Opdate på: Tisser i børnehaven ikke derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.474 visninger
61 svar
59 synes godt om
13. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Den er da helt gal nu 

Jeg har åbenbart ikke noget at skulle have sagt!! Han har snakket med hans mor og far og de syntes det samme som ham så jeg står helt alene i det her  Jeg er total ked af det og aner ikke mine levende råd hvad jeg skal gøre  Det gav kun et ramaskrig at jeg sagde ham imod og stod fast i mine holdninger!! Nu er han kørt op til hans forældre så kan de rigtig sidde der og snakke om mig  

Hvad har jeg gjort forkert? Skal jeg bare altid rette mig efter hvad han siger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

87 visninger men ingen har svaret 

Anmeld

13. september 2014

modesty

Omsorgsgiver skriver:

87 visninger men ingen har svaret 

Det er lidt svært at svare når man ikke aner hvad du taler om. Et link til den anden tråd ville nok være en god idé. 

Anmeld

13. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Det er lidt svært at svare når man ikke aner hvad du taler om. Et link til den anden tråd ville nok være en god idé. 

Hvordan gør jeg det fra iPhone eller iPad??

Anmeld

13. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg syntes sku det er noget mærkelig noget og self skal du da ikke Gøre hvad han siger.
Tænk på din lille pige hun må da være ked af det når hun vågner våd hver gang hun Gør det jo ikke med vilje så det skal hun da ikke straffes for !!!

snakkede med min kæreste om det for leden og vi var begge enige om self skulle hun da bare have en ble på.
Hun er jo tydeligvis ikke klar til at smide bleen i børnehaven endnu.
Kæmpe kram til dig

Anmeld

13. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Køb en pakke bleer og lig op i børnehaven.
Ville slet ikke gide diskutere mere med ham da han jo tydeligvis ikke tænker på jeres datters behov først.
Men det nu er blevet en princip sag for ham !
Det skal lige siges at min mand er fuld stendig enlig :-)

Anmeld

13. september 2014

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Den er da helt gal nu 

Jeg har åbenbart ikke noget at skulle have sagt!! Han har snakket med hans mor og far og de syntes det samme som ham så jeg står helt alene i det her  Jeg er total ked af det og aner ikke mine levende råd hvad jeg skal gøre  Det gav kun et ramaskrig at jeg sagde ham imod og stod fast i mine holdninger!! Nu er han kørt op til hans forældre så kan de rigtig sidde der og snakke om mig  

Hvad har jeg gjort forkert? Skal jeg bare altid rette mig efter hvad han siger??

Nej du skal ikke bare rette dig efter ham. Seriøst, han har sladret til sine forældre?. Come on.. Det er lidt barnligt.

Stå fsst i din beslutning.

Jeg synes i skal snakke med en pædagog på stuen og komme frem til en fælles beslutning. Det er trosalt dem der er samme  med jeres datter når det sker.

Anmeld

13. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Så må de snakke!! Du vil din datter det bedste (og pædagogerne også) og det er ikke det bedste at hun skal vågne til et nederlag af at have tisset i sengen hver dag! På ingen måde. Og om man mærker sin tissetrang under søvn, er altså ikke noget man kan fremskynde ved at lade dem være uden ble! De er jo for pokker i drømmeland og har ikke en jordisk chance  

og ja, det er da svært at spå om hvad der gør forskellen i inst og hjemme, men der ER så bare forskel og det må man acceptere og så være stolt over hvor langt hun trods alt er nået ift renlighed! 

Lad ham bare være sur, det virker til han har godt af at se at du også kan stå fast på dit! 

Anmeld

13. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Yurie skriver:

Nej du skal ikke bare rette dig efter ham. Seriøst, han har sladret til sine forældre?. Come on.. Det er lidt barnligt.

Stå fsst i din beslutning.

Jeg synes i skal snakke med en pædagog på stuen og komme frem til en fælles beslutning. Det er trosalt dem der er samme  med jeres datter når det sker.

Jamen han har total mistillid til pædagogerne!! Siger at den eneste grund til at de vil give hende ble på er fordi det er det nemmeste. Så er de fri for at tage børnene på toilet. Han siger også at det ikke er for vores datters skyld at de vil give hende ble på men for deres egen. At de er dovne osv. Det må da være virkelig hårdt når vores datter går i børnhave hver evig eneste dag og at han så ikke har tillid til dem. Hvordan kan han leve sådan?! Jeg forstår det ikke! Han er jo nødt til at stole på at de gør deres bedste! 

Tisseunderlag har jeg forslået ham men den vil han heller ikke gå med til. Så syntes jeg næsten at han skal forklare pædagogerne hvorfor hun hverken må få ble på eller i det mindste et tisseunderlag under sig. Han siger desuden at han er ligeglad med at de skal vaske alt det våde hver dag. At det er med i deres arbejde.

Anmeld

13. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor11 skriver:

Så må de snakke!! Du vil din datter det bedste (og pædagogerne også) og det er ikke det bedste at hun skal vågne til et nederlag af at have tisset i sengen hver dag! På ingen måde. Og om man mærker sin tissetrang under søvn, er altså ikke noget man kan fremskynde ved at lade dem være uden ble! De er jo for pokker i drømmeland og har ikke en jordisk chance  

og ja, det er da svært at spå om hvad der gør forskellen i inst og hjemme, men der ER så bare forskel og det må man acceptere og så være stolt over hvor langt hun trods alt er nået ift renlighed! 

Lad ham bare være sur, det virker til han har godt af at se at du også kan stå fast på dit! 

Helt enig. 

Og til ts: det lyder ikke som at der er balance i jeres forhold. 

Men hvis du et uenig så må han jo selv sige det til pædagogerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.