Ville i komme jeres 3 årig i en bikini??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

FruStolpe

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Vores pige på godt 3½ får ingen bikini.

Her er det UV dragt/ UV shorts-T-shirt. Og skulle hun bade indendørs, så ville det blive en fin badedragt.

Jeg synes ikke bikini høre hjemme på små piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

bøllen

cecilie1984 skriver:

Min datter bliver 3 om 1 mdr og har forelsket mig i bade dragten i gul fra pomp de Lux men desværre er den udsolgt. De har derimod bikinien. Men kan ikke blive helt klar på om jeg synes hun er for lille til bikini 

hvad mener i ???? 

Nu har jeg ikke en pige men tror ikke jeg ville

Anmeld

28. juni 2014

lille-fisen

Jeg forstår ikke rigtigt pointen i bikinitoppen - andet end at nogle må synes det ser sødt ud. 

Jeg ville enten putte en pige i badedragt eller bare i bikinibukserne alene uden andet. 

Anmeld

28. juni 2014

melila

Ja selvfølgelig skulle hun ha lov til det. Der er da ikke noget sexet over en pige på 3 år der har en bikini på. den er super kær..

Der ville da heller ikke være noget forkert i at hun bare fik badebukserne på, når de er så små. Min mor lod mig da rende i bar r*v på stranden da jeg var 3 år.. Er det så også "sexet"? Syntes der er gået alt for meget paronoia i folk efterhånden..

Anmeld

28. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
melila skriver:

Ja selvfølgelig skulle hun ha lov til det. Der er da ikke noget sexet over en pige på 3 år der har en bikini på. den er super kær..

Der ville da heller ikke være noget forkert i at hun bare fik badebukserne på, når de er så små. Min mor lod mig da rende i bar r*v på stranden da jeg var 3 år.. Er det så også "sexet"? Syntes der er gået alt for meget paronoia i folk efterhånden..

Enig

Anmeld

28. juni 2014

sne190810

Yurie skriver:

Måske. Kan ikke se problemet i det, men jeg ville kun gøre det hvis hun spurgte. 

Hun er 3, lad hende selv bestemme.

Jeg er eng med dig.

Min tre-årige (4 til august) har netop igår fået en bikini.
Vi er på ferie i Portugal, og hun så en Dora the Explorer bikini i en butik og så var hun solgt.

Derudover ..
Hvad andre ser af "signaler" i dét er umiddelbart deres issue, syntes jeg. For mig er hun stadig en tre årige pige, uden nogle seksuelle undertoner - om hun så rendte nøgen rundt eller sad med vidt spredte ben på en stol og legede.

Jeg som forældre handler ikke uforsvarligt ved at lade hende gå i bikini, jeg syntes til gengæld det er sygt at folk kan tænke på sex ved at se på en tre årige pige i bikini. IMO :-)

Anmeld

28. juni 2014

san

Jeg har intet imod at små børn rander i bar r.... på stranden  Det ville ikke gener mig, det vil jeg heller have end bikinier... Men at man skal give dem små bikinier på, det forstå jeg ikke... De har intet at skulle holde oppe, da de jo ingen bryster har endnu...  

Anmeld

28. juni 2014

asff

melila skriver:

præcis som jeg sagde på side et   Hvis man finder en pige på 3 sexet i bikini, så gør man det nok også i badedragt

Anmeld

28. juni 2014

melila

asff skriver:

præcis som jeg sagde på side et   Hvis man finder en pige på 3 sexet i bikini, så gør man det nok også i badedragt

Helt enig

Anmeld

28. juni 2014

lenemor77

cecilie1984 skriver:

hvad mener i ???? 

Niks. Overdelen er for lille - og generelt er jeg ikke fan af underbukse-modellen. Så hellere et par shorts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.