Rejse fra 3 måneder gammel baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2015

Janey

Profilbillede for Janey
mor:) skriver:

9, 11 og 18 måneder kan på ingen måde sammenlignes med 3 måneder. 

Det er jeg godt klar over og ville nok heller ikke rejse fra en på 3 måneder, men så vidt som jeg læser mig frem til er barnet nu 3 måneder og kan dermed være noget ældre, når TS rejser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Janey skriver:

Det er jeg godt klar over og ville nok heller ikke rejse fra en på 3 måneder, men så vidt som jeg læser mig frem til er barnet nu 3 måneder og kan dermed være noget ældre, når TS rejser

6 måneder er i min optik ikke meget bedre 

Anmeld

3. januar 2015

Anonym trådstarter

6 måneder er i min optik ikke meget bedre 

Er du sød at lade være med, gang på gang, at køre tråden videre? DEN ER LUKKET. Det var dog utroligt at du ikke forstår det 

Anmeld

3. januar 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Er du sød at lade være med, gang på gang, at køre tråden videre? DEN ER LUKKET. Det var dog utroligt at du ikke forstår det 

Har du bedt staff om at låse den? Ellers er det ikke muligt at forhindre en debat i at køre videre - emner kan jo være relevante nok at drøfte, selv om TS trækker sig. 

Anmeld

3. januar 2015

2721

nielsen80 skriver:

Ok der kan man bare se. Som sagt, mit indlæg var vitterligt et spørgsmål.

Har flere veninder, som har været indlagt i længere tid, hvor der ikke blev gjort noget aktivt, for at baby kunne være der. En med samonella forgiftning, en anden med tarmslyng, derfor min undren, hvis man har bevist det videnskabligt. Men kan jo sagtens være undtagelser, der ikke blev gjort noget for dem. Det håber jeg da så.

tak for svar, så blev så lidt klogere

Da min søn var omkring de 10 mdr var jeg indlagt grundet rygproblemer og mistanke om diskus og jeg fik enestue og havde min søn hos mig hele tiden. Der var ingen der på nogen måde nævnte at det ikke var en mulighed, men jeg tog jo så også forgivet at han selvfølgelig skulle være hos mig. Måske jeg har været heldig det ved jeg ikke.

Anmeld

4. januar 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tåden er låst eftersom det virkede til at det var ønsket. 

God nat

mvh Staff

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.