Vi kan da nok alle hurtigt blive enige om at alkohol og børn ikke hører sammen (og det til trods for det historisk var en bærnedrik også, da det faktisk er for at konservere), ligesom vi vil også kan blive enige om at slik og børn under 2 vel sådan set heller ikke hænger sammen og så videre.
Jeg er da egentlig selv imod man giver en smagsprøve for at få fred - men må jo så erkende jeg har været vidne til mit eget barn gjorde det og jeg vist endda grinte - så jeg bøjede mit eget princip og det er jeg verdensmester i: have en masse principper men når de møder virkeligheden og den knapt så perfekte Line så bøjes de lidt 
Men må indrømme at en teskefuld øl eller en lille tår vin nok ikke gør en alkoholiker eller et forkert forhold til alkohol. Skulle man tænke over alkohol, så kunne man jo starte med signalværdien i de voksne drikker det når der skal hygges og grines.
Vi er alle forskellige både i de store ting og i de små nuancer og ligefrem foragres over forældre der kan finde på at lade sit barn smage øl en gang før de bliver 16 er måske en smule ude af proportioner.
Anmeld