FruStolpe skriver:
Er du fuldstændig gal hvor er du diskriminerende 
Det er hendes krop, og derfor hende der er ansvarlig for ikke at blive gravid! -så lad endelig alle os kællinger fraskrive os ethvert ansvar -for vi har jo ret til fri abort..... Hvor er det bare en gang feministisk pladder.
Tag ansvar, for BØRNENES skyld..... HUN ved der er en risiko også selvom der bliver brugt beskyttelse, derfor må HUN tage ansvar for en evt graviditet...
Well, diskriminerende. Der er jo en ret udtalt forskel i parterne, nemlig at den ene kan blive gravid og den anden kan gøre gravid. De kan ikke bytte roller. Så de kan ikke rigtig behandles ens.
Nej jeg mener da ikke at hun ikke har noget ansvar ift. at blive uønsket gravid. Det har hun da i høj grad. Faktisk er det hendes fulde ansvar, såfremt hun ikke ønsker at være gravid. Ligesom det er hans fulde ansvar, hvis ikke han ønsker at være far. Men shit happens nogengange, og der er det ved gud bare ærgerligt for ham, hvis han ikke vil være far og hun ikke vil have en abort.
MEN jeg er enig i at hun burde tænke på barnet. Jeg er enig i at hun virkelig bør overveje hvad det gør ved et barn at det ikke er ønsket af faderen. Jeg ville ikke selv få et barn der var uønsket af faderen. Men jeg ville heller ikke blive gravid med en der ikke ville være far. Jeg undlader at gå i seng med den slags typer...
Anmeld
Citér