Opdate på: Tisser i børnehaven ikke derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

tribk

Omsorgsgiver skriver:

Det giver så meget mening det du skriver og er helt enig med dig! Det er bare ret svært når jeg er konfliktsky og ingen selvtillid har. Altså troen på mig selv mangler.

Altså hvis du helt mister modet, så er der jo også den mulighed at du lader være med at diskutere en hel masse og så bare i stilhed lister en pakke bleer ned i børnehaven. Vil nogen af dem nogensinde opdage det?? Hun har jo ikke ble på når hun bliver hentet. Jeg synes bare at det allervigtigste er at hun får de bleer med. Så hvis du gør det, så har du måske ikke vundet diskussionen, men i dit stille sind ved du at du har vundet på din datters vegne. Og det må være det vigtigste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Sandratoft

Sidder lige nu ude ved min mor total grædefærdig  

Har i løbet af natten modtaget 2 beskeder. En fra hans far og en fra hans mor. De er begge skuffede over mig og jeg er alt for langt ude og de skriver at vi ikke kan være i stue sammen. Det jeg gør ved min kæreste skal stoppe i jeg ødelægger ham. Det er os som forældre der bestemmer over vores barn og ikke pædagogerne. Nå jamen hvis det er os som forældre hvorfor har jeg så ikke noget at skulle have sagt??

Så piger.... Jeg opgiver og lader ham bestemme hvad det er vi skal. Så må han forklare pædagogerne det. Jeg er så ked af det og kan bare ikke forstå hvordan det kan være at jeg ikke må komme med mine meninger og holdninger!!  Skriver desuden også til dem at jeg gerne vil have lov til at forsvare mig selv så derfor kører jeg op til dem senere idag. Har bare virkelig ikke lyst til det da jeg ved hvor sure de er men jeg er nødt til det hvis vi alle skal kunne snakke sammen igen.

Undskyld mig, og det kommer nok til at lyde hårdt det her:

Men du vil hellere lade din datter tisse i bukserne og blive ydmyget, end at lade din kæreste være fornærmet? Det lyder lidt som om du vægter din kæreste højere end din datter. En rigtig løvemor ville aldrig lade sine børn blive behandlet på den måde. 

Jeg kan spørge igen, hvad er din kærestes positive sider? Hvorfor bliver du ved ham?

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Sandratoft skriver:

Undskyld mig, og det kommer nok til at lyde hårdt det her:

Men du vil hellere lade din datter tisse i bukserne og blive ydmyget, end at lade din kæreste være fornærmet? Det lyder lidt som om du vægter din kæreste højere end din datter. En rigtig løvemor ville aldrig lade sine børn blive behandlet på den måde. 

Jeg kan spørge igen, hvad er din kærestes positive sider? Hvorfor bliver du ved ham?

Jeg har bare så svært ved at sige fra  

Anmeld

14. september 2014

Lilotte87

Din kæreste lyder som en rigtig klaphat! 

Du må hanke op i dig selv og slå i bordet. Selvom du har svært ved at sige fra, så skal din datter ikke mistrives. Hun skal heller ikke lære at man bare skal lade sig træde på. 

Stor knus og kærligt los bagi herfra - er sikker på du godt kan <3 

Anmeld

14. september 2014

Jupiter

Omsorgsgiver skriver:

Som barn af en mor der havde svært ved at sige fra og endte med at leve 12 år i et voldeligt ægteskab - SIG FRA!!!!!

Jeg ved godt det her ikke er vold, men det er for mig et lille bitte tegn på omsorgsvigt, at han KUN tænker på at få ret og bestemme!

Hvis du ikke siger fra nu, så lærer du dit barn at far har ret og han bestemmer! Skal hun virkelig vokse op og tro på at verden er så forskruet som han tænker?

Jeg synes du gør dig selv og dit barn en bjørnetjeneste, og det kan med stor sandsynlighed bare gå ned ad bakke herfra.

Hvad er det næste han vil bestemme? At hun skal gå sulten i seng fordi hun ikke lige kan lide aftensmaden? At hun ikke må gå ud og lege hvis der er børn på vejen han ikke kan lide? Jah, jeg kunne blive ved og ved....

Anmeld

14. september 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Og det skal gå ud over din datter? Du er hendes advokat og beskytter, hun har så meget brug for dig.

Har du ikke et sted dig og din datter kan tage hen, indtil han lærer at i altså er to om det her forhold? Du må sætte foden i nu. Dig og din datter har kun 1 liv, vil du spilde dig og hendes på at blive behandlet på den måde?

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Sandratoft skriver:

Og det skal gå ud over din datter? Du er hendes advokat og beskytter, hun har så meget brug for dig.

Har du ikke et sted dig og din datter kan tage hen, indtil han lærer at i altså er to om det her forhold? Du må sætte foden i nu. Dig og din datter har kun 1 liv, vil du spilde dig og hendes på at blive behandlet på den måde?

Vi har ikke noget sted at tage hen  Han er hos hans mor og far lige nu. Vi har lige været ude og køre en lang tur da jeg simpelthen ikke kunne holde ud at være herhjemme mere  

Jeg er fuldstændig grædefærdig over alt det her  Skrev lige med hans far for meningen var jo at jeg skulle op til dem og tale min sag men det bliver alligevel ikke noget da kæresten er deroppe og hans far tror ikke det er en god ide at jeg skal sidde og snakke med hans forældre om alt det her mens kæresten også er der. Jeg mangler virkelig en person i fysisk forstand at kunne snakke med om det her!! Jeg føler mig så alene om det her 

Anmeld

14. september 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Vi har ikke noget sted at tage hen  Han er hos hans mor og far lige nu. Vi har lige været ude og køre en lang tur da jeg simpelthen ikke kunne holde ud at være herhjemme mere  

Jeg er fuldstændig grædefærdig over alt det her  Skrev lige med hans far for meningen var jo at jeg skulle op til dem og tale min sag men det bliver alligevel ikke noget da kæresten er deroppe og hans far tror ikke det er en god ide at jeg skal sidde og snakke med hans forældre om alt det her mens kæresten også er der. Jeg mangler virkelig en person i fysisk forstand at kunne snakke med om det her!! Jeg føler mig så alene om det her 

Søde søde dig, du har virkelig brug for en krammer
Er det helt umuligt for dig at forlade ham?

Anmeld

14. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Er han hos sine forældre fordi han ikke vil hjem grundet en ble i børnehaven?

Er der mere i denne sag, for tænker man går vel ikke ned over en ble og har brug for egen tid og støtte hos sine forældre????

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Sandratoft skriver:

Søde søde dig, du har virkelig brug for en krammer
Er det helt umuligt for dig at forlade ham?

Det er virkelig en lortsituation for at sige det ligeud  Vi står og skal flytte i en større lejlighed på lørdag samt venter vi barn nr. 2 sammen til januar. Så er det ikke nemt at forlade ham.... Det har jeg i bund og grund heller ikke lyst til da vi har vores datter sammen samt en mere på vej. Hans familie er virkelig dejlig (bortset) fra i disse dage. De er også de eneste jeg har. Har kun min mor tilbage men hende kan jeg ikke rigtig bruge.... Så der er også en masse tryghed forbundet i det hele....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.