I min verden er en bikini et mere eller mindre sexet stykke badetøj, som fremhæver de kvindelige former plus at den gør det muligt at blive mere solbrændt.
Jeg har hørt flere mænd sige, at det er hende i bikinien der er mest interessant at kigge på, fremfor hende som ligger topløs, fordi den viser en masse, men samtidig sætter fantasien i gang (hvad er der indenunder?)...
Men nej da, et barn i bikini BLIVER ikke pludselig sexet - fuldstændig ligesom et barn i læderkorset og netstrømper heller ikke gør det, men selve beklædningsdelen giver uanset hvad muligvis stadig nogle associationer, som jeg bare ikke har lyst til at få mens et barn er i nærheden.
Men det betyder jo ikke, at jeg synes selve BARNET er sexet!
Nu sætter jeg det godt nok meget på spidsen og jeg vil gerne lige pointere, at jeg ikke synes en almindelig bikini og et læderkorset er i samme kaliber (bare så der ikke hersker nogen tvivl!), men som princip sidestiller jeg dem i denne diskussion.
Hvis jeg ser en lille pige med bikini på, tænker jeg bare, at det ser fjollet og lidt forkert ud, men jeg bliver ikke forarget. Det må forældrene selv om - jeg synes bare, man bør overveje tankerne.
Og ikke pga. nogle få pædofile der sidder og bliver opstemte (det kan vi alligevel ikke gøre en disse ved), men simpelthen bare pga. ens menneskesyn, mening om barndom/voksendom og det, der hører til.
Anmeld