Baby i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2008

charlottekri

jeg har det også lidt svært ved tanken om at hun skal ind på sit eget værelse...:S jeg er bange for ikke at kunne høre hende, så der går nok lang tid før det sker.. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Honningblomst

charlottekri skriver:

jeg har det også lidt svært ved tanken om at hun skal ind på sit eget værelse...:S jeg er bange for ikke at kunne høre hende, så der går nok lang tid før det sker.. :D

Det skal hun da heller ikke nødvendigvis..:) lad I hende bare være så længe som I synes....her sover alle i samme fælles familiesoverum...det er rart for alle og vi har aldrig haft problemer med vågne og kede børn om natten og så er jeg sikker på det giver dem så meget tryghed.:)
Så jeg er sikker på at det er det rigtige med barn i soveværelse...og hvis du lægger mærke til argumenter for ikke at have børn inde ved sig, så er det som regle egoistiskegrunde og ikke fordi barnet ikke har godt af det. Bare en observation.:)
Knus...Eva

Anmeld

16. juni 2008

charlottekri

jeg synes at den grund med at bsrnet sover bedre for sig selv er i orden, for der er altså nogen der godt kan giga snorke om natten, men her snorker de "heldigvis" om kap så det er ikke det store problem :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.