Baby i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.934 visninger
62 svar
0 synes godt om
29. marts 2008

camillawp1982

Hej :D

Sover I med jeres babyer i sengen?

Jeg har aldrig forestillet mig muligheden før jeg så det på TV, hvor det blev antydet at det var helt normalt at babyen lå der og puttede med mor og far. Men jeg tror ikke at jeg ville turde, jeg ville være
bange for at mase den lille.

I øvrigt var noget af det værste jeg vidste som barn, når vi skulle sove ovre hos farmor og farfar, for så skulle jeg sove imellem mine forældre i farmor og farfars seng, imens de selv sov inde i stuen. Men der var jeg jo heller ikke lille baby. ;)

MVH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2008

Nan

Freja sov hos os imens jeg ammede på fuld tid - om det mest var for hendes eller min skyld er jeg ikke sikker på. Da hun begyndte ikke at amme om natten kom hun i egen seng.

Anmeld

29. marts 2008

A.I.G.

Ella på 4 mdr. sover i sin vugge til kl. 01 hvor hun oftest vågner og skal ammes, derefter sover hun resten af natten i vores seng.
Der er ikke den store tankeproces bag, jeg vægter mest mulig søvn højere end alt andet samt hvad er skønnere end en lille gryntepludrefis i sengen.

Jeg gjorde det samme med hendes søster på 2½, der kun sover i egen seng i dag (hendes valg - ikke vores)
Når natmaningen er ovre skal hun hvis det passer hende sove i egen seng.

Men jeg ELSKER børn sengen.... det er så rørende og trygt.

Anette

Anmeld

29. marts 2008

Pia.

Ja mine har også ligget hos os i sengen, især da jeg ammede, det var så nemt... vil sige at min mand sov meget dårligt når de små lå i sengen, da han havde samme frygt som dig, tænk nu hvis man fik lagt sig på den lille. Men jeg tror altså ikke det sådan lige kan ske - er sikker på man som refleks vil vågne, hvis man rammer sin baby..

Knus Pia...

Anmeld

29. marts 2008

MorCamilla

Mikkel sover kun hos os når han er syg.. Jeg må indrømme at jeg gider ikke have ham i vores seng, når han nu godt kan sove i sin egen... :PDe få nætter han har sovet hos os, har jeg næsten ikke sovet selv, har været så bange for at falde i søvn og komme til at ligge på ham eller lignende.. men jeg tror også som Pia skriver at man som refleks vil vågne, hvis man rammer sin baby...

Anmeld

29. marts 2008

Honningblomst

Ja og det gør de stadig...de er 10, 5 og 2 år og vi sover alle i sammen seng.
jeg synes det er den eneste rigtige måde for mig og mine børn...
Sjovt nok er Danmark en af de eneste lande i verden hvor man ikke sover med sit afkom..:)
Knus Eva..

Anmeld

29. marts 2008

Mette-Marie

Oskar (15 mdr.) bliver både ammet endnu og sover i vores seng. Jeg nyder begge dele og det gør bassen også:D. Farmand ser gerne at det snart er slut, ihvertfald med samsovningen:$

(H)

Anmeld

31. marts 2008

Tikki

Iza har sovet på sit eget værelse og i sin egen seng fra hun var ca. 4 måneder. Jeg synes faktisk det er ret øv, for jeg eeeeelsker at putte med hende. Men hun sover vanvittigt dårligt i samme rum som os - vil ikke sove og roder rundt og får vækket os og vi vækker hende med vores snorken. Så vi sover bedst hver for sig. Men indtil hun var ca. 4 måneder sov hun i min armhule eller på min mave, indtil hun en dag ikke ville det mere :'( Og så var der jo kun at ligge hende i sin seng.....øvøvøv, for ville hun putte gjorde jeg det (L)

Anmeld

31. marts 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg sover rigtig dårligt når Jesse er i samme seng som mig. Ikke at jeg er bange for at mase ham, men fordi han sparker, slår, snakker i søvne og dermed driver mig til vanvid :P

Han var ikke ret gammel inden han kom på eget værelse, for jeg vågnede når han ændrede ånde-rytme (hvis der er noget som hedder det :D )

Men nu kommer han gerne ind 1-2 gange om ugen, og jeg sover på sofaen 1 gang hver 2 uge af samme grund :$ Men han har jo farmand så det er ok

Kh Jeanne

Anmeld

31. marts 2008

nnk

Min har sovet der på fuldtid til han var 5 mdr. . Du skal ikke være bange for at ligge dig på dem. . Det sker ikke- medmindre du er påvirket eller noget lign. .
Siden 5 mdr, har jeg været oppe at amme hver´nat, i starten op til 6 gange. så kan man godt få lyst til at hive ham over igen. . nu kommer han over ved 6-tiden hver morgen, så putter vi lige en time eller to mere :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.