Omsorgsgiver skriver:
Sidder lige nu ude ved min mor total grædefærdig
Har i løbet af natten modtaget 2 beskeder. En fra hans far og en fra hans mor. De er begge skuffede over mig og jeg er alt for langt ude og de skriver at vi ikke kan være i stue sammen. Det jeg gør ved min kæreste skal stoppe i jeg ødelægger ham. Det er os som forældre der bestemmer over vores barn og ikke pædagogerne. Nå jamen hvis det er os som forældre hvorfor har jeg så ikke noget at skulle have sagt??
Så piger.... Jeg opgiver og lader ham bestemme hvad det er vi skal. Så må han forklare pædagogerne det. Jeg er så ked af det og kan bare ikke forstå hvordan det kan være at jeg ikke må komme med mine meninger og holdninger!!
Skriver desuden også til dem at jeg gerne vil have lov til at forsvare mig selv så derfor kører jeg op til dem senere idag. Har bare virkelig ikke lyst til det da jeg ved hvor sure de er men jeg er nødt til det hvis vi alle skal kunne snakke sammen igen.
Åh gud altså, hvor er de bare alt alt for langt ude!! Hvad i alverden er der dog i vejen med de mennesker?? Og hvorfor fanden skal de have noget som helst at skulle have sagt i forhold til hvordan dit barn skal have det i børnehaven??
Jeg synes virkelig du skal ranke ryggen lidt og sætte dit barn højere end din kæreste. Det er ikke ham der pisser i bukserne foran alle sine kolleger. Det er ikke ham der lider. Det er heller ikke dine svigerforældre. Hvad fanden blander de sig for??
Når du snakker med dem så spørg dem hvorfor det er så vigtigt FOR DEM at jeres datter mistrives?? Er det fordi, at da de havde små børn var reglen at børn er blefri når de starter i børnehave? Uanset om de er klar eller ej? Vi har jo i mellemtiden fundet ud af at børn tager skade af at blive presset og tvunget på den måde....
Jeg håber virkelig at du træder lidt i karakter som mor. Alternativt håber jeg at pædagogerne træder i karakter. Ja, jeg håber ikke at de bare lader sig diktere af din kæreste og forsætter med at lade dit barn tisse i bukserne, stakkels pige!!
Det er dig der har ret! Overvej lige om alle andre skal bestemme over hvordan du skal være mor for dit barn! Brøl noget højere!
Anmeld