Baby i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

Underligt fordi det fik vi afvide da jeg vente min datter af sp..af drenge og pige ikke må del værelse.Men det er nok måske når de har en vis aldre så.
Mvh henriette.

Christine skriver:

henriette larsen skriver:
og har også hørt det endelig er mod loven af dreng og piger sover sammen osv..

Det er det ikke :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2008

Honningblomst

Underligt fordi det fik vi afvide da jeg vente min datter af sp..af drenge og pige ikke må del værelse.Men det er nok måske når de har en vis aldre så.
Mvh henriette.

Christine skriver:

og har også hørt det endelig er mod loven af dreng og piger sover sammen osv..

Det er det ikke :)

Ej, det har jeg da heller aldrig hørt om. Hvilken grund skulle der ligge til grund for det??
Eva

Anmeld

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

jaa bryster,tissemand,tisskone osv ville jeg tro..
de siger jo så meget og hva man må og ikke må og jeg tænker og hva så min datter og søn fik da vælling 1½ mdr før de der 4 mdr som der står på pakke og andre ting førtid af grød osv. Jeg har det sådan alle gør som de syntes er bedste for vores børn..sådan er det bare ikke altid andre syntes om det eller ville gør det sådan..

Anmeld

21. april 2008

H+S Skjolgborg.

vores børn=deres børn..sådan har jeg det også her.

de siger jo så meget og hva man må og ikke må og jeg tænker og hva så min datter og søn fik da vælling 1½ mdr før de der 4 mdr som der står på pakke og andre ting førtid af grød osv. Jeg har det sådan alle gør som de syntes er bedste for vores børn..sådan er det bare ikke altid andre syntes om det eller ville gør det sådan..

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

Den forstod jeg absolut intet af, Henriette:S??
Skulle piger og drenge ikke måtte dele værelse fordi de ikke ikke har samme køn eller hvad??
Ja, jeg er altså stadig et stort spørgsmålstegn...

Anmeld

21. april 2008

Pia.

hmmm.... jeg har en søn på 9 år og datter på 5 år de har ind til januar08 delt værelse helt efter eget ønske for værelser har der været nok af men de har valgt at sove sammen.... skulle jeg så som mor sige at "loven" siger I ikke må fordi Mille har en tissekone og Mikkel en tissemand .... Hmmm det er dog det sjoveste jeg længe har hørt.... Gad vide hvem der gør det til et problem....

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

hmmm.... jeg har en søn på 9 år og datter på 5 år de har ind til januar08 delt værelse helt efter eget ønske for værelser har der været nok af men de har valgt at sove sammen.... skulle jeg så som mor sige at "loven" siger I ikke må fordi Mille har en tissekone og Mikkel en tissemand .... Hmmm det er dog det sjoveste jeg længe har hørt.... Gad vide hvem der gør det til et problem....

ja, det er da om noget at seksualisere noget som ikke er det, i den alder.
Knus Eva, med tre børn der deler værelse om natten..frivilligt og selvom der er masser af værelser i mit lille slot:P;)

Anmeld

21. april 2008

Pia.

jeg har lige læst nogle af svarene til denne tråd og er da helt chokkeret over at nogen virkelig mener dette... !!! Hmmm !!!

Det gør jo ikke noget dine sover sammen Eva, de er jo af samme køn ;)
(H)

Anmeld

21. april 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

jeg har lige læst nogle af svarene til denne tråd og er da helt chokkeret over at nogen virkelig mener dette... !!! Hmmm !!!

Det gør jo ikke noget dine sover sammen Eva, de er jo af samme køn ;)
(H)

Nå, ja, så er det jo sikkert...men jeg er jo en pige...mon det er forbudt???
Knus Eva...som synes det er lidt sjovt, det her..;)

Anmeld

21. april 2008

Pia.

guuud ja... du er en pige... ned på gulvet med dig eller ind i stuen... ;).... ja hvad man ikke høre...:-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.