Baby i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

guuud ja... du er en pige... ned på gulvet med dig eller ind i stuen... ;).... ja hvad man ikke høre...:-o

Jamen Pia, der er intet at gøre,8( stuen eller en kønsskifteoperartionstur til Thailand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Pia.

afsted med dig til Thailand ;)... tror sgu du bliver en lækker gut hr. Eva...Hi Hi.. Knus Pia, som tror vi ku' koge suppe meget længe på denne her... *GG*

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] afsted med dig til Thailand ;)... tror sgu du bliver en lækker gut hr. Eva...Hi Hi.. Knus Pia, som tror vi ku' koge suppe meget længe på denne her... *GG* [/citat] Ved hvad du tænker...vi stopper her...;)

Anmeld

23. april 2008

H+S Skjolgborg.

jeg syntes også hvis det passe med de regler og love vi har i DK om børn aldre osv ikke må dit og dat del osv hvem H kan stoppe os i af vores børn sover sammen sover hos os....
Jeg syntes da også det er super skønt bare af ligge i senge med min to når de er syg eller bare vil hygge.Men det syntes manden dog ikke der er sku ikke plads.. Nej rigtigt nok men jeg syntes sku af og til det er ok også hvis benjamin og victoria ville når hun blever ældre sove samme osv.Dog er benjamin jo en del ældre ind victoria (5½ år)Så ikke lige sikkert han gider det men sådan er dte jo bare..Tænker bare hvem H skal stoppe forældre i af ens børn sover hos en eller børn sover sammen hva Gjorede man i gammel dag så.. osv.. stope en i det nej INGEN....

Anmeld

23. april 2008

H+S Skjolgborg.

det var en fra kommune sp der skulle havde stået sb ikke sp=sagsbehandler der sagde dreng og pige ikke må del værelse nå der er så mange år mellem mine børn...Men hvem skulle stoppe mig i det ??...
INGEN mener jeg...

Eva skriver:

henriette larsen skriver:

jaa bryster,tissemand,tisskone osv ville jeg tro..
de siger jo så meget og hva man må og ikke må og jeg tænker og hva så min datter og søn fik da vælling 1½ mdr før de der 4 mdr som der står på pakke og andre ting førtid af grød osv. Jeg har det sådan alle gør som de syntes er bedste for vores børn..sådan er det bare ikke altid andre syntes om det eller ville gør det sådan..

Den forstod jeg absolut intet af, Henriette:S??
Skulle piger og drenge ikke måtte dele værelse fordi de ikke ikke har samme køn eller hvad??
Ja, jeg er altså stadig et stort spørgsmålstegn...

Anmeld

24. april 2008

pusling30

Alle 3 har ligget i vores seng, og det var så dejligt nemt når man skulle amme om natten. nu har jeg dog været heldig at alle 3 har sovet igennem fra de var 3 md, dvs de sov fra 19:00 til 6-7:00 næste morgen. De 2 store falder gerne i søvn i vores seng, og bliver båret ind i deres egne når de sover, og den lille ligger i vores seng lidt endnu.

Anmeld

24. april 2008

MUTT3

Henriette, jeg kunne godt tænke mig at du lige stikker næsen ekstra dybt i den påstand, og beder sagsbehandleren om den lov og § hvor det står i, så kan den sag blive afklaret en gang for alle, foruden at jeg da er lidt nysgerrig.
Men jeg kan godt forestille mig at der er noget om snakken... at børn under 15 ikke må sove sammen med nogen over 15, men jeg tvivler på at det gælder forældrene, når det er alm sam sove vel at bemærke.

Mht spørgsmålet... så er mit svar både ja og nej. Jeg er meget insisterende på at mine unger starter i egen seng; først de store, eneste undtagelse er sygdom, men vågner de i løbet af natten er de mere end velkomne til at komme ind til os og få tryghed; så den bette, hun starter i liften inde i stuen bliver slebt ind i træmmesengen når jeg daffer i seng, når hun så bliver sulten kommer hun over til mig, og bliver der resten af natten. Senere begynder jeg med at hun skal putte sove i liften i træmmesengen, når liften så ikke kan bruges mere, er det direkte i træmmesengen, stadig hvor hun efter at have sovet der er mere end velkommen ovre i vores seng. Grunden til at jeg er så insisterende på at de skal starte for sig selv, er at når de så sover i gennem kommer det helt af sig selv at det foregår i egen seng, jeg skal ikke døje med at venne dem fra når jeg inden ikke gider have dem i min seng længere, eller når (hvis) de ikke længere kan sove for os. Når de så sover i gennem, er det absolut ikke = at de partu kommer ud af soveværelset, den ældste røj udelukkende fordi der kom en mere, og der var han 15 måneder, havde det ikke været siturationen havde han sikkert puttet inde ved siden af os endnu. Den melmste var omkring 8 måneder, hun kunne ikke sove for far, han vækkede hende så hun vækkede ham, for at han så vækkede mig, det fungerede bare ikke, så hun røj ind til storebror. Den yngste får lov at blive hvor hun er, lige så længe det fungere, og hun ikke kommer med andre ønsker.

Jeg er ikke bange for at ligge mine unger ihjel, det er jeg ikke af den simble grund at når de vil spise 2 gang, når de ikke at vågne op af det, jeg kan simbelthen fornemme at nu er det tid, fordi de bliver lidt mere urolige, jeg selv får MEGET mere søvn på den måde, og efter som de vokser til er det... i søvne søger de selv en pa, dvs jeg behøver slet ikke vågne op, jeg registrere kun lige at der bliver taget fat, eneste minus er at jeg så ikke får mig vendt om til den anden pa, men så får den bare tjansen ved de 2 første morgen måltidder (hvis hun da har været vågen 3 gange) Jeg VED jeg nok skal registrere det hvis nu, for de små vil, ved at blive lagt ihjel, ikke lade det gå pasivt hen. Nok kan jeg mærke dem, men til gengæld kan jeg sagtens sove fra at de ligger lige ved siden af (ca 30 cm fra mig i træmmesengen) og SKRIIIIGER, ikke fordi jeg er døv, men mine øre lukker altså bare ned om natten. Skulle det være at jeg er en af de ekstrem få der ikke ville kunne mærke mit barn selv om at jeg sov, så ville det helt sikkert for længst være gået galt.
Men jeg kunne aldrig finde på at have dem i min seng hvis jeg har drukket så meget som 2 dråber alkohold inden for en time inden sengetid, eller indtaget andre rusmidler, før jeg er 210% sikker på at det er ude af min krop igen, jeg er en lille splejs, som ikke har druget alkohold af betydning i ca 1½ år nu, jeg skal dælme ikke resikere noget det er helt sikkert, helere være penippen, vil jeg så have det lidt mere søvn, må jeg bare holde mig fra staset, det er ik så svært.

Anmeld

24. april 2008

H+S Skjolgborg.

hej mutt3...
Nu har jeg så haft 8 fra jeg vente min datter og det var hende nr 2 det.men jeg har heller ikke hørt det før derfor blev jeg da også chokke for jeg hved da min veninde de har 2 drenge og en pige og de tre har altid sove sammen og pigen er 9 nu drengene 7 og 5..
Jeg hopper ikke helt på den selv og aldrig gjort.Men ja måske i 12-15 års aldre kan det da godt ske de råder en til nu skal de ikke dele værelser mere osv..

Jeg har heller aldrig været bange for jeg lage mig på mine..men min søns far var men så sove han bare af og til i stuen eller afligevel hos os benjamin sov meget hos os til han var 6 mdr pga han var meget syg bare på de 6 mdr havde han været indlagt 3 gang og tæt på og død da han var 7 uger...

Jeg siger og skriver igen syntes det er nået fis forældre gør hva de vil og jeg gør også hva jeg vil men jeg syntes bare og det er jo bare min meningen ikke ande..af børn ikke skal ligge hver nat hos sin far og mor under et år ok men ellers syntes jeg da de skal sove hos dem selv men om de sover samme er helt fint for mig bare de kan komme op om morgen i skole osv og ikke snakker hele natten...
Jeg drikke slet ikke jo the,kaffe og cola så det problem har jeg slet slet ikke og manden helelr ikke og der må jeg sku give dig ret nej så sover man ikke med dem men jeg syntes heller ikke man skal være fuld når man har børn ikke af man ikke må få en øl eller et glas vin eller to..Min børn har aldrig set nogle af os(forældre)fulde..

tilbage til det med børn sover samme jeg har søgt på nette men ikke funde det vilde..

MUTT3 skriver:

Henriette, jeg kunne godt tænke mig at du lige stikker næsen ekstra dybt i den påstand, og beder sagsbehandleren om den lov og § hvor det står i, så kan den sag blive afklaret en gang for alle, foruden at jeg da er lidt nysgerrig.
Men jeg kan godt forestille mig at der er noget om snakken... at børn under 15 ikke må sove sammen med nogen over 15, men jeg tvivler på at det gælder forældrene, når det er alm sam sove vel at bemærke.

Mht spørgsmålet... så er mit svar både ja og nej. Jeg er meget insisterende på at mine unger starter i egen seng; først de store, eneste undtagelse er sygdom, men vågner de i løbet af natten er de mere end velkomne til at komme ind til os og få tryghed; så den bette, hun starter i liften inde i stuen bliver slebt ind i træmmesengen når jeg daffer i seng, når hun så bliver sulten kommer hun over til mig, og bliver der resten af natten. Senere begynder jeg med at hun skal putte sove i liften i træmmesengen, når liften så ikke kan bruges mere, er det direkte i træmmesengen, stadig hvor hun efter at have sovet der er mere end velkommen ovre i vores seng. Grunden til at jeg er så insisterende på at de skal starte for sig selv, er at når de så sover i gennem kommer det helt af sig selv at det foregår i egen seng, jeg skal ikke døje med at venne dem fra når jeg inden ikke gider have dem i min seng længere, eller når (hvis) de ikke længere kan sove for os. Når de så sover i gennem, er det absolut ikke = at de partu kommer ud af soveværelset, den ældste røj udelukkende fordi der kom en mere, og der var han 15 måneder, havde det ikke været siturationen havde han sikkert puttet inde ved siden af os endnu. Den melmste var omkring 8 måneder, hun kunne ikke sove for far, han vækkede hende så hun vækkede ham, for at han så vækkede mig, det fungerede bare ikke, så hun røj ind til storebror. Den yngste får lov at blive hvor hun er, lige så længe det fungere, og hun ikke kommer med andre ønsker.

Jeg er ikke bange for at ligge mine unger ihjel, det er jeg ikke af den simble grund at når de vil spise 2 gang, når de ikke at vågne op af det, jeg kan simbelthen fornemme at nu er det tid, fordi de bliver lidt mere urolige, jeg selv får MEGET mere søvn på den måde, og efter som de vokser til er det... i søvne søger de selv en pa, dvs jeg behøver slet ikke vågne op, jeg registrere kun lige at der bliver taget fat, eneste minus er at jeg så ikke får mig vendt om til den anden pa, men så får den bare tjansen ved de 2 første morgen måltidder (hvis hun da har været vågen 3 gange) Jeg VED jeg nok skal registrere det hvis nu, for de små vil, ved at blive lagt ihjel, ikke lade det gå pasivt hen. Nok kan jeg mærke dem, men til gengæld kan jeg sagtens sove fra at de ligger lige ved siden af (ca 30 cm fra mig i træmmesengen) og SKRIIIIGER, ikke fordi jeg er døv, men mine øre lukker altså bare ned om natten. Skulle det være at jeg er en af de ekstrem få der ikke ville kunne mærke mit barn selv om at jeg sov, så ville det helt sikkert for længst være gået galt.
Men jeg kunne aldrig finde på at have dem i min seng hvis jeg har drukket så meget som 2 dråber alkohold inden for en time inden sengetid, eller indtaget andre rusmidler, før jeg er 210% sikker på at det er ude af min krop igen, jeg er en lille splejs, som ikke har druget alkohold af betydning i ca 1½ år nu, jeg skal dælme ikke resikere noget det er helt sikkert, helere være penippen, vil jeg så have det lidt mere søvn, må jeg bare holde mig fra staset, det er ik så svært.

Anmeld

24. april 2008

K&M

Hej piger!

Det lyder underligt at det skulle være direkte ulovligt, når der ikke er særlig mange år imellm dem. Kunne det tænkes hun har ment, at det er en dårlig ide, når hun siger de ikke må sove samen? (?)

Anmeld

25. april 2008

MUTT3

Henriette fra: "mht spørgsmålet" og ned efter var nu et generelt svar og ikke myntet på dig ;-) Men lidt ærgeligt du ikke har mere med den sagsbehandler at gøre for jeg kunne faktisk godt tænke mig at se om der er noget om snakken, og det ville være nemere at få serveret det på et sølvfad end selv at lede efter det(man er vel lidt doven *gg*)

Desværre har jeg ikke tid forløbig til at lede efter det er ikke hjemme hele weekend, og er godt optaget de næste ca 2 åneder frem, skal holde hovedet fri for alt for mange omfattende projekter, så at få ledt efter det har altså lange udsigter, og til den tid har jeg garenteret glemt det... men lad os se om jeg ikke glor på det alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.