Opdate på: Tisser i børnehaven ikke derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

vitapigen

Omsorgsgiver skriver:

Sidder lige nu ude ved min mor total grædefærdig  

Har i løbet af natten modtaget 2 beskeder. En fra hans far og en fra hans mor. De er begge skuffede over mig og jeg er alt for langt ude og de skriver at vi ikke kan være i stue sammen. Det jeg gør ved min kæreste skal stoppe i jeg ødelægger ham. Det er os som forældre der bestemmer over vores barn og ikke pædagogerne. Nå jamen hvis det er os som forældre hvorfor har jeg så ikke noget at skulle have sagt??

Så piger.... Jeg opgiver og lader ham bestemme hvad det er vi skal. Så må han forklare pædagogerne det. Jeg er så ked af det og kan bare ikke forstå hvordan det kan være at jeg ikke må komme med mine meninger og holdninger!!  Skriver desuden også til dem at jeg gerne vil have lov til at forsvare mig selv så derfor kører jeg op til dem senere idag. Har bare virkelig ikke lyst til det da jeg ved hvor sure de er men jeg er nødt til det hvis vi alle skal kunne snakke sammen igen.

Hvor er det barnligt af din kæreste og hans forældre!!! Det er da for hulan kun en kort periode med de bleer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Har i løbet af natten modtaget 2 beskeder. En fra hans far og en fra hans mor. De er begge skuffede over mig og jeg er alt for langt ude og de skriver at vi ikke kan være i stue sammen. Det jeg gør ved min kæreste skal stoppe i jeg ødelægger ham. Det er os som forældre der bestemmer over vores barn og ikke pædagogerne. Nå jamen hvis det er os som forældre hvorfor har jeg så ikke noget at skulle have sagt??

Så piger.... Jeg opgiver og lader ham bestemme hvad det er vi skal. Så må han forklare pædagogerne det. Jeg er så ked af det og kan bare ikke forstå hvordan det kan være at jeg ikke må komme med mine meninger og holdninger!!  Skriver desuden også til dem at jeg gerne vil have lov til at forsvare mig selv så derfor kører jeg op til dem senere idag. Har bare virkelig ikke lyst til det da jeg ved hvor sure de er men jeg er nødt til det hvis vi alle skal kunne snakke sammen igen.

Hvor er det i grunden langt ude at det her issue kan blive blæst sådan op! Come on, det er 1 ble om dagen det handler om! 

Fatter simpelthen ikke at han ligefrem har involveret sine forældre omkring sådan en "sag" her. Det har jo intet med dem at gøre! Og de skal da i øvrigt slet ikke blande sig i den slags 

Synes det er vanvittigt synd for dig at din mand er så manipulerende, for ja det synes jeg han er! Og det er altså ikke sundt for dit selvværd at skulle føje ham konstant fordi han ellers ter sig som en 3årig! Det er simpelthen ikke ligeværdigt!  

Jeg håber du tænker lidt over udfaldet her, og overvejer hvad det egentlig siger om jeres forhold 

Anmeld

14. september 2014

CaWi

Omsorgsgiver skriver:

Har læst begge tråde igennem.
For det første synes jeg slet ikke din mand burde blande hans forældre ind i denne konflikt der er mellem jer. Det er sådan lidt: rende hjem til mors skørter, agtigt.
For det andet, så havde jeg ikke kunne være sammen med en mand, der ikke kan være i samme stue som mig, bare fordi jeg lyggede til mit barns signal om, at det endnu ikke var 100% renlig.

At hans stolthed knækker, fordi hans barn viser sig alligevel ikke at være renlig, skal hverken gå ud over dig eller jeres barn.

Anmeld

14. september 2014

tribk

Omsorgsgiver skriver:

Åh gud altså, hvor er de bare alt alt for langt ude!! Hvad i alverden er der dog i vejen med de mennesker?? Og hvorfor fanden skal de have noget som helst at skulle have sagt i forhold til hvordan dit barn skal have det i børnehaven??

Jeg synes virkelig du skal ranke ryggen lidt og sætte dit barn højere end din kæreste. Det er ikke ham der pisser i bukserne foran alle sine kolleger. Det er ikke ham der lider. Det er heller ikke dine svigerforældre. Hvad fanden blander de sig for??

Når du snakker med dem så spørg dem hvorfor det er så vigtigt FOR DEM at jeres datter mistrives?? Er det fordi, at da de havde små børn var reglen at børn er blefri når de starter i børnehave? Uanset om de er klar eller ej? Vi har jo i mellemtiden fundet ud af at børn tager skade af at blive presset og tvunget på den måde....

Jeg håber virkelig at du træder lidt i karakter som mor. Alternativt håber jeg at pædagogerne træder i karakter. Ja, jeg håber ikke at de bare lader sig diktere af din kæreste og forsætter med at lade dit barn tisse i bukserne, stakkels pige!!

Det er dig der har ret! Overvej lige om alle andre skal bestemme over hvordan du skal være mor for dit barn! Brøl noget højere! 

Anmeld

14. september 2014

Skouboe

Omsorgsgiver skriver:

Her ville jeg bare svare tilbage som du selv sagde: Hvis det er jer der er forældre og jer der bestemmer, hvorfor har du så ikke noget at skulle have sagt? Og hvis de ikke vil være i stue sammen med dig, så må det jo være deres valg.

Og så er det jo altså ikke en magtkamp mellem jer og pædagogerne, men et spørgsmål om jeres datters trivsel. Lige nu virker det som om han er mere interesseret i at vinde over pædagogerne end i hvordan jeres datter har det.... Han bruger hende som gidsel, og jeg er ikke engang sikker på at han selv ved, hvad han prøver at opnå.

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Ej men.... Undskyld men der er voksne mennesker vi snakker om ikke??? 

Jeg må indrømme jeg som medforældre ville blive pisse sur hvis jeg opdagede en lille agenda om vi bestemmer sgu selv, gjorde at der gik dyrebare pædagog timer fra alle børnene. Og vil på egentlig håbe pædagoger så finder en løsning så det ikke går udovder deres tid, fx hun så ikke kan sove, at I selv kommer med det der skal soves så I også selv kan vaske eller lignende.

Og må så igen sende dig ikke bare et kram, men et boost af dit selvværd så du tør stå ved dine egne beslutninger og bede dem droppe deres smæde sms'er

Ja nemlig!! Så de giver en eller anden form for "konsekvens". Tak for dit kram. Det er lige nu meget svært at stå ved mine holdninger og have selvtillid nok. Men så beder jeg ham om imorgen at forklare sig over for pædagogerne. Og så håber jeg at de vil stille ham undrende spørgsmål...

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
tribk skriver:

Åh gud altså, hvor er de bare alt alt for langt ude!! Hvad i alverden er der dog i vejen med de mennesker?? Og hvorfor fanden skal de have noget som helst at skulle have sagt i forhold til hvordan dit barn skal have det i børnehaven??

Jeg synes virkelig du skal ranke ryggen lidt og sætte dit barn højere end din kæreste. Det er ikke ham der pisser i bukserne foran alle sine kolleger. Det er ikke ham der lider. Det er heller ikke dine svigerforældre. Hvad fanden blander de sig for??

Når du snakker med dem så spørg dem hvorfor det er så vigtigt FOR DEM at jeres datter mistrives?? Er det fordi, at da de havde små børn var reglen at børn er blefri når de starter i børnehave? Uanset om de er klar eller ej? Vi har jo i mellemtiden fundet ud af at børn tager skade af at blive presset og tvunget på den måde....

Jeg håber virkelig at du træder lidt i karakter som mor. Alternativt håber jeg at pædagogerne træder i karakter. Ja, jeg håber ikke at de bare lader sig diktere af din kæreste og forsætter med at lade dit barn tisse i bukserne, stakkels pige!!

Det er dig der har ret! Overvej lige om alle andre skal bestemme over hvordan du skal være mor for dit barn! Brøl noget højere! 

Det giver så meget mening det du skriver og er helt enig med dig! Det er bare ret svært når jeg er konfliktsky og ingen selvtillid har. Altså troen på mig selv mangler.

Anmeld

14. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Ja nemlig!! Så de giver en eller anden form for "konsekvens". Tak for dit kram. Det er lige nu meget svært at stå ved mine holdninger og have selvtillid nok. Men så beder jeg ham om imorgen at forklare sig over for pædagogerne. Og så håber jeg at de vil stille ham undrende spørgsmål...

Søde dig - kan sagtens forstå det er svært at stå op imod det pres, for lyder til de har gjort noget lignende før og ja det er jo helt umenneskeligt at modtage sådanne sms'er over ja undskyld noget så småt og ligegyldigt...

Men hvis du nu tænker du lige nu kæmper for din datter og dit ufødte barn, ikke bare for at få lov at få ble på når de tisser i bukserne, men også for de ikke i fremtiden bliver kørt på den måde, med trusler.

Og de bedsteforældre, hmm hvis de ikke vil være i stue med dig er det vil deres tab for i den stue er jo hele din skønne familie... Du taber ikke noget, det gør de. 

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Søde dig - kan sagtens forstå det er svært at stå op imod det pres, for lyder til de har gjort noget lignende før og ja det er jo helt umenneskeligt at modtage sådanne sms'er over ja undskyld noget så småt og ligegyldigt...

Men hvis du nu tænker du lige nu kæmper for din datter og dit ufødte barn, ikke bare for at få lov at få ble på når de tisser i bukserne, men også for de ikke i fremtiden bliver kørt på den måde, med trusler.

Og de bedsteforældre, hmm hvis de ikke vil være i stue med dig er det vil deres tab for i den stue er jo hele din skønne familie... Du taber ikke noget, det gør de. 

Jamen jeg er fuldstændig målløs over at de kan finde på at true mig sådan! For jeg føler det som en trussel. Men nu har jeg skrevet til dem begge at jeg kommer op idag da jeg gerne vil have lov til at forsvare mig selv. Tænk at jeg virkelig er nødt til at forsvare mig selv! Ellers er de nogle rigtig dejlige svigerforældre der gør en masse for os. 

Anmeld

14. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Jamen jeg er fuldstændig målløs over at de kan finde på at true mig sådan! For jeg føler det som en trussel. Men nu har jeg skrevet til dem begge at jeg kommer op idag da jeg gerne vil have lov til at forsvare mig selv. Tænk at jeg virkelig er nødt til at forsvare mig selv! Ellers er de nogle rigtig dejlige svigerforældre der gør en masse for os. 

Jamen du skal da ikke forsvare dig selv. De skal bare forstå du er moren, og din bedre halvdel skal forstå man klarer konflikterne der hjemme og ikke løber hjem til moar for at vinde...

Undskyld jeg lyder hård, men jeg havde både givet bleer med, havde svaret tilbage at det er jo deres valg og havde stillet en liste af krav til min bedre halvdel hvis vi skulle have en fremtid sammen og top på listen var: vi klarer udfordringerne SAMMEN 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.