Opdate på: Tisser i børnehaven ikke derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Er han hos sine forældre fordi han ikke vil hjem grundet en ble i børnehaven?

Er der mere i denne sag, for tænker man går vel ikke ned over en ble og har brug for egen tid og støtte hos sine forældre????

Han har nok behov for at komme væk fra mig tænker jeg. Men det er så frustrerende at jeg ikke kan få lov til at snakke min sag over for hans forældre når jeg virkelig gerne vil! I håb om at de vil kunne se det fra min side af!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Det er virkelig en lortsituation for at sige det ligeud  Vi står og skal flytte i en større lejlighed på lørdag samt venter vi barn nr. 2 sammen til januar. Så er det ikke nemt at forlade ham.... Det har jeg i bund og grund heller ikke lyst til da vi har vores datter sammen samt en mere på vej. Hans familie er virkelig dejlig (bortset) fra i disse dage. De er også de eneste jeg har. Har kun min mor tilbage men hende kan jeg ikke rigtig bruge.... Så der er også en masse tryghed forbundet i det hele....

Det forstår jeg godt, men hvis du vil blive i det forhold, må du blive mere tydelig og selvstændig. For sådan her kan i ikke leve sammen. Han har sikkert også været vant til at kunne tryne dig, og derfor går han helt i trodsalderen når han ikke får sin vilje.

Sig til du selv at fra i dag af vil du ikke trampes på mere, du vil have dine egne holdninger til tingene og han skal ikke bestemme over dig mere. I er to om at bestemme over jeres datter, og derfor skal i være enige om tingene, han skal ikke bare lege diktator.

Du kan sagtens sige fra over for ham hvis du vil. Hvad er det værste der kan ske?

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Sandratoft skriver:

Det forstår jeg godt, men hvis du vil blive i det forhold, må du blive mere tydelig og selvstændig. For sådan her kan i ikke leve sammen. Han har sikkert også været vant til at kunne tryne dig, og derfor går han helt i trodsalderen når han ikke får sin vilje.

Sig til du selv at fra i dag af vil du ikke trampes på mere, du vil have dine egne holdninger til tingene og han skal ikke bestemme over dig mere. I er to om at bestemme over jeres datter, og derfor skal i være enige om tingene, han skal ikke bare lege diktator.

Du kan sagtens sige fra over for ham hvis du vil. Hvad er det værste der kan ske?

Det værste der kunne ske er at hans familie og ham udstøder mig. Altså at de ikke vil have noget med mig og gøre og det vil desværre også gå udover vores datter som ellers elsker sin farfar og farmor. Hans far er ligeså stædig som han er og det har han desværre arvet efter sin far. Han holder bare fast i sine meninger og hvis det går udover familien så er det bare sådan det er. 

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Og som sagt så har jeg kun dem... Har kendt dem i 8 et halvt år. Hvis jeg mister dem har jeg ingen!!

Anmeld

14. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Han har nok behov for at komme væk fra mig tænker jeg. Men det er så frustrerende at jeg ikke kan få lov til at snakke min sag over for hans forældre når jeg virkelig gerne vil! I håb om at de vil kunne se det fra min side af!! 

Vil du sige du ikke har set han siden i går, og det alene bare fordi børnehaven ønsker bleer se kan give hende på til luren fordi hun tisser dernede og at du er parat til eftergive børnehavens ønske?

Er det kun mig der kan se det fuldstændig absurde i det? Hvad skal han så gøre når I bliver uenige om sådan alvorlige ting i forhold til jeres børn?

Kan også huske den anden tråd om MD, hvor han også af principielle årsager og eget ønske var parat til at give jeres datter en dårlig oplevelse - jeg synes ikke du skal forklare noget som helst til nogen udover til ham, og det du skal forklare det er I skal være to voksne mennesker det kan tale sammen om tingene i jeres og børnenes liv, og at han må pakke principper lidt af vejen når de kan give jeres børn dårlige oplevelser, tider osv...

Synes egentlig det er godt du ikke kryber til sviger for at forklare, for et spørgsmål om en lille skaldet ble er skudt helt ud af proportioner

Anmeld

14. september 2014

lineog4

Omsorgsgiver skriver:

Og som sagt så har jeg kun dem... Har kendt dem i 8 et halvt år. Hvis jeg mister dem har jeg ingen!!

Men har du nogen nu? Du har nogen hvis du makker ret, hvis du ikke bare kompromis men konstant bøjer dig, du har nogen hvis du er den de vil have. Men har du dem, for vil de DIG? 

Jeg siger ikke du skal gå, siger ikke du skal bryde en familie op, men jeg siger du for dine børns skyld skal have din ben solidt plantet og få skabt et ligeværdigt forhold hvor I kan tale sammen som to voksne mennesker, og hvor dine holdninger også vægter.

Må personligt sige, jeg heller stod alene end jeg udsatte mit barn får muligheden for dårlige oplevelse alla MD debatten og nu ble situationen.

Anmeld

14. september 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
lineog4 skriver:

Vil du sige du ikke har set han siden i går, og det alene bare fordi børnehaven ønsker bleer se kan give hende på til luren fordi hun tisser dernede og at du er parat til eftergive børnehavens ønske?

Er det kun mig der kan se det fuldstændig absurde i det? Hvad skal han så gøre når I bliver uenige om sådan alvorlige ting i forhold til jeres børn?

Kan også huske den anden tråd om MD, hvor han også af principielle årsager og eget ønske var parat til at give jeres datter en dårlig oplevelse - jeg synes ikke du skal forklare noget som helst til nogen udover til ham, og det du skal forklare det er I skal være to voksne mennesker det kan tale sammen om tingene i jeres og børnenes liv, og at han må pakke principper lidt af vejen når de kan give jeres børn dårlige oplevelser, tider osv...

Synes egentlig det er godt du ikke kryber til sviger for at forklare, for et spørgsmål om en lille skaldet ble er skudt helt ud af proportioner

Han gik hjemmefra kl. Ca 15 og kørte op til hans mor og far. Så tog han derefter på arbejde til kl. 7 imorges. Så så jeg ham lige der om morgenen men det var der jeg opdagede de 2 sms beskeder fra hans mor og far på min mobil og jeg blev simpelthen så rasende og ked af det at jeg kørte hjem til min mor. Så er han så taget op til hans mor og far og er det stadig mens jeg er hjemme. Om han overhovedet kommer hjem idag ved jeg ikke...

Anmeld

14. september 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Jamen hvem har du lige nu? Du har ikke din kæreste Elle svigerfamilie, de har vendt sig ryggen. Det er altså ikke sådan rigtige familier opfører sig, de er der for hinanden og hjælper hinanden.

Tro mig, jo hurtigere du kommer ud af det her forhold, jo hurtigere kan du finde dig nogle venner og en ny kæreste der ikke behandler dig som en dørmåtte.

Det fortjener du

Anmeld

14. september 2014

Jupiter

Hvem du har nu?

Prøv med din datter og din baby på vej!!!

De er der ALTID - og de Elsker dig UBETINGET og FOR ALTID!

Eller, det kommer jo an på omstændighederne de vokser op under... Jeg ville ikke elske min mor ubetinget hvis hun lod min far styre showet, og tog hans parti over mit... 

Anmeld

14. september 2014

PrincessTanja

Jupiter skriver:

Hvem du har nu?

Prøv med din datter og din baby på vej!!!

De er der ALTID - og de Elsker dig UBETINGET og FOR ALTID!

Eller, det kommer jo an på omstændighederne de vokser op under... Jeg ville ikke elske min mor ubetinget hvis hun lod min far styre showet, og tog hans parti over mit... 

Jeg er fuldt ud enig med dig - MEN jeg synes din tone er lidt hård.

Jeg kan se meget af mig selv i TS ud fra de ting hun har skrevet, og kan virkelig føle alt det hun går gennem psykisk/følelsesmæssigt lige nu. Puh hvor får jeg det dårligt bare ved tanken. Det er hårdt. Har haft tidligere forhold der lyder ligesom dit (bare uden børn) og som også har været værre helt ud i det ekstreme (psykisk og ekstremt fysisk vold), så kender følelserne. Krammer til dig TS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.