Baby i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2008

Gittevip

Jeg har egentlig altid haft det sådan at børn ikke hører til i forældrenes seng... Men jeg må indrømme at efter min lille grynter er begyndt at sove elendigt om natten har jeg valgt at når han vågner der ved en 01-02 tiden , så kommer han over i vores seng hvor an putter indtil han skal ammes der ved en 04 tiden. Derefter er det forskelligt om han får lov til at sove videre i min seng eller om han ryger tilabge i sin egen seng igen. Hvis han sover hos mig, sover han generelt ½-1 time længere om morgenen, så det er sgu lidt efter hvor træt jeg er..

Jeg har det efterhånden sådan, "hvad der virker, det virker...."

Mvh Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2008

H+S Skjolgborg.

mine to har kun sove hos os meget lidt og meste når de var/er syge ellers ikke..jeg er ret mod det med børn i sengen hver enste nat forstå ikke mange som forældre gider det + kan se ud fra en veninde jeg havde der amme til hendes søn var 6 + han sov hos dem havde en mega kamp da lille bror kom langt ude efter min meningen synte det er som så ok den første uge efter man har født men ellers i egen seng hved siden af ens seng er min meningen....

Anmeld

18. april 2008

H+S Skjolgborg.

sådan som du skriver sådan har jeg det nemlig også...
og har også hørt det endelig er mod loven af dreng og piger sover sammen osv.. men ja mange siger de sover bedste sådan men jeg gider bare ikke og min kæreste er fuld med et nej der også.min to har fra de var 3-4 mdr fået deres egen værelse og der har ingen kamp været med af sove alene anden de har været syge..men når det er de er syge så ender det tit med jeg har lagt dem ind i deres egen seng eller på en madras på gulve eller taget victorias seng ind til os...men det er kun sket 1 gang med victoria vi tog hendes seng indtil os her i feb i år i den uge hun var syg.....
jeg er heller ikke den der har lyst til sex mens mine børn er i samme rum...
NEJ TAK.
(H) fra henriette

Pia skriver:

Lærke sover meget sjældent ved os. Men det er af den grund at jeg ikke sover når hun ligger der.
Ikke at jeg er bange for at ramme hende eller noget.
Dog kunne manden nok godt risikere og gøre det.. Men jeg sover bare ike når hun ligger der.
Vågner ved den mindtse lyd hun laver eller den mindste bevægelse..
Men hun kom også på eget værelse da hun var 3½månede af samme grund.. Og det var endda selvom jeg stadig ammede der... Men jeg havde brug for min nattesøvn og har det staidg.
Ja det er da skønt og ligge og hygge med dem.. Men personligt mener jeg ikke at de skal sove ved os.
De skal lære at sove i deres egene senge.. Det tror jeg på er sundere for deres kroppe og vores..
Men der er vi jo forskellige..

Jeg har heller ikke lyst til og være intim med min mand hvis jeg altid havde Lærke til og sove ved os..
De begynder jo også og fatte hvad sex er på et tidspunkt.

Har godt læst det med at de i mange lande har børn til at sove ved sig længe.. Men jeg fatter ikke havd det skal gøre godt for.
Jeg menere bestme godt at jeg kan give min guldklump det hun har brug for at tryg hed og nærværd alligevel (L) (L) (L)

Men det er jo op til en selv. Det er jo en selv der skal vende dem af med dem ..

Mvh PIa.

Anmeld

18. april 2008

Honningblomst

henriette larsen skriver:

mine to har kun sove hos os meget lidt og meste når de var/er syge ellers ikke..jeg er ret mod det med børn i sengen hver enste nat forstå ikke mange som forældre gider det + kan se ud fra en veninde jeg havde der amme til hendes søn var 6 + han sov hos dem havde en mega kamp da lille bror kom langt ude efter min meningen synte det er som så ok den første uge efter man har født men ellers i egen seng hved siden af ens seng er min meningen....

Og jeg forstår ikke at man ikke har sine børn i sengen eller i det mindste i samme rund.
Der er ikke mange andre lande end dk, som smider små børn ind og ligge alene i så mange timer på et døgn.
Men vi er jo heldigvis forskellige og jeg er helt sikker på at det jeg gør, er det eneste rigtige og det bedste for mine børn og de mennesker jeg ønsker der skal komme ud af det.
Knus Eva..samsover med tre børn i sengen på snart 11år, 5½ år og 2 år...og det fortsætter vi med så længe børnene har behov og brug for det.

Anmeld

18. april 2008

Mette Jensen

Hej...

Amalie har aldrig sovet i vores seng. hun er 5 mdr i morgen. hun sover på eget værelse og har gjort det siden 3 mdr. når hun vågner mellem 5-7 og skal ha flaske, så tager jeg hende med ind i vores seng og så sover vi lige et par timer sammen... rigtig hyggeligt..

Hun ka ikk sove inde ved os, fordi "far" larmer meget når han sover, og jeg ken heller ikke så godt lide det, så det er jo bar fint...

Knus Mette

Anmeld

18. april 2008

H+S Skjolgborg.

jeg ville give dig ret i nået af det det med børn f.eks en dreng på 0 og en pige på 2 eller nået i den stil ikke må del værelse syntes jeg er dumt og jeg syntes da også det er oki de sover ind hos en de første 6 -12 mdr men syntes så vidt det er muligt de skal sove i egen seng fra de blever født men af og til i ens seng er er da ok gør mine da også eller inde hos os af og til. pt sover vi da i stuen da vi bygger om og min datter sover også herind i sin egen seng..Sådan er det jo bare pt her....Men der jeg syntes den er forkert det er hvernat og og i mage år.syntes så vidt det er muligt skal de sove i deres egen seng.Ja og af ligge med en 6 år og en ny født og sove og amme dem er sku klamt efter min meningen jeg sagde med mine jeg max ville amme dem til de var 2.Med benjamin stoppe jeg med af amme da han var 5 mdr..victoria stoppe jeg selv pga beroligen piller da hun var 3 mdr.Tro børn skal lære de har egen seng og værelse fra max 1 års alderen bare min meningen.Men som jeg skrev kan der jo være nogle grunde til de ikke har egen værelse eller har og med et ikke som her pt da vi bygger ud...Hvornår andre forældre gør det med deres børn blander jeg mig ikke i skriver bare min meningen
Eva skriver:

Syntes forældre skal gør hvad de føler er rigtigt for deres barn osv..
Mvh henriette31

Og jeg forstår ikke at man ikke har sine børn i sengen eller i det mindste i samme rund.
Der er ikke mange andre lande end dk, som smider små børn ind og ligge alene i så mange timer på et døgn.
Men vi er jo heldigvis forskellige og jeg er helt sikker på at det jeg gør, er det eneste rigtige og det bedste for mine børn og de mennesker jeg ønsker der skal komme ud af det.
Knus Eva..samsover med tre børn i sengen på snart 11år, 5½ år og 2 år...og det fortsætter vi med så længe børnene har behov og brug for det.

Anmeld

18. april 2008

Honningblomst

jeg ville give dig ret i nået af det det med børn f.eks en dreng på 0 og en pige på 2 eller nået i den stil ikke må del værelse syntes jeg er dumt og jeg syntes da også det er oki de sover ind hos en de første 6 -12 mdr men syntes så vidt det er muligt de skal sove i egen seng fra de blever født men af og til i ens seng er er da ok gør mine da også eller inde hos os af og til. pt sover vi da i stuen da vi bygger om og min datter sover også herind i sin egen seng..Sådan er det jo bare pt her....Men der jeg syntes den er forkert det er hvernat og og i mage år.syntes så vidt det er muligt skal de sove i deres egen seng.Ja og af ligge med en 6 år og en ny født og sove og amme dem er sku klamt efter min meningen jeg sagde med mine jeg max ville amme dem til de var 2.Med benjamin stoppe jeg med af amme da han var 5 mdr..victoria stoppe jeg selv pga beroligen piller da hun var 3 mdr.Tro børn skal lære de har egen seng og værelse fra max 1 års alderen bare min meningen.Men som jeg skrev kan der jo være nogle grunde til de ikke har egen værelse eller har og med et ikke som her pt da vi bygger ud...Hvornår andre forældre gør det med deres børn blander jeg mig ikke i skriver bare min meningen
Eva skriver:

Syntes forældre skal gør hvad de føler er rigtigt for deres barn osv..
Mvh henriette31

Må jeg spørge hvad du bygger din overbevisning på...hvad er det gode ved at sove alene på eget værelse?? Og hvorfor skulle dette være bedre end at sove et trygt sted med mor og far lige i nærheden?
Bare lidt nysgerrig??
Knus..

Anmeld

18. april 2008

H+S Skjolgborg.

jamen hved jeg ikke helt men bare sådan jeg har det omkring det for min side af.Jeg har ingen overbevisning anden jeg ikke får sove så pga jeg ville være for meget på hvordan de trækker vejre osv mere ind jeg er nu.også er selv udsat for en del i barndom og da min kæreste jo heller ikke er faren til mine to børn er der nok større grund nu til jeg er mod det..
Jeg har det bare selv sådan af mine børn skal sove i deres egen seng og de har det jo fint og altid været vand til det fra de var små og begge de to sundhedskeplejsker jeg har haft til børne.Har vi også snakke sammen omkring det og de siger det er super godt og fornuftig gjort..
Men jeg siger jo heller ikke man ikke skal sove i samme rum ...Her sover vi bare ikke i sammen seng og med 3-4 børn her hos os og to voksen i en 180 gange 200 cm seng hved jeg da heller ikke lige hvor vi skulle være alle sammen oven på hinanden eller mega klemt..nej tak..*SS*
Men i samme rum af og til er nået andet.. f.eks weekender som det sker af og til her hos os af vi sover 4 sammen men det er børne på deres madrasser ind hos os og victoria i sin tremmeseng

Anmeld

18. april 2008

Honningblomst

jamen hved jeg ikke helt men bare sådan jeg har det omkring det for min side af.Jeg har ingen overbevisning anden jeg ikke får sove så pga jeg ville være for meget på hvordan de trækker vejre osv mere ind jeg er nu.også er selv udsat for en del i barndom og da min kæreste jo heller ikke er faren til mine to børn er der nok større grund nu til jeg er mod det..
Jeg har det bare selv sådan af mine børn skal sove i deres egen seng og de har det jo fint og altid været vand til det fra de var små og begge de to sundhedskeplejsker jeg har haft til børne.Har vi også snakke sammen omkring det og de siger det er super godt og fornuftig gjort..
Men jeg siger jo heller ikke man ikke skal sove i samme rum ...Her sover vi bare ikke i sammen seng og med 3-4 børn her hos os og to voksen i en 180 gange 200 cm seng hved jeg da heller ikke lige hvor vi skulle være alle sammen oven på hinanden eller mega klemt..nej tak..*SS*
Men i samme rum af og til er nået andet.. f.eks weekender som det sker af og til her hos os af vi sover 4 sammen men det er børne på deres madrasser ind hos os og victoria i sin tremmeseng

Ok, ja det blev jeg ikke klogere af.;)
Knus...

Anmeld

21. april 2008

Christine

og har også hørt det endelig er mod loven af dreng og piger sover sammen osv..

Det er det ikke :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.