Vi var heldige at jeg kun havde mild udgave af PCO...
Men jeg kan følge dem der kæmper og som stirrer 1.000 gange på samme test i håbet om den ekstra streg...
Eneste grund til det ikke tog os længere tid (og muligvis også større behandling) var at jeg blev fuldkommen hysterisk hos vores læge og råbte af dem at nu ville jeg til gynækolog for det kunne ikke passe at jeg ikke fik menstruation efter 14 måneder...
Så jeg føler med dem der kæmper, men kan også godt huske hvordan jeg selv havde det inden vi startede...
Vi havde i starten af vores forhold snakket det igennem og var blevet enige om vi ville have børn sammen inden vi blev 30...
Vi syntes selv at 30 var højeste alder for at få børn for at vi også kunne huske hvordan det var for os selv at være børn og teenager når de nåede til det, og for at vi kunne være unge nok til at nå at få og opleve børnebørn blive store 
Vi fik vores søn da jeg var 28 og kæresten blev 30 måneden efter....
Inden vi startede på at ville have børn tænkte jeg også at så ville jeg bare smide pillerne og så 3 mdr senere så ville jeg stå med en positiv test...
jeg anede intet om ægløsningstests eller hormontal eller noget andet...
det at få børn det gjorde man da bare, og dem der ikke kunne måtte jo være syge og have dårlige gener og måske de slet ikke burde få børn... Sådan tænkte jeg om det hele inden vi selv startede...
idag ved jeg at der er MANGE grunde til at man ikke kan blive gravid, og at man absolut ikke er et dårligere menneske bare fordi ens hormoner mener noget andet end det de burde...
Jeg havde en veninde der mistede sent i graviditeten 3 uge førend jeg fandt ud af jeg var gravid med vores søn.. det var ikke hendes første gang at miste men det var første gang så langt henne... det var rigtig svært for mig at glæde mig over positiv test og dele det med hende for jeg var bange for hvordan hun ville håndtere at jeg fik noget hun virkelig drømte om men som hun mistede...
idag er hun selv blevet mor til en dejlig pige, dog ikke uden komplikationer... men hun var en af dem der blev gravid bare hun tænkte på at glemme sine piller...
det var også svært da hun blev gravid mens jeg stadig drømte om at vi snart skulle igang... men jeg var der for hende og hun for mig hele vejen...