Jj1709 skriver:
Men de hører jo netop også om de fede ferier bonus er på med sin biomor, jeg kan simpelthen ikke se problemet, tværtimod.
Jeg ville synes det var forkasteligt hvis bonus aldrig var med på ferie, men det har jeg ikke forstået udfra hvad der er skrevet.
Der er plusser og minusser ved at være delebarn..
Jeg har selv været delebarn, og jeg har selv en familie med delebørn. jeg har selv været det barn der ikke kom med på ferie fordi jeg var ved min anden forældre, og det har aldrig været et problem for mig, herhjemme er der også nogen der går glip af en ferie i ny og næ, sådan er det når man ikke er en familie hvor mor og far bor sammen
Fordi det ikke er deres familie, der har været ude og rejse uden dem, men det er det jo for hende. Jeg siger ikke at de kun må rejse når hun er der, men når det er sådan en måske eneste chance for at komme til en fed by, så synes jeg hun bør i hvert fald have et valg.
Ja selvfølgelig er der plus og minus ved det, men jeg synes stadigvæk ikke at de kan efterlade hende, når det er sådan en stor rejse, en Familieferie!!! Hun er jo også en del af den familie. Det er jo ikke hendes skyld at hun har to familier, men hvorfor skal hun vælges fra, fordi far har fået to børn mere. Og far vil sikkert gerne have hende med, fordi hun er HANS barn, ligeså meget som de to andre.
Bare fordi du var ligeglad med det, er det ikke sikkert at andre ikke føler sig holdt udenfor. Men jeg kan heller ikke se problemet med at hun kommer med, som en del af familien.
Jeg ville i hvert fald blive ked af det...