Hej alle,
Jeg har været så heldig at vinde en rejse til New York for 2. New York har altid været min største drøm. Problemet er at præmien skal bruges inden 31/3, og den kan ikke overdrages til andre. Rejsen varer en uge.
Jeg har to sønner, en på 4 og en på 3 måneder. Mine tanker går på at tage min 4-årige med, og lade den lille blive hjemme hos sin far. Jeg bor ikke sammen med faderen, men han er hos sin far 2 hele dage om ugen (fra 10-20) og han har overnattet der flere gange. Længste stræk han har været hos hans far har været 28 timer. Det gik over al forventning, og han er så glad og tilpas når han bliver passet, så det er tydeligt at han trives hos sin far. Min 4-årige har også bare brug for alene tid med mig, det kan jeg mærke. Han har været ret besværlig siden han blev storebror. Det er klart, når han pludselig kun får 1/10 af den opmærksomhed som han fik, da jeg boede alene med ham.
Men alligevel er jeg selvfølgelig betænkelig ved at tage fra ham en uge. Jeg synes omvendt også det ville være så ærgerligt at måtte sige nej til denne gratis drømmerejse. Øv bøv, jeg vil virkelig gerne afsted, men omvendt er jeg bange for at min søn "går i stykker" indeni, når jeg pludselig bare forsvinder i en uge, selvom han ingen tidsfornemmelse har. Har snakket med hans far om at vi kan FaceTime flere gange om dagen så han ikke glemmer mig, men det er jo slet ikke det samme. Føj jeg er i tvivl. Er jeg en frygtelig mor siden jeg overvejer det?
Mange tak for svar, fra mig :-)
Anmeld