Barn på 1,5 år smager øl!!! Hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

morethanperfect

Oscar på 4 , tog mit glas da vi spiste og troede min rødvin var saftevand og smagte . Jeg opdagede det da han så meget underlig ud i hovedet , hvor jeg så måtte sige at det var altså ikke saftevand
Og vi grinte bare af det .. Ville ikke hidse mig op over det .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

Maipo

Jeg har aldrig set en to-årig alkoholiker, så mon en teske fuld øl er noget der går hen og bliver til mere

Anmeld

1. marts 2015

God-mor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var lige inde på et andet forældreforum og der læser jeg så om en mor der har ladet sit barn på 1,5 år smage lidt øl af sin farfar!!! Ikke meget... 1 tsk ca. 

Jeg må indrømme at jeg blev noget chokeret og syntes faktisk overhovedet ikke at det er ok på nogen måde!! Der var så nogle inde på det forum der slet ikke kunne se noget forkert i det. Så tænker jeg bare.... Er jeg den eneste der ser det forkerte i det?? Hvad siger I?

Jeg er målløs over at nogen kan syntes det er OK! Det er da absolut så forkert. Hvad skal det til for? Kan godt forstå at du tænkte dit! 

Anmeld

1. marts 2015

God-mor

Diana2013 skriver:

Jeg er målløs over de kommentarer hvor folk ikke hidser sig op hvis det var deres børn der fik øl ���� uanset mængde skal børn overhovedet ikke smage den slags! Ville et lille bitte hiv af en smøg så heller ikke gøre noget ??? Waow jeg er stødt af den slags mødre. Der er abselut ikke grund til at give børn dette... 

Så ENIG!

Anmeld

1. marts 2015

san

Alkohol er til voksne og bestemt ikke børn... Man giver jo heller ikke sit barn lov til lige at tage et sug eller to af en smøg, for lige st smage... 

Anmeld

1. marts 2015

Signe-bine

En teske fuld, det kunne godt nok ikke få mit pis i kog...

Anmeld

1. marts 2015

san

Signe-bine skriver:

En teske fuld, det kunne godt nok ikke få mit pis i kog...

Men hvorfor give sit barn et teskefuld?? Hvad får man ud af det  

Anmeld

1. marts 2015

LinLin

Omsorgsgiver skriver:

Jeg var lige inde på et andet forældreforum og der læser jeg så om en mor der har ladet sit barn på 1,5 år smage lidt øl af sin farfar!!! Ikke meget... 1 tsk ca. 

Jeg må indrømme at jeg blev noget chokeret og syntes faktisk overhovedet ikke at det er ok på nogen måde!! Der var så nogle inde på det forum der slet ikke kunne se noget forkert i det. Så tænker jeg bare.... Er jeg den eneste der ser det forkerte i det?? Hvad siger I?

Jeg forstår det heller ikke  ingen af mine har smagt øl eller andet alkohol - hvad jeg ved af i hver fald! De er 8, 4 og 4 mdr ....

det er helt unødvendig i min verden!

Anmeld

1. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Diana2013 skriver:

Jeg er målløs over de kommentarer hvor folk ikke hidser sig op hvis det var deres børn der fik øl ���� uanset mængde skal børn overhovedet ikke smage den slags! Ville et lille bitte hiv af en smøg så heller ikke gøre noget ??? Waow jeg er stødt af den slags mødre. Der er abselut ikke grund til at give børn dette... 

Grunden var vel at barnet så stoppede med at plage om at smage ikke dermed sagt at jeg selv ville gøre det, men en teske - herregud, barnet ender nok ikke som alkoholiker. 

Jeg synes det med cigaretten er en lidt underlig sammenligning - de færreste børn vil smage en cigaret - måske fordi det lugter 

Anmeld

1. marts 2015

LinLin

morethanperfect skriver:

Oscar på 4 , tog mit glas da vi spiste og troede min rødvin var saftevand og smagte . Jeg opdagede det da han så meget underlig ud i hovedet , hvor jeg så måtte sige at det var altså ikke saftevand
Og vi grinte bare af det .. Ville ikke hidse mig op over det .

Der er da også forskel på at din ved et uheld er kommet til at smage noget og så at voksne ligefrem tilbyder/giver det til et lille barn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.