Opdate på: Tisser i børnehaven ikke derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Jupiter

PrincessTanja skriver:

Jeg er fuldt ud enig med dig - MEN jeg synes din tone er lidt hård.

Jeg kan se meget af mig selv i TS ud fra de ting hun har skrevet, og kan virkelig føle alt det hun går gennem psykisk/følelsesmæssigt lige nu. Puh hvor får jeg det dårligt bare ved tanken. Det er hårdt. Har haft tidligere forhold der lyder ligesom dit (bare uden børn) og som også har været værre helt ud i det ekstreme (psykisk og ekstremt fysisk vold), så kender følelserne. Krammer til dig TS.

Du har nok ret i at jeg er lidt hård. Det kommer af den personlige baggrund og erfaring på området.

Det beklager jeg, og jeg vil gerne undskylde det overfor TS! Jeg ønsker absolut kun det allerbedste for dig og dine børn 

Når det så er sagt, så er det også min erfaring at man ingen vegne kommer med sød efter-munden-snak, når det er handling der skal til, og handling der mangler..

Og så er jeg generelt ikke typen til at lægge fingre i mellem, eller pakke tingene ind.

Dårlig kombi i visse situationer, ja - sorry 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

jojomama

Ej, seriøst...

din kæreste skal kigge sig selv grundigt i spejlet. Det eneste han vil se, er hans mors skørter! Han skulle tage at mande sig op, smide sin stædighed ud af døren og samarbejde med dig om jeres fælles barn uanset hvad hans forældres mening er om tingene! 

Jeg har virkelig aldrig hørt om en mand, der opfører sig så barnligt og render hjem til far og moar, når han ikke får sin vilje.

hvis jeg var dig, ville jeg skide deres mening et langt stykke og så fortælle kæresten, at det er dig, han skal være forælder sammen med og ikke sine egne. I må hjertens gerne have forskellige holdninger og meninger til tingene, men i sidste ende skal I begge kunne indgå kompromiser, som kommer jeres Barn/børn til gode.

køb du trygt den pakke bleer og vid, at din datter er i kyndige hænder i børnehaven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.