Jeg har faktisk først nu fattet det var fælles børn.
havde læst det som TS havde sine egne børn og en forholdsvis ny kæreste. Og i den situation ville jeg nu mene det var okay.
Men læste så lige indlægget igen, og tænker er der nogen gnidninger mellem dig og den kære teenager? Har selv haft teenager og en på vej - og lige så skønne de er, lige så møgirriterende og rædselsfulde kan de være. Hvis der er gnidninger, er jeg bange for at en alenetur til NY med streg under det jo er DINE børn og DIN kæreste vil give endnu flere gnidninger.
På den anden side, kan jeg sagtens forstå man bare ikke gider udleve sin drøm hvis man på forhånd kan forudsige sure miner, men hvad så med at vente til teenager har fået en mindre teenager hjerne og er skøn at tage med. De andre børn bliver jo så bare et par år ældre og det gør jo ikke noget med en tur til NY.
Og på den anden side kan det jo også være teenager faktisk bliver pragtfuld på en tur til NY, så I de andre dage hvor hun/han er rædselfuld bedre kan smile fordi I ved hvor vidunderlig han/hun kan være.
At vælge en mand med barn, gør bare at nogen af de drømme man havde bliver lidt anderledes - ikke dårligere men anderledes. Og den lille familie med mor, far og børn på skøn ferie, hvor man oplever sammen, de små sover og man sidder og kigger hinanden forelsket i øjnene, ja der sidder man bare 3 og spiller kort i stedet.
Anmeld
Citér