hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Pyt da med alderen...alle mennesker er forskellige og måske ham her lige præcis er manden i dit liv.
Min søster var 18 år da hun i flere år komsammen med en mand der var 20 år ældre...min anden søster var 24år dan hun mødte sin mand(de er gift nu) og han var 38 år. Jeg var selv 19 år da jeg mødte min første mand, han var 30 år.
Så svært som det er at finde kærligheden, så skal man da ikke sortere i den pga alder.
Din bror kan må og skal ikke blande sig...han bliver nød til at respektere det på et tidspunkt om han vil det eller ej.
De bedste tanker til dig og held og lykke fremover..
Eva..

Vi siger begge at vi ved 99,8 % sikkert at vi bliver sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Vi siger begge at vi ved 99,8 % sikkert at vi bliver sammen  

Hvor lyder det dejligt...alle fortjener at opleve rigtig kærlighed...
Stort kram og al held og lykke i fremtiden..

Anmeld

5. september 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Hvor lyder det dejligt...alle fortjener at opleve rigtig kærlighed...
Stort kram og al held og lykke i fremtiden..

tak

Anmeld

5. september 2009

mor_sabina

Anonym skriver:

tak

Jeg synes faktisk ikke at 16 år er den store forskel. Jeg har en fætter hvor der er 43 års forksle på ham og hans kæreste.. Slå den Min tanke er bare at du har mødt ham i en ung alder og du derfor:
1. Har meget at opleve endnu.
2. Der kan nå at ske meget med dig de næste par år. Man udvikler sig meget i teenageårene.
Men når det er sagt så synes jeg ikke du skal stoppe dit forhold for det lyder til at være det helt rigtige for dig lige nu. Jeg synes det vigitgste er at samle på gode oplevelser og acceptere hvis i så MÅSKE ender med at vokse fra hinanden, men så har i i det mindste haft en god tid sammen nu

Det eneste jeg vil sige er at du/i nok lige skal slå koldt vand i blodet med babysnakken og give jeres forhold noget tid til at udvikle sig, for i kan jo ske at vokse hver sin vej(det om man er jævnaldrende eller ej, men så er du altså kun 16 og du har masser af tid til at få børn).

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

mor_sabina skriver:

Jeg synes faktisk ikke at 16 år er den store forskel. Jeg har en fætter hvor der er 43 års forksle på ham og hans kæreste.. Slå den Min tanke er bare at du har mødt ham i en ung alder og du derfor:
1. Har meget at opleve endnu.
2. Der kan nå at ske meget med dig de næste par år. Man udvikler sig meget i teenageårene.
Men når det er sagt så synes jeg ikke du skal stoppe dit forhold for det lyder til at være det helt rigtige for dig lige nu. Jeg synes det vigitgste er at samle på gode oplevelser og acceptere hvis i så MÅSKE ender med at vokse fra hinanden, men så har i i det mindste haft en god tid sammen nu

Det eneste jeg vil sige er at du/i nok lige skal slå koldt vand i blodet med babysnakken og give jeres forhold noget tid til at udvikle sig, for i kan jo ske at vokse hver sin vej(det om man er jævnaldrende eller ej, men så er du altså kun 16 og du har masser af tid til at få børn).

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke

43 år? :O  det var godt nok det vildeste jeg nogen sinde har hørt om  
men ja, vi har jo ikke heeelt planlagt det med baby endnu   for det første må jeg jo komme ned på jorden efter alt der er sket   og blive mere teenager, hvis det går?   for jeg blev "voksen" meget tidligt...    Mine egne tanker, så er jeg godt nok teenager, men... Jeg har aldrig levet lige som teenagere plejer   

Anmeld

6. september 2009

Slettet

Anonym skriver:

vi har jo ikke heeelt planlagt det med baby endnu   for det første må jeg jo komme ned på jorden efter alt der er sket   og blive mere teenager, hvis det går?   for jeg blev "voksen" meget tidligt...    Mine egne tanker, så er jeg godt nok teenager, men... Jeg har aldrig levet lige som teenagere plejer   

Jamen det er da bare en god grund til at slappe lidt af med den her mand! Du er stadig en ung pige og hvis du ikke har levet som en rigtig teenager endnu, har du bestemt stadig tid til at få dén del af dit liv med også

DU ER 16 ÅR UNG/LILLE! BABY/BØRN ER SLET IKKE NOGET DU SKAL HAVE I TANKERNE ENDNU   Du er selv et barn og at din kæreste er voksen gør altså IKKE dig ældre!

Anmeld

6. september 2009

dorthemus

Swips.. skriver:

Jamen det er da bare en god grund til at slappe lidt af med den her mand! Du er stadig en ung pige og hvis du ikke har levet som en rigtig teenager endnu, har du bestemt stadig tid til at få dén del af dit liv med også

DU ER 16 ÅR UNG/LILLE! BABY/BØRN ER SLET IKKE NOGET DU SKAL HAVE I TANKERNE ENDNU   Du er selv et barn og at din kæreste er voksen gør altså IKKE dig ældre!

Ku´ ikke ha´sagt det bedre selv

Mine alarmklokker bimler og bamler altså også...sorry

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

Swips.. skriver:

Det er sq ikke ham der gør mig ældre :O  Det er alt der er sket i mit liv siden jeg var 9 år   På en måde har jeg ikke lyst til at være en rigtig teenager..  Aaargh, ved ikke hvordan jeg skal forklare det....   Jeg ved godt jeg ER teenager, men er meget mere voksen i det :O  Jeg har fået mere og mere ansvar hjemme, og skulle passe mig selv mere og mere fra jeg var 9 år og op.   Fordi min far kunne ikke helt, da han var meeeget syg og blev værre og værre. Og min mor havde mindre og mindre overskud til os andre    Min far blev næsten som et barn eller sådan. Han skulle have mere og mere hjælp til alt   Det har så gjort mig mere voksen ...  Hvis I forstår det såå :O

Anmeld

6. september 2009

mor_sabina

Anonym skriver:

43 år? :O  det var godt nok det vildeste jeg nogen sinde har hørt om  
men ja, vi har jo ikke heeelt planlagt det med baby endnu   for det første må jeg jo komme ned på jorden efter alt der er sket   og blive mere teenager, hvis det går?   for jeg blev "voksen" meget tidligt...    Mine egne tanker, så er jeg godt nok teenager, men... Jeg har aldrig levet lige som teenagere plejer   

Så se du hellere at få gjort det der er masser af tid til at blive oksen
Held og lykke

Anmeld

6. september 2009

Anonym trådstarter

mor_sabina skriver:

Så se du hellere at få gjort det der er masser af tid til at blive oksen
Held og lykke

Jamen du forstår vist ikke helt, hvor svært det er, vel?  For du har ikke prøvet det samme som mig :O  Det er jo næsten det samme som at sige til en teenager, om at være barn, fordi den ikke har oplevet barndommen. Eller ikke haft en almindelig barndom.
You see?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.