og se lille blyp igen   Men det er jo heller ik dårligt 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Babydrøm

Troldemommi skriver:

Her har det passet begge gange 

Godt at høre  

Anmeld Citér

26. juli 2015

Babydrøm

Nix. Her gemte baby sig, så det kunne ikke ses :-) 

tilgengæld havde jeg købt mig til en kønsscanning og en tidlig misdannelsesscanning som begge sagde det ville blive en pige. I uge 29 var jeg til vækstscanning og der blev scanneren sat direkte på kønsdelene.. Og der var ingen tvivl. Ud kom da også en pige :-) 

Oki, ja det er jo ik sikkert baby vil vise det, vi håber, ellers må vi købe en scanning   

Dejligt at høre det passede 

Må jeg spørge om du kom til en vækstscanning eller købte du den? Er bare nysgerrig  

Anmeld Citér

26. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Okay hihi, godt at høre 

Hihi, det kan jeg forstille mig  Håber snart han vil ud og møde sin mor  

Har jo drømt om en pige og alle siger nærmest pige  Min mor og jeg prøvede det der trick med min ring over maven, og den siger en dreng hihi, så nu får vi af se   Det er jo lige meget, bare den er sund og rask   

Puh jo tak det ville være rart. Jeg har haft tiltagende og regelmæssige veer i 6 timer snart men de bliver ikke kraftige nok så håber der sker noget meget snart 

Hihi alle de skrøner. De er sjove og prøve af. Men hvis de var sande. Så skulle jeg have haft en pige. Stort set alle tegn og drømme sagde pige og min fornemmelse gjorde også. Men lykken var stor da vi fil at vide det var en dreng  en pige havde selvfølgelig været ligeså velkommen ingen tvivl om det. Men man havde da et lille håb 

Spændende at se om du så venter en prins eller prinsesse. 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Babydrøm

Diosa85 skriver:

Puh jo tak det ville være rart. Jeg har haft tiltagende og regelmæssige veer i 6 timer snart men de bliver ikke kraftige nok så håber der sker noget meget snart 

Hihi alle de skrøner. De er sjove og prøve af. Men hvis de var sande. Så skulle jeg have haft en pige. Stort set alle tegn og drømme sagde pige og min fornemmelse gjorde også. Men lykken var stor da vi fil at vide det var en dreng  en pige havde selvfølgelig været ligeså velkommen ingen tvivl om det. Men man havde da et lille håb 

Spændende at se om du så venter en prins eller prinsesse. 

Okay, meget spændende!  Men nok ik så rart, men håber snart han vil ud!  Glæder mig til en Update 

Hihi ja dem er der mange af, men ja sjove at prøve hihi  

Oki, hvor sjovt, og så venter I jer en lille prins  Håbede I på en dreng? Er det jeres første? Ved ik om jeg håber på et bestemt køn, men sjovt at jeg ubevidst havde følt mig ret sikker på en pige hihi  Men lige meget, bare blyp er sund og rask   Kæresten har ikke et gæt på hvad vi får. 

Ja meget spændende! 

Anmeld Citér

26. juli 2015

Mortilenpige

Jeg spurgte og fik kønnet af vide men han kunne ikke sige det med sikkerhed men det bestemte dog alligevel ved fødslen (:

Anmeld Citér

27. juli 2015

Diosa85

Babydrøm skriver:

Okay, meget spændende!  Men nok ik så rart, men håber snart han vil ud!  Glæder mig til en Update 

Hihi ja dem er der mange af, men ja sjove at prøve hihi  

Oki, hvor sjovt, og så venter I jer en lille prins  Håbede I på en dreng? Er det jeres første? Ved ik om jeg håber på et bestemt køn, men sjovt at jeg ubevidst havde følt mig ret sikker på en pige hihi  Men lige meget, bare blyp er sund og rask   Kæresten har ikke et gæt på hvad vi får. 

Ja meget spændende! 

Håber så meget at der sker mere i nat. Man er lidt træt af det hele her til sidst 

Vi håbede begge på en dreng ja. Men ville selvfølgelig være ligeså glade for en pige. Det er vores første ja. Han er ikke planlagt så det hele kom som noget af er chok. Men ikke desto mindre meget ønsket 

Tror vi som kvinder altid har en følelse af hvad vi tror det bliver. Hvor mange der så har ret i er jo så ikke til at vide. 

Det vigtigste er nemlig bare at baby er sund og rask. Desværre er der dog Md hos min dreng. Men Intet alvorligt heldigvis. Og ville aldrig bytte ham for en "rask" den dag i dag 

hvad dato skal du afsted? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.