Baby i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2008

Pia

Lærke sover meget sjældent ved os. Men det er af den grund at jeg ikke sover når hun ligger der.
Ikke at jeg er bange for at ramme hende eller noget.
Dog kunne manden nok godt risikere og gøre det.. Men jeg sover bare ike når hun ligger der.
Vågner ved den mindtse lyd hun laver eller den mindste bevægelse..
Men hun kom også på eget værelse da hun var 3½månede af samme grund.. Og det var endda selvom jeg stadig ammede der... Men jeg havde brug for min nattesøvn og har det staidg.
Ja det er da skønt og ligge og hygge med dem.. Men personligt mener jeg ikke at de skal sove ved os.
De skal lære at sove i deres egene senge.. Det tror jeg på er sundere for deres kroppe og vores..
Men der er vi jo forskellige..

Jeg har heller ikke lyst til og være intim med min mand hvis jeg altid havde Lærke til og sove ved os..
De begynder jo også og fatte hvad sex er på et tidspunkt.

Har godt læst det med at de i mange lande har børn til at sove ved sig længe.. Men jeg fatter ikke havd det skal gøre godt for.
Jeg menere bestme godt at jeg kan give min guldklump det hun har brug for at tryg hed og nærværd alligevel (L) (L) (L)

Men det er jo op til en selv. Det er jo en selv der skal vende dem af med dem ..

Mvh PIa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Honningblomst

Pia skriver:

Lærke sover meget sjældent ved os. Men det er af den grund at jeg ikke sover når hun ligger der.
Ikke at jeg er bange for at ramme hende eller noget.
Dog kunne manden nok godt risikere og gøre det.. Men jeg sover bare ike når hun ligger der.
Vågner ved den mindtse lyd hun laver eller den mindste bevægelse..
Men hun kom også på eget værelse da hun var 3½månede af samme grund.. Og det var endda selvom jeg stadig ammede der... Men jeg havde brug for min nattesøvn og har det staidg.
Ja det er da skønt og ligge og hygge med dem.. Men personligt mener jeg ikke at de skal sove ved os.
De skal lære at sove i deres egene senge.. Det tror jeg på er sundere for deres kroppe og vores..
Men der er vi jo forskellige..

Jeg har heller ikke lyst til og være intim med min mand hvis jeg altid havde Lærke til og sove ved os..
De begynder jo også og fatte hvad sex er på et tidspunkt.

Har godt læst det med at de i mange lande har børn til at sove ved sig længe.. Men jeg fatter ikke havd det skal gøre godt for.
Jeg menere bestme godt at jeg kan give min guldklump det hun har brug for at tryg hed og nærværd alligevel (L) (L) (L)

Men det er jo op til en selv. Det er jo en selv der skal vende dem af med dem ..

Mvh PIa.

Vende dem af??? Det kommer da når de er klar...her vænnes ingen af..hvorfor skulle jeg det.
Knus Eva...hvis søn på snart 11 år sover sammen med os andre, endnu.
Hvad det skal gøre godt for, meget..
Her står der noget under søvn:http://www.ifavndanmark.dk/dk/

Anmeld

1. april 2008

Pia

Som jeg skrev er det jo forskelligt havd man som foærldre finder rigtigt.
Personligt øsnker jeg ikke og have Lærke sovende ved os med mindre hun er syg eller bare har brug for det et par dage eller to.
Men vi er jo hedigvis forskellige.. og det er jo også det de forskellige forskninger viser.

Mvh PIa

Anmeld

14. april 2008

NejaJ

Hejsa...

Lærke sov ved siden af mig de første 14 dage, og ellers i liften, ved siden af mig. Da Lærke var en måned gammel, satte jeg liften over i hendes tremmeseng(på str med en junior seng)
Så da hun avr 2 måneder har hun faktisk sovet i sin egen seng uden lift.

;)Men det sker da hun putter ved mor og far når hun vågner!!!(L)

Hilsen Neja.;)

Anmeld

14. april 2008

MrsMartens

Både Sarah og David har sovet/sover i vores seng efter behov!! Det er sååå dejligt og trygt... og en anelse radbrækkende.....;)

Anmeld

15. april 2008

Nadi

Oliver sov i vores seng/inde ved os indtil han var ca 2 mdr, hvor han kom ind på sit eget værelse fordi jeg stoppede med at amme. Men er han sy, ked af det eller bare gerne vil putte så kommer han ind til os. Og det er SÅ hyggeligt :D Ikke kun for os, men tror virkelig at Oliver også elsker det!

Men man skal ikke være bange for at mase dem, man fornemmer hvor de er. Det eneste man skal passe på med er, at de ikke får det for varm da de ikke selv kan regulere deres kropsvarme.

-Nadia

Anmeld

15. april 2008

Minedrenge

Malthe sov sammen med os næsten hver nat indtil han var 2-3 mdr. Så begyndte han at komme over i sin vugge og sove, som i øvrig står lige ved siden af sengen :P For var bange for at forvænne ham til at skulle sove hos os. Så nu tager jeg ham op når han skal ammes, og så bliver han puttet tilbage i vuggen.
Bortset fra enkelte dage hvor jeg godt kan finde på at ligge ham over og putte hos mig.. Eeeelsker det (L)

og ellers putter vi bare lidt om morgenen når vi vågner :)

Anmeld

15. april 2008

MissIncognito

Jeg var alene med Christopher, og han sov ved mig de første mange måneder, da jeg ammede ham i sengen. Han blev først lagt til at sove i sinegen seng (han sov i mit soveværelse, vi boede i en 2. værelses), og så når han vågnede kom han over til mig, og jeg ammede ham om natten til han var 10 mdr tror jeg. Da han var lidt over et år flyttede vi, og han fik sit eget værelse, og derfra kom han til at sove hele natten i sin egen seng. Jeg elsker stadig og putte med ham.

Har aldrig været nervøs for at ligge mig oven på hem, eller komme til at klemme ham, men jeg sover nu også ret let. Men det har aldrig generet min nattesøvn. Når han er syg, kommer han også fluks ind i min seng, så jeg kan holde øje med ham.

Anmeld

15. april 2008

Muffinmus

William fik de første 6 uger hos os. Vi havde ingen problemer med at skulle ligge stiklle. DEt kom vist automatisk fordi vi vidste han var der:)
Lå der fordi jeg havde fået KS og ikke så godt kunne rejse mig fra senge. Så ved det nemmere at han lå lige ved siden af når han skulle have mad:)

Anmeld

17. april 2008

Christine

Min William på snart 5 uger sover mellem os i en 140 cm bred seng. Det kan sagtens lade sig gøre, man maser ikke babyen. Ville pt slet ikke kunne sove hvis han pludselig skulle ud af sengen når han nu har været i min mave så lang tid. Det virker meget langt væk hvis han skal over i vuggen :-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.