Omsorgsgiver skriver:
Han har nok behov for at komme væk fra mig tænker jeg. Men det er så frustrerende at jeg ikke kan få lov til at snakke min sag over for hans forældre når jeg virkelig gerne vil! I håb om at de vil kunne se det fra min side af!!
Vil du sige du ikke har set han siden i går, og det alene bare fordi børnehaven ønsker bleer se kan give hende på til luren fordi hun tisser dernede og at du er parat til eftergive børnehavens ønske?
Er det kun mig der kan se det fuldstændig absurde i det? Hvad skal han så gøre når I bliver uenige om sådan alvorlige ting i forhold til jeres børn?
Kan også huske den anden tråd om MD, hvor han også af principielle årsager og eget ønske var parat til at give jeres datter en dårlig oplevelse - jeg synes ikke du skal forklare noget som helst til nogen udover til ham, og det du skal forklare det er I skal være to voksne mennesker det kan tale sammen om tingene i jeres og børnenes liv, og at han må pakke principper lidt af vejen når de kan give jeres børn dårlige oplevelser, tider osv...
Synes egentlig det er godt du ikke kryber til sviger for at forklare, for et spørgsmål om en lille skaldet ble er skudt helt ud af proportioner
Anmeld