Opdate på: Tisser i børnehaven ikke derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2014

Jupiter

Jeg henviser til mit indlæg i din anden tråd, og denne gang tilføjer jeg:

SMID DOG DEN IDIOT UD!

Han er barnlig, og kan åbenbart kun tænke til sin egen næsetip.

Dit barn er tjent med bedre, og hvis du vil dit barn det bedste, så lær det at man ikke bare skal føje et andet menneske fordi det råber højest eller bliver mest mopset!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Omsorgsgiver skriver:

Jamen han har total mistillid til pædagogerne!! Siger at den eneste grund til at de vil give hende ble på er fordi det er det nemmeste. Så er de fri for at tage børnene på toilet. Han siger også at det ikke er for vores datters skyld at de vil give hende ble på men for deres egen. At de er dovne osv. Det må da være virkelig hårdt når vores datter går i børnhave hver evig eneste dag og at han så ikke har tillid til dem. Hvordan kan han leve sådan?! Jeg forstår det ikke! Han er jo nødt til at stole på at de gør deres bedste! 

Tisseunderlag har jeg forslået ham men den vil han heller ikke gå med til. Så syntes jeg næsten at han skal forklare pædagogerne hvorfor hun hverken må få ble på eller i det mindste et tisseunderlag under sig. Han siger desuden at han er ligeglad med at de skal vaske alt det våde hver dag. At det er med i deres arbejde.

Sikke lidt respekt han har for voksne han trods alt efterlader sit barn til flere timer 5 dage om ugen. 

Hvis det er sådab må han da hellere blive hjemmegående. 

Mht. vasketøj så er det jo tid der går fra børnene - også jeres datter. 

Anmeld

13. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jupiter skriver:

Jeg henviser til mit indlæg i din anden tråd, og denne gang tilføjer jeg:

SMID DOG DEN IDIOT UD!

Han er barnlig, og kan åbenbart kun tænke til sin egen næsetip.

Dit barn er tjent med bedre, og hvis du vil dit barn det bedste, så lær det at man ikke bare skal føje et andet menneske fordi det råber højest eller bliver mest mopset!!

Men hvis hans forældre er enige med ham så kan der måske være noget om det?? Altså at han har ret?? Jeg ved snart ikke noget mere.... For I herinde er jo enige med mig! 

Anmeld

13. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
mor:) skriver:

Sikke lidt respekt han har for voksne han trods alt efterlader sit barn til flere timer 5 dage om ugen. 

Hvis det er sådab må han da hellere blive hjemmegående. 

Mht. vasketøj så er det jo tid der går fra børnene - også jeres datter. 

Han har oplevet meget svigt i forhold til arbejde og han har lært at man ingen kan stole på. Det er nok det der skinner igennem når han siger de ting om pædagoger. 

Anmeld

13. september 2014

Jupiter

Omsorgsgiver skriver:

Men hvis hans forældre er enige med ham så kan der måske være noget om det?? Altså at han har ret?? Jeg ved snart ikke noget mere.... For I herinde er jo enige med mig! 

Jeg kan godt bare sidde her og sige ham (og dem) imod, og så er det bare ord mod ord....

MEN jeg er rimelig sikker på at størstedelen af den humane befolkning kan se det normale i at børn sover med ble indtil de holder op med at tisse i sengen!

Under andre omstændigheder havde jeg aldrig blandet mig i en sådan debat, men fordi det er så åbenlyst at han er helt ved siden af, så kunne jeg bare ikke dy mig!

I mine øjne er det din datter som er det afgørende og det vigtigste i denne sag, og så er jeg temmelig ligeglad med hvad han tror/synes/har af fordomme. Hvis ikke han kan prioritere sin datters ve og vel over sig selv og sine underlige tanker - ja, så er han i mine øjne slet ikke mand nok til at være far!

Anmeld

13. september 2014

B&J

nu kender jeg ikke helt den gamle tråd og måske gør jeg men hvor gammel er jeres datter???

vores dreng stoppede altså med bleen først da han var 4 der var han klar og vores børnehave var 100% med os der...

jeres barn skal altså være klar og ikke kun halvt. tænk hvor ked af det jeres barn er hver dag og såret er inden i...

håber af hele mit hjerte at du gør det her for din datter og ikke for faren/kæresten om han mener noget andet eller ej. for det er forkert det han syntes og hvad skal hans forælder blandes ind i det for de er ikke barnets forælder

Anmeld

13. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
B&J skriver:

nu kender jeg ikke helt den gamle tråd og måske gør jeg men hvor gammel er jeres datter???

vores dreng stoppede altså med bleen først da han var 4 der var han klar og vores børnehave var 100% med os der...

jeres barn skal altså være klar og ikke kun halvt. tænk hvor ked af det jeres barn er hver dag og såret er inden i...

håber af hele mit hjerte at du gør det her for din datter og ikke for faren/kæresten om han mener noget andet eller ej. for det er forkert det han syntes og hvad skal hans forælder blandes ind i det for de er ikke barnets forælder

Hun bliver 3 her D. 27. Hun er 100 procent blefri herhjemme både om dagen og natten. Har aldrig haft uheld herhjemme når hun har sovet til middag og en hel nats søvn. Men hun tisser altså i børnshaven ved hendes middagslur. 

Anmeld

13. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Nej det betyder ikke de har ret! Det betyder bare at det er tydeligt hvor han har fået sin sære sort/hvide tankegang fra  

at hun er 100% blefri hjemme, er jo ikke ensbetydende med at det ikke kan være sværere i bhv af den ene eller anden grund. Alle børn agerer forskelligt ude og hjemme, det er helt naturligt. Men det har din mand åbenbart ikke kendskab til (eller nægter at forstå det), og hans forældre har nok glemt det.  

Anmeld

13. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mor11 skriver:

Nej det betyder ikke de har ret! Det betyder bare at det er tydeligt hvor han har fået sin sære sort/hvide tankegang fra  

at hun er 100% blefri hjemme, er jo ikke ensbetydende med at det ikke kan være sværere i bhv af den ene eller anden grund. Alle børn agerer forskelligt ude og hjemme, det er helt naturligt. Men det har din mand åbenbart ikke kendskab til (eller nægter at forstå det), og hans forældre har nok glemt det.  

Jeg har også prøvet at forklare ham at det er anderledes at være i børnehave end derhjemme. Men han vil ikke lytte eller også forstår han det ikke.

Anmeld

13. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Jeg har også prøvet at forklare ham at det er anderledes at være i børnehave end derhjemme. Men han vil ikke lytte eller også forstår han det ikke.

Og det bekræfter mig i at han er meget sort/hvid. Og det er umuligt at diskutere med sådan én!

Men det skal din datter jo ikke lide under. tag en pakke bleer med derned, og udlæg evt jeres lille kontrovers med pædagogerne så de er forberedt hvis han skaber sig over det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.