Ville i komme jeres 3 årig i en bikini??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

san

Yurie skriver:

Kom lige til at tænke på noget. Hvis små piger ikke bør have bikinitop på, fordi der ikke er noget at skjule, hvorfor så en badedragt? Hvorfor ikke bare badebukser?  der er vel kun en del af deres krop der bør dækkes.

Hvis min datter ser en bikini i byen og spørg om hun må få den, så ja og så kan hun bruge toppen eller lade vær. 

Vi gør ikke små pige ældre ved at give en bikini på, ja måske er bikini for større børn og voksne, men en lille pige på 3år prøver jo ikke at være voksen fordi hun har bikini på, hun har bare set mor have en på og børn kopiere voksne.  

Ved godt at børn kopier sine forældre, men det er jo heller ikke alt børn skal have lov til at kopier Det er mit ansvar som forældre, hvad jeg har lyst til at give mit barn på, det er ikke et valg jeg vil give hende.. Selvf må hun gerne have ønsker, men det er mig der bestemmer om hun får det eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

anna111

Profilbillede for anna111
san skriver:

Hvad med alle de pædofile der ville nyde at se på børn med små bikinier på??

Der må da være noget galt vis du kan tænke på små piger i bikini som noget en pædofil ville tænde på ? Seriøst de har sku da noget tøj på i det mindste !
Hvad med små babyer i ble bukser kun er det osse et problem så?
Syntes virkelig det er nogle mærkelige holdninger i har en gul bikini med flæser på hvad er der sexet over det ? Det er små piger vi snakker om her !
Men det bliver vi da nok aldrig enige om der er vi da HELDIGVIS forskellige !

Anmeld

29. juni 2014

Havre74

Yurie skriver:

Kom lige til at tænke på noget. Hvis små piger ikke bør have bikinitop på, fordi der ikke er noget at skjule, hvorfor så en badedragt? Hvorfor ikke bare badebukser?  der er vel kun en del af deres krop der bør dækkes.

Hvis min datter ser en bikini i byen og spørg om hun må få den, så ja og så kan hun bruge toppen eller lade vær. 

Vi gør ikke små pige ældre ved at give en bikini på, ja måske er bikini for større børn og voksne, men en lille pige på 3år prøver jo ikke at være voksen fordi hun har bikini på, hun har bare set mor have en på og børn kopiere voksne.  

Lige præcis.

Hvis ræsonnementet er, at et barn ikke skal have bikini top på fordi, der ikke er noget at skjule, hvorfor så ikke bare badebukser? En badedragt dækker da også op over de bryster, der ikke er der.

Det giver ikke mening for mig.

Anmeld

29. juni 2014

san

anna111 skriver:

Der må da være noget galt vis du kan tænke på små piger i bikini som noget en pædofil ville tænde på ? Seriøst de har sku da noget tøj på i det mindste !
Syntes virkelig det er nogle mærkelige holdninger i har en gul bikini med flæser på hvad er der sexet over det ? Det er små piger vi snakker om her !

Det er ikke noget galt med mig men det er der helt sikkert med noget mennesker ude i denne verden... Det er nu heller ikke på baggrund af pædofile at min datter ikke skulle have en lille bikini på, for jeg er stor nok til at beskytte mit barn overfor disse mennesker, så længe jeg er sammen med hende.. Men forbi jeg syntes ikke en lille pige på 3 år behøves at have sådan en på, men som du selv siger, så behøves vi ikke være enig ...

Anmeld

29. juni 2014

Aluka

san skriver:

Hvad med alle de pædofile der ville nyde at se på børn med små bikinier på??

Hvis man syner en lille pige er fræk/sexet i en bikini er man da fuldstændig skudt oven i hovedet. Hvis man er så forskruet, at man synes en 3-årig ligner en voksen kvinde fordi hun har bikini på, så synes man det sgu sikkert også, hvis pigen har badedragt.

Kan slet ikke forstå, hvorfor det er mere voksent at have bikini på end badedragt. De begge har til formål at dække "bryster" og underliv. Så hvis man mener små piger ikke har "behov" for at overdække "brysterne", skal man så heller ikke give sine børn badedragt, men kun shorts på. (Med mindre det selvfølgelig er en form for uv-beskyttelse)

Anmeld

29. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Havre74 skriver:

Lige præcis.

Hvis ræsonnementet er, at et barn ikke skal have bikini top på fordi, der ikke er noget at skjule, hvorfor så ikke bare badebukser? En badedragt dækker da også op over de bryster, der ikke er der.

Det giver ikke mening for mig.

Fordi en badedragt er til piger og badebukser er til drenge. Kald mig bare snæversynet... Jeg er fuldstændig ligeglad 

Anmeld

29. juni 2014

san

Aluka skriver:

Hvis man syner en lille pige er fræk/sexet i en bikini er man da fuldstændig skudt oven i hovedet. Hvis man er så forskruet, at man synes en 3-årig ligner en voksen kvinde fordi hun har bikini på, så synes man det sgu sikkert også, hvis pigen har badedragt.

Kan slet ikke forstå, hvorfor det er mere voksent at have bikini på end badedragt. De begge har til formål at dække "bryster" og underliv. Så hvis man mener små piger ikke har "behov" for at overdække "brysterne", skal man så heller ikke give sine børn badedragt, men kun shorts på. (Med mindre det selvfølgelig er en form for uv-beskyttelse)

Altså de folk der tænker sådan, er jo også skudt i hoved som du siger, de kaldes for pædofile.. Og man skal da ikke være særlig klog for at vide at de mennesker findes...

Anmeld

29. juni 2014

Havre74

Omsorgsgiver skriver:

Fordi en badedragt er til piger og badebukser er til drenge. Kald mig bare snæversynet... Jeg er fuldstændig ligeglad 

Dit synspunkt kan jeg godt forstå, hvis det er ud fra betragtningen, at nederdele er til piger og ikke drenge.

Men bikini er jo også til piger, såvel som badedragt.

Når jeg skrev badebukser, mente jeg underdelen af bikinien, og ikke drengebadebukser til piger (der er jeg også firkantet).

Anmeld

29. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
anna111 skriver:

Men det er jo et faktum at der findes pædofile der desværre tænder på små piger i bikinier. 

Anmeld

29. juni 2014

Billemyre

I min verden er en bikini et mere eller mindre sexet stykke badetøj, som fremhæver de kvindelige former plus at den gør det muligt at blive mere solbrændt.
Jeg har hørt flere mænd sige, at det er hende i bikinien der er mest interessant at kigge på, fremfor hende som ligger topløs, fordi den viser en masse, men samtidig sætter fantasien i gang (hvad er der indenunder?)...
Men nej da, et barn i bikini BLIVER ikke pludselig sexet - fuldstændig ligesom et barn i læderkorset og netstrømper heller ikke gør det, men selve beklædningsdelen giver uanset hvad muligvis stadig nogle associationer, som jeg bare ikke har lyst til at få mens et barn er i nærheden.
Men det betyder jo ikke, at jeg synes selve BARNET er sexet!

Nu sætter jeg det godt nok meget på spidsen og jeg vil gerne lige pointere, at jeg ikke synes en almindelig bikini og et læderkorset er i samme kaliber (bare så der ikke hersker nogen tvivl!), men som princip sidestiller jeg dem i denne diskussion.

Hvis jeg ser en lille pige med bikini på, tænker jeg bare, at det ser fjollet og lidt forkert ud, men jeg bliver ikke forarget. Det må forældrene selv om - jeg synes bare, man bør overveje tankerne.
Og ikke pga. nogle få pædofile der sidder og bliver opstemte (det kan vi alligevel ikke gøre en disse ved), men simpelthen bare pga. ens menneskesyn, mening om barndom/voksendom og det, der hører til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.