mikala88 skriver:
Det er ingen kritik af andres holdninger, bare min personlige holdning. Som forældre bliver man nødt til at kunne lukke døren for at snakke eller gøre andre ting man har brug for for at pleje ens forhold, og hvis det kan afbrydes eller man slet ikke har den plads til at være voksne, så kan det være rigtig svært at bibeholde et sundt forhold. Det er hård at blive forældre og det er vigtigt at man som forældre husker hinanden og at barnet/børnene ikke ALTID skal være i centrum.
Det er super vigtigt med voksentid, vigtigt at kunne bruge tid på hinanden, se hinanden dybt i øjnene og så videre. Men om min søn fx vågner midt i snakken, de gode sex eller...er jo det samme om han så kommer ind i vores seng eller jeg sidder en halv time ved hans seng - øjeblikket er ligesom ødelagt om alle omstændigheder 
Ja møg irriterende, og nej hvor har vi set opgivende på hinanden nogen gange, men når så den varme mareridts varme krop kommer ind i sengen og man mærker hans krop straks slapper af, så er et klem på armen og et jeg smil over hvor dejlig han er næsten lige så godt som det vi var i gang med og vi ved jo vi har hele livet til hinanden.
Og nej 3 uger i telt er ikke hverdag, men min mindste havde noget der minder night terror i en periode og det var hverdag. Og selvom jeg ikke er for mine børn er små konger osv, så skrev jeg bare under på en usynlig kontrakt da jeg valgte at få dem: deres tryghed kommer før alt andet.
Anmeld
Citér