mortilhelen skriver:
Tror jeg lukke tråden nu. Det skader mere end den gavner, det kan godt være at jeg burde have sat mig mere ind i tingene men jeg har altså kun haft omkring en måned til at gøre det og er aldrig blevet gjort opmærksom på dette problem af min skole.
Tak for alle hilsnerne 
Hej!
Til TS. Stort tillykke med huen, jeg er imponeret over du klarede at føde. med en graviditet du kun vidste i 2 måneder. Du har knoklet, nogen har passet den lille guldklump og nu havde du glædet dig til barsel.
Du er meget ung og hvordan skal du kunne nå at overveje alle konsekvenser på 2 måneder.Jeg mener du skal tage det helt roligt.
Vi har en barselslovgivning i Danmark som sikrer at barnet får den nødvendige tilknytningstid til mor/forældre.
den nødvendige tid er ikke afhængig om man er rig eller fattig, er på KH eller har været fornuftig og spare op.
Du skal have noget kompetent hjælp. jeg vil anbefale dig at ringe til mødrehjælpen. og bede om hjælp inden du henvender dig til sagsbehandleren i kommunen. jo bedre rustet du er, jo mindre skal der kæmpes.
Vi snakker om barnets tarv her og barnet har brug for sin mor. I og med mor igen var på studiet 10 dage efter fødsel.
Du må være slidt og trænge til fred og ro omkring morrollen.
Håber du kan bruge dette input.
Ønsker dig så meget held og lykke fremover. med din datter og den barsel jeger sikker på du får.
Stort knus
lisbeth jess
Anmeld