mor:) skriver:
Facetime??? Jeg er i chok over folks svar i denne tråd. En gang i livet oplevelse er det ikke. Man kan spare op til det og så svigter man ikke baby.
Der fik jeg også en griner - kom til at tænke på at min præteen kunne have sagt det, hun facetimer med Gud og hver mand og prøvede mormor... Hvor efter min mor til røret op til øret og kunne høre min datters stemme gentage: hvorfor bliver det sort???
en lille baby får absolut intet ud af ansigtet, måske stemmen men ellers er det lugten, følelsen...
Kan ikke lade være med at tænke på at en på knapt 6 mnd knapt er begyndt at forstå at mor og ham ikke er en og samme person - ja egentlig siger man det først helt er opnået ved 1 års alderen. Ja en lille størrelse er måske dårligt begyndt på fastføde, og vil derfor instinktivt føle sig hundrede procent afhængig af mor for at overleve. Og ja ja ja ja ved godt, børn kan få flaske, far er god og og og og... Men baby har ikke læst bøgerne, har ikke forstået supermarkedet, men reagerer instinktivt som om de levede i stenalderen
nå men vi er jo nok egentlig enige
Måtte bare sige jeg grinede
Anmeld