hæklegruppe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2015

Anpau

fo82 skriver:

Jeg er med ��

jeg er igang med et tæppe i muslingemønster str baby i naturhvid bomuld og så skal det have en grøn kant. Det er blevet lidt skævt, men det retter jeg med kanten - håber jeg :-D

opskriften er fra garn grammatik :-) 

Hvor er det fint Hvilket garn bruger du til det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

A. Nonymsen

Hvordan kan det gå så salt til trods for at man (forsøger) at følge opskriften 

min datter ville have en rummand, fra et blad - dette er resultatet. Håber ikke hun bliver alt for skuffet hahah ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

A. Nonymsen skriver:

Hvordan kan det gå så salt til trods for at man (forsøger) at følge opskriften 

min datter ville have en rummand, fra et blad - dette er resultatet. Håber ikke hun bliver alt for skuffet hahah ����

Ej den er da bare mega sød! Er sikker på hun bliver SÅ glad for den. Hendes helt egen bamse, som der nok ikke er flere i dp/bh/skolen der har

Anmeld Citér

19. juni 2015

A. Nonymsen

Anpau skriver:

Ej den er da bare mega sød! Er sikker på hun bliver SÅ glad for den. Hendes helt egen bamse, som der nok ikke er flere i dp/bh/skolen der har

Hun har lige fået den, hun blev mega glad og så slet ikke alle skønshedsfejlene  

"mor jeg elsker den, og vil sove med den hver dag. Min rumpige skal hedde   Kalina" det må være en positiv modtagelse... <3

bliver bare selv lidt skuffet når man har brugt lang tid på noget og den så ikke bliver perfekt nok

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

A. Nonymsen skriver:

Hun har lige fået den, hun blev mega glad og så slet ikke alle skønshedsfejlene  

"mor jeg elsker den, og vil sove med den hver dag. Min rumpige skal hedde   Kalina" det må være en positiv modtagelse... <3

bliver bare selv lidt skuffet når man har brugt lang tid på noget og den så ikke bliver perfekt nok

Nårh hvor dejligt

Jeg kender ALT til ikke at være tilfreds med resultatet. Det værste er, som du skriver, at man jo bruger rigtig lang tid på det. Og så vil man også altid selv lægge mærke til de små fejl der er - det tror jeg nu ikke så meget andre gør. De ved jo ikke hvordan det SKULLE have været

Anmeld Citér

19. juni 2015

fo82

Hvor er det fint Hvilket garn bruger du til det?

Id garn fra superbrugsen til basen.

kanten bliver støvet lime fra stof og stil (den på billedet)

den er lavet på en nål 3 fra mit nålesæt (se billede) men den svarer til en 3.5 synes jeg :-) sættet er fra aliexpress.com

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juni 2015

A. Nonymsen

Anpau skriver:

Nårh hvor dejligt

Jeg kender ALT til ikke at være tilfreds med resultatet. Det værste er, som du skriver, at man jo bruger rigtig lang tid på det. Og så vil man også altid selv lægge mærke til de små fejl der er - det tror jeg nu ikke så meget andre gør. De ved jo ikke hvordan det SKULLE have været

Nej det har du ret i nu er det også min første ting som ikke er lege rugbrødsmadder, så det er vel okay

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

fo82 skriver:

Id garn fra superbrugsen til basen.

kanten bliver støvet lime fra stof og stil (den på billedet)

den er lavet på en nål 3 fra mit nålesæt (se billede) men den svarer til en 3.5 synes jeg :-) sættet er fra aliexpress.com

Okay, jeg kan se at det bare er bomuld. Jeg skriver "bare" fordi der er så mange der prædiker for uld eller andre dyere typer af garn, nær det er til babyer. Men jeg har også tænkt mig at bruge bomuld. Er der nogen forskel? Sådan helt sundhedsmæssigt? Udover det selvfølgelig er dejlig blødt med uld 

Anmeld Citér

19. juni 2015

fo82

Anpau skriver:

Okay, jeg kan se at det bare er bomuld. Jeg skriver "bare" fordi der er så mange der prædiker for uld eller andre dyere typer af garn, nær det er til babyer. Men jeg har også tænkt mig at bruge bomuld. Er der nogen forskel? Sådan helt sundhedsmæssigt? Udover det selvfølgelig er dejlig blødt med uld 

Ååååh det er en smagssag :-)

jeg startede i acryl, men har skrottet det for det holder af h... Til, det går simpelthen op.

jeg har også prøvet merino uld fra sandness - det bliver stift og kradser :-P

så nu har jeg kastet min kærlighed på bomuld, og til småfolk har det en god fordel: det tåler maskinvask :-D 

og så er jeg en nærigpind - jeg nægter at give 20+ for en sølle nøgle garn :-D 

stof og stil har prisen 14,95 mere end 10 nøgler giver prisen 12,00 - det fra Brugsen kostede 17,95 - men var jo tvunget til at købe alle nøgler der. 

Mit tæppe er 74 x 90 ca uden den grønne kant, og der vil gå 12 nøgler naturhvid og 2 støvet grøn til.

Anmeld Citér

19. juni 2015

Anpau

fo82 skriver:

Ååååh det er en smagssag :-)

jeg startede i acryl, men har skrottet det for det holder af h... Til, det går simpelthen op.

jeg har også prøvet merino uld fra sandness - det bliver stift og kradser :-P

så nu har jeg kastet min kærlighed på bomuld, og til småfolk har det en god fordel: det tåler maskinvask :-D 

og så er jeg en nærigpind - jeg nægter at give 20+ for en sølle nøgle garn :-D 

stof og stil har prisen 14,95 mere end 10 nøgler giver prisen 12,00 - det fra Brugsen kostede 17,95 - men var jo tvunget til at købe alle nøgler der. 

Mit tæppe er 74 x 90 ca uden den grønne kant, og der vil gå 12 nøgler naturhvid og 2 støvet grøn til.

Ja så bliver det altså bare hurtigt dyrt med uld. Håber snart der kommer to streger, så jeg kan komme i gang med lidt til min egen bebs 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.